اخبار دنیای بازی

فروش بازی Mortal Kombat 11 از 12 میلیون نسخه گذشت

بازی Mortal Kombat 11 در حال حاضر بیش از 12 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است.

این نسخه جدید بازی سری 11، در سال 2019 شروع به کار کرد و وقتی نسخه پیشرفته ای که برای PlayStation 5 و Xbox Series X / S در نوامبر گذشته منتشر شد، رونق گرفت. شما می توانید جدیدترین اخبار بازی را با DieHard دنبال کنید.

توسعه دهنده NetherRealm Studios با جایگزینی بین Mortal Kombat و سری کمیک های DC Injustice، بازی های مبارزه ای را منتشر می کند.

اولین بازی Mortal Kombat در سال 1992 عرضه شد. این مجموعه بیش از 73 میلیون بازی به فروش رسانده است. Mortal Kombat به سرعت به سی امین سالگرد انتشار اولین بازی خود نزدیک می شود. این مجموعه، همچنین به سایر رسانه ها از جمله فیلم، نیز راه یافته است. آخرین فیلم Mortal Kombat در ماه آوریل اکران شد که به رونق بخشیدن به فروش Mortal Kombat کمک کرد.

فروش-بازی-Mortal-Kombat-11-از-12-میلیون-نسخه-گذشت

Mortal Kombat 11 شخصیت های دیگر از جمله جنگنده های کراس اوور مانند Robocop و John Rambo را به بازی اضافه می کند. این به بازی های برادران وارنر، راهی می دهد تا از 12 میلیون سود بیشتری کسب کنند.

اعتراف سگا به معرفی زودهنگام بازی جدید Sonic

آخرین به روزرسانی WB Games ارائه شده فروش بازی Mortal Kombat 11 به اکتبر 2020 بر می گردد. در آن زمان، Mortal Kombat 11 با هشت میلیون نسخه فروش از Mortal Kombat 10 عقب بود. واضح است که عرضه جدیدترین نسخه Ultimate Edition این تعداد را بسیار افزایش داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *