مطالب آموزشی

فضای ذخیره سازی آنلاین PlayStation Plus

در فضای ذخیره سازی آنلاین، می توانید پیشرفت خود در بازی (مراحلی که گذرانده اید) را در یک سیستم ذخیره کنید و سپس در سیستم دیگر ادامه دهید. می توانید حداکثر 100 گیگابایت داده ذخیره شده در بازی را از PS4 ذخیره کنید.

فعال کردن آپلود خودکار PS4

بارگذاری خودکار به صورت خودکار داده ذخیره شده از PS4 اصلی شما را به حافظه آنلاین اضافه می کند:

1-کاربر محلی خود را انتخاب کنید و بروید به Settings > Power Saving Settings > Set Features Available in Rest Mode > کادر انتخاب بعدی را علامت بزنید Stay Connected to the Internet.

فعال-کردن-آپلود-خودکار-PS4

2-سپس بروید به Settings > Application Data Management > Auto-Upload >  کادر انتخاب بعدی را علامت بزنید Enable Automatic Uploads.

*ذخیره های شما از PS4 که به طور موقت در حساب شما فعال شده است، بصورت خودکار دانلود نمی شوند. همیشه به یاد داشته باشید که هنگام بازی در سیستم دوستانتان، ذخیره های خود را به صورت دستی بارگذاری کنید.

فضای ذخیره سازی ابری برای کنسول های PS5

آپلود در فضای ذخیره سازی آنلاین PS4

اگر بارگذاری (آپلود) خودکار روشن نیست، یا می خواهید ذخیره ای را از PS4 یکی از دوستان خود بارگذاری کنید. باید بارگذاری ها را به صورت دستی شروع کنید:

1-کاربر محلی خود را انتخاب کنید و به آن بروید Settings > Application Data Management > Saved Data in System Storage > Upload to Online Storage.

2-عنوان و سپس فایلی را که می خواهید بارگذاری کنید انتخاب کنید و سپس Yes را انتخاب کنید تا پرونده ابری را رونویسی کنید.

دانلود از حافظه آنلاین PS4

1-کاربر محلی خود را انتخاب کنید و به آن بروید Settings > Application Data Management > Saved data in Online Storage > Download to System Storage.

2-عنوان و سپس فایلی را که می خواهید دانلود کنید انتخاب کرده و Yes را انتخاب کنید تا فایل ذخیره سازی سیستم را رونویسی کنید.

حذف داده ها از حافظه آنلاین PS4

1-کاربر محلی خود را انتخاب کنید و به آن بروید Settings > Application Data Management > Saved data in Online Storage > Delete.

2-عنوان و سپس فایلی را که می خواهید حذف کنید انتخاب کرده و گزینه Yes را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *