وبلاگ

خرید Bungie پیشنهادی سونی توسط FTC بررسی می شود

Bungie-FTC

گزارش شده است که FTC در حال بررسی خرید Bungie سونی است.

طبق گزارش ها، هزینه بازرگانی فدرال ایالات متحده قرار است در مورد خرید 3.6 میلیارد دلاری Bungie توسط سونی تحقیق و بررسی کند. با مطالعات مرتبط در مورد خرید پیشنهادی مایکروسافت از اکتیویژن بلیزارد، ناظران کسب‌وکار مشتاق هستند ببینند که آیا خریدهای اصلی مربوط به این مورد مجاز به ادامه هستند یا خیر.

این گزارش از The Data میباشد و تغییری را در نحوه مشاهده FTC در مورد ادغام ها در فناوری های عظیم و در نتیجه بازی ها نشان می دهد.

FTC از خرید 40 میلیارد دلاری Nvidia از آرم طراح نیمه‌رسانای بریتانیایی شکایت کرد. انویدیا در نهایت از تلاش خود زودتر از آنچه ممکن بود در دادگاه انجام شود، در اولین نتیجه نهایی اصلی برای این پوشش، دست کشید. ما باید شرکت کنیم و ببینیم که با خرید اکتیویژن بلیزارد چگونه برخورد می‌شود، اگرچه این معامله توسط سهامداران ABK روشن شده است.

خرید Bungie دوباره در ژانویه معرفی شد، و سونی تعهدات و ضمانت‌های زیادی برای آینده این شرکت داد. سونی به دنبال تقویت مجموعه بازی‌های چندنفره خود بوده است – برنامه‌ای برای راه‌اندازی 10 بازی ویدیویی با سرویس اقامت در چند سال آینده وجود دارد – با استفاده از Bungie از آخرین IP به همراه Future 2 همیشه سبز. با این وجود، این بازی‌های ویدیویی برنده شدند تبدیل به انحصاری های پلی استیشن شود، زیرا این دو شرکت به دنبال کنندگان خود اطمینان داده اند که Bungie یک شرکت مستقل و خود ناشر باقی خواهد ماند، البته اکنون با حمایت پولی سونی.

گزارش شده است که کمیسیون تجارت فدرال (FTC) در حال آغاز تحقیقات در مورد خرید برنامه ریزی شده سونی از Bungie است.

در ژانویه اعلام شد که سونی Bungie را به قیمت 2.6 میلیارد پوند خریداری خواهد کرد و توسعه دهنده Destiny به یک زیرمجموعه مستقل از سونی اینتراکتیو اینترتینمنت تبدیل خواهد شد. با دایهارد همراه باشید. این توسط هیئت مدیره سونی به ریاست پیت پارسونز و تیم مدیریت فعلی Bungie اداره خواهد شد.

به گفته منابعی که با The Information (از طریق IGN) صحبت می کنند، FTC شروع به جستجوی اطلاعات بیشتر در مورد این معامله در تحقیقاتی کرده است که به طور بالقوه می تواند بسته شدن آن را شش ماه به تعویق بیندازد و آن را به اوایل سال 2023 سوق دهد.

این تحقیقات میزان محبوبیت Destiny را بررسی می‌کند. با این حال سونی به طور عمومی متعهد شده است که بازی‌های Bungie را به صورت کراس پلتفرم نگه دارد.

کنیچیرو یوشیدا، مدیر عامل شرکت گروه سونی، در مورد این خرید گفت: «این یک گام مهم در استراتژی ما برای گسترش دسترسی پلی استیشن به مخاطبان بسیار گسترده‌تر است.

در حالی که FTC به خرید 6 میلیارد پوندی مایکروسافت از Bethesda که در مارس 2021 تکمیل شد، توجهی نکرد، در حال حاضر در حال بررسی ادغام پیشنهادی 50 میلیارد پوندی با Activision Blizzard است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *