مطالب آموزشی

نحوه اتصال کنترلر دوم به ایکس باکس 360

اتصال-کنترلر-دوم-ایکس-باکس-360

آیا شما بیش از یک نفر دارید که بخواهید روی ایکس باکس 360 خود بازی کنید؟ در این مقاله چگونگی چگونگی اتصال کنترلر دوم به ایکس باکس 360 را آموزش می دهیم.

دایهارد به شما می آموزد که چگونه بعد از اتصال اولین کنترلر به Xbox 360 خود، یک کنترلر دوم را وصل کنید.

آیا می توان از 2 کنترلر Xbox 360 استفاده کرد؟

در مجموع می توان تا 4 کنترلر را به کنسول Xbox 360 متصل کرد. برخی از بازی‌ها به شما و سه نفر دیگر اجازه می‌دهند که همزمان با یکدیگر یا در حالت مشارکتی بازی کنید. در کنسول اصلی Xbox 360 و کنسول Xbox 360 S، هر کنترلر به یکی از چهار بخش روشن اختصاص داده شده است.

چگونگی اتصال کنترلر دوم به ایکس باکس 360

1.اولین کنترلر خود را به Xbox 360 خود وصل کنید.

2.Xbox 360 خود را روشن کنید (اگر از قبل روشن نیست). اگر Xbox 360 شما از قبل روشن است، می توانید از این مرحله بگذرید.

دکمه پاور را در سمت راست صفحه Xbox 360 خواهید دید.

3.باتری ها را در کنترلر خود قرار دهید (اگر هنوز این کار را انجام نداده اید). برخی از مدل‌های کنترلر Xbox، مانند کنترلر بی‌سیم Xbox Elite Series 2 و Xbox Adaptive Controller دارای باتری‌های داخلی هستند و کابل USB-C برای شارژ دارند. مدل‌های دیگر کنترل‌کننده‌های Xbox برای کار کردن به باتری‌های AA یا قابل شارژ نیاز دارند.

4.دکمه Xbox را روی کنترلر خود فشار دهید و نگه دارید. این دکمه دایره ای بزرگی است که در مرکز کنترلر شما با آرم Xbox قرار دارد. وقتی دکمه شروع به چشمک زدن کرد، انگشت خود را رها کنید. سپس کنترلر آماده متصل شدن خواهد بود.

5.دکمه bind/connection را روی کنسول فشار دهید. آن را در کنار نماد >>> خواهید دید.

اگر Xbox 360 اصلی دارید، دکمه bind در سمت راست شکاف های کارت حافظه قرار دارد. اگر Xbox 360S دارید، دکمه bind را در سمت چپ اسلات USB در گوشه سمت راست پایین صفحه Xbox پیدا خواهید کرد. در Xbox 360E، دکمه را در گوشه سمت راست پایین نیز خواهید یافت.

6.دکمه bind/sync کنترلر را فشار داده و نگه دارید. این دکمه دایره ای در بالای کنترلر (نه دکمه Xbox) در کنار نماد >>> است. وقتی دکمه Xbox چند بار دیگر چشمک زد، این دکمه را رها کنید. وقتی دکمه روشن می ماند، کنترلر به کنسول متصل می شود.

همچنین برای اتصال کنترلر دوم به ایکس باکس 360، اگر کیت Play and Charge دارید، می توانید از آن برای اتصال کنترلر جدید خود به کنسول خود نیز استفاده کنید.

آیا همه کنترلرهای Xbox 360 سازگار هستند؟

کنترل‌کننده Xbox با Xbox 360 سازگار نیست. نسخه‌های سیمی و بی‌سیم با سیستم‌عامل‌های رایانه شخصی مایکروسافت مانند Windows XP، Windows Vista، Windows 7، Windows 8 و Windows 10 نیز سازگار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *