وبلاگ

عرضه مدل جدید XBOX X در سال 2025

عرضه-مدل-جدید-xbox-x-در-سال-2025

مدل جدید Xbox Series X توسط مایکروسافت برای سال 2025 در حال بررسی است. -شایعه-

شایعات مختلفی در مورد برنامه ریزی سونی در زمینه به روز رسانی نسل فعلی کنسول های بازی وجود دارد. شایعاتی مبنی بر اینکه این یک نسخه باریک از پلی استیشن 5 خواهد بود وجود دارد و برخی از در مورد مدل پلی استیشن 5 با ویژگی های بهبود یافته صحبت می کنند. البته هنوز به طور رسمی تایید نشده است که سونی در حال آماده سازی مدل جدید پلی استیشن است.

در مورد ایکس باکس، تیم مایکروسافت هنوز برنامه ای برای عرضه یک کنسول جدید اعلام نکرده است. مشخص است که در ماه سپتامبر Xbox Series S Carbon Black – کنسول پاور استاندارد Xbox Series S با فضای ذخیره سازی طولانی منتشر خواهد شد. تیم ایکس‌باکس تا کنون برنامه‌های خود را برای عرضه یک ایکس‌باکس سری ایکس بهبودیافته رد کرده‌اند و خاطرنشان کرده‌اند که هیچ درخواستی برای این موضوع وجود ندارد.

به گفته وی، این شرکت قصد دارد نسخه دیجیتالی (بدون درایو) از سری Xbox را منتشر کند. کنسول بازی X در سال 2025. علاوه بر این، طبق گزارش ها، مایکروسافت در فکر عرضه «سخت افزارهای دیگر» در سال 2025 است. نوع «تجهیزات دیگر» مشخص نیست. از آنجایی که APU که می تواند بخشی از کنسول جدید باشد، همانطور که قبلاً گزارش شده بود، در دست توسعه نیست، بعید به نظر می رسد که سخت افزار نامشخص، مدل قدرتمند Xbox Series X باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *