وبلاگ

سونی به زودی از رقیب Xbox Game Pass خود رونمایی خواهد کرد

سونی-دایهارد

طبق گزارش ها، پلی استیشن رقیب Xbox Game Pass خود را در اوایل هفته آینده معرفی خواهد کرد.

چند ماه است که می دانیم پلی استیشن نسخه مخصوص به خود Xbox Game Pass را در دست ساخت دارد. در ماه دسامبر، گزارش ها اولین جزئیات مربوط به سرویسی با نام رمز اسپارتاکوس را به اشتراک گذاشت. این سرویس پاسخ پلی استیشن به Xbox Game Pass بود.

پلی استیشن در حال برنامه ریزی رقیب Xbox Game Pass برای اوایل سال ۲۰۲۲ است

گزارش جدیدی از بلومبرگ ادعا می کند که سونی به زودی از رقیب Xbox Game Pass رونمایی خواهد کرد.

هنوز چیزهای زیادی در مورد نسخه نهایی اسپارتاکوس پلی استیشن وجود دارد که نمی دانیم. با این حال، اکنون منابع به بلومبرگ گفته اند که سونی قصد دارد این سرویس را در اوایل هفته آینده معرفی کند.

طبق گزارش جدیدی از بلومبرگ، این سرویس اشتراک پلی استیشن ناو و پلی استیشن پلاس را ترکیب خواهد کرد. علاوه بر این، چندین سطح در این سرویس وجود خواهد داشت که دارای انواع بازی‌های مدرن پلی‌استیشن و بازی‌های کلاسیک قدیمی‌تر هستند. طبق گزارش ها، گران ترین رده دموهای گسترده و پخش بازی ها را از طریق اینترنت ارائه می دهد. اسپارتاکوس دارای سه سطح محتوا است که هر سطح محتوای بیشتری را برای افزایش امتیاز قیمت ارائه می‌دهد. با دای هارد همراه باشید.

گفته می شود که اولین لایه بسته اولیه شما است که شامل مزایای موجود پلی استیشن پلاس مانند بازی آنلاین و بازی های ماهانه رایگان است. سپس سطح دوم کاتالوگ عظیمی از بازی‌های مشابه Xbox Game Pass را ارائه می‌دهد، با این حال، بلومبرگ خاطرنشان می‌کند که عناوین شخص اول در هنگام عرضه درج نمی‌شوند – کاری که Xbox با همه عناوین انجام می‌دهد.

جذاب‌ترین رده نیز گران‌ترین است و ظاهراً شامل دموهای بازی، بازی‌های موجود برای استریم و کتابخانه‌ای از بازی‌های کلاسیک از PS1، PS2، PS3 و PSP می‌شود. با توجه به اینکه پلی استیشن در حال حاضر هیچ گزینه سازگاری با عقب را ارائه نمی دهد، مطمئناً دیدن این که چه چیزی در این گزینه سطح سوم گنجانده شده است، جالب خواهد بود.

از زمان معرفی Xbox Game Pass در چند سال پیش، بسیاری به این فکر می‌کردند که آیا این سرویس اشتراک می‌تواند به پلی‌استیشن پرش کند یا خیر. با توجه به اینکه منابع در حال حاضر جزئیات بیشتری را در مورد Game Pass پلی استیشن به اشتراک می گذارند، به نظر می رسد که این احتمال کمتر از آنچه قبلا بوده است، وجود دارد.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های Xbox Game Pass این است که می‌توانید جدیدترین بازی‌های منتشر شده را بازی کنید. منابع بلومبرگ می گویند که سونی این مسیر را طی نمی کند. جایگزین PlayStation Game Pass نسخه های یک روزه را در اشتراک ارائه نمی دهد. به این ترتیب، می‌تواند اشتراک سونی را در مقایسه با پیشنهاد مایکروسافت در یک نقطه ضعف بزرگ قرار دهد. با این حال، دارندگان پلی استیشن 5 احتمالاً از این سرویس جدید استفاده خواهد کرد.

با این حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم سونی چه زمانی نسخه رسمی Game Pass خود را معرفی می کند و همچنین جزئیاتی که ممکن است به دنبال آن باشد. در حال حاضر، قیمت اشتراک و محدودیت های واقعی هر ردیف ناشناخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *