اخبار دنیای بازی

احتمال عرضه کنسول جدید نینتندو در نیمه دوم سال 2024

احتمال-عرضه-کنسول-جدید-نینتندو-DieHard

طبق گزارش‌ها نینتندو کنسول جدید خود را در نیمه دوم سال 2024 عرضه می کند. جهت مشاهده اخبار روز دنیای بازی با DieHard همراه باشید.

بر اساس گزارش چند نفر از افراد مطلع از کنسول نسل بعدی نینتندو“، نینتندو احتمالاً در نیمه دوم سال 2024 یک کنسول جدید عرضه خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، کیت‌های توسعه در حال حاضر با استودیوهای شریک کلیدی موجود است.

طبق گفته ها این کنسول در حالت قابل حمل، مشابه سوئیچ فعلی نینتندو میتواند استفاده شود.

این کنسول می تواند با صفحه نمایش LCD به جای صفحه نمایش OLED برای کاهش هزینه ها راه اندازی بشود، یعنی میزان فضای ذخیره سازی مورد نیاز برای بازی هایی که کیفیت بالاتر دارند را متعادل کند.

سازگاری با عقب تأیید نشده است. به گفته یکی از منابع این کنسول از بازی های فیزیکی از طریق یک اسلات کارتریج استفاده می کند. و همچنین کنسول نینتندو سوئیچ ممکن است از یک صفحه نمایش LCD برای کاهش هزینه ها استفاده کند، برخلاف OLED.

دکتر سرکان توتو، مشاور صنعت مستقر در توکیو، گفت که عرضه کنسول در سال 2024 خواهد بود، زیرا پیش‌بینی می‌شود امسال پس از هفت سال عرضه در بازار، شاهد کاهش دو رقمی در فروش سخت‌افزار و نرم‌افزار سوییچ باشیم.

او گفت: «به طور کلی می‌توانم بگویم که با نگاهی به وضعیت مالی نینتندو، به نظر می‌رسد که زمان آن رسیده است که یک قطعه سخت‌افزار جدید در سال 2024 داشته باشیم. پیش‌بینی می‌شود که سخت‌افزار در سال مالی جاری 16.5 درصد کاهش یابد، در حالی که انتظار می‌رود کاهش نرم‌افزار به 15.9 درصد برسد.

“تنها راه برای جلوگیری از افزایش کامل این ضررها در بودجه بعدی، یک دستگاه جدید است و نیمه دوم سال 2024 برای من مانند یک پنجره واقعی به نظر می رسد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *