مقاله

سونی از هدست Pulse Elite و هدفون Pulse Explorer رونمایی کرد

سونی-از-هدست-pulse-elite-و-هدفون-pulse-explorer-رونمایی-کرد

هدست Pulse Elite و هدفون Pulse Explorer هر دو از فناوری بی‌سیم جدید «PlayStation Link» استفاده می‌کنند که امکان پخش صدای بدون افت و عملکرد کم تأخیر را فراهم میکند. با دایهارد همراه باشید.

سونی جزئیات جدیدی را در مورد هدست و هدفون بی سیم با برند پلی استیشن که برای اولین بار چند ماه پیش معرفی کرد، به اشتراک گذاشت. هدفون به اسم Pulse Explore نامیده می شود و 199.99 دلار قیمت خواهد داشت.

سونی همچنین هدست جدید Pulse Elite را با قیمت 149.99 دلار عرضه خواهد کرد.

Hideaki Nishino سونی امروز در یک پست وبلاگی نوشت، هر دو محصول «اولین دستگاه‌های صوتی پلی‌استیشن هستند که از درایورهای مغناطیسی مسطح طراحی‌شده سفارشی برای تجربه شنیداری در سطح دوستداران صوتی که معمولاً در هدفون‌های ممتاز برای مهندسان صدا حرفه‌ای یافت می‌شود، استفاده می‌کنند». ما خوشحالیم که یکی از اولین شرکت‌هایی هستیم که هدفون‌های بی‌سیم را با استفاده از فناوری درایور مغناطیسی مسطح به بازار مصرف انبوه ارائه می‌کنیم.»

برای برقراری ارتباط با PS5 و PlayStation Portal، دستگاه های صوتی از فناوری جدیدی استفاده می کنند که سونی آن را PlayStation Link می نامد. اما شما به یک دانگل برای اتصال به PS5 نیاز دارید.

این نوآوری با تأخیر کم، صدای بدون اتلاف و جابه‌جایی آسان بین چندین میزبان PlayStation Link مانند PS5 با آداپتور USB و PlayStation Portal ارائه میکند.

هنگام استفاده از Pulse Elite و Pulse Explore با PS5، آداپتور USB موجود در هر هدست و هدفون برای PlayStation Link مورد نیاز است. آداپتور USB PlayStation Link نیز به صورت جداگانه به‌عنوان یک کالای مستقل فروخته می شود و می تواند در رایانه‌های شخصی و مک استفاده شود، بنابراین بازیکنان می‌توانند Pulse Elite یا Pulse Explore را برای تجربه صدای بدون اتلاف و تأخیر کم، متصل کنند.

Pulse Elite و Pulse Explore می توانند به طور همزمان به یک دستگاه پشتیبانی شده از PlayStation Link (PS5، PC، Mac، یا PlayStation Portal) و یک دستگاه پشتیبانی شده از بلوتوث متصل شوند. به عنوان مثال، Pulse Explore را می توان با استفاده از PlayStation Link به PS5 (از طریق آداپتور USB) و همچنین از طریق بلوتوث به تلفن همراه متصل کرد. در حین بازی روی PS5، گیمرها می‌توانند فوراً به تماسی پاسخ دهند و آن را از طریق همان هدفون Pulse Explore بشنوند.

هدست Pulse Elite و هدفون Pulse Explorer

هدفون های بی سیم Pulse Explore میکروفون های دوگانه و حذف نویز مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه می‌دهند که تجربه شنیداری همه جانبه را تضمین می‌کند. مانند Pulse Elite، این هدفون‌ها کیفیت صدای بدون افت را ارائه می‌کنند.

هر دو دستگاه Pulse Elite و Pulse Explore از درایورهای مغناطیسی مسطح سفارشی استفاده می کنند که استاندارد جدیدی را برای کیفیت صدای برتر در فناوری صدای بی سیم ایجاد می کند. فناوری نوآورانه بی سیم PlayStation Link سونی نقش مهمی در این اکوسیستم ایفا می‌کند و امکان اتصال یکپارچه بین Pulse Elite، Pulse Explore و PlayStation Portal را فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *