مطالب آموزشی

چرا دکمه های Joy Con من کار نمی کنند؟

دکمه-های-Joy-Con-نینتندو

در این مقاله نکات عیب‌یابی برای رفع مشکلات Joy Con نینتندو سوییچ را می گوییم. با دایهارد همراه باشید.

کنترلرهای Nintendo Switch Joy Con در میان دارندگان سوییچ که می خواهند کنسول های خود را آنطور که دوست دارند سفارشی کنند بسیار محبوب هستند. می توانید از دو کنترلر Joy Con به طور مستقل در هر دست استفاده کنید. یا می توانید با استفاده از دسته JoyCon از آنها به عنوان یک کنترلر استفاده کنید.

اگر آنها را به کنسول اصلی متصل کنید، از حالت دستی نیز پشتیبانی می کنند. اگر به دنبال بازی چند نفره هستید، می توانید از Joy Con برای انجام بازی های اکشن 2 نفره استفاده کنید.

کنترل‌کننده‌های Joy Con بسیار قابل اعتماد هستند و می‌توانند برای مدت طولانی دوام بیاورند. اما گاهی اوقات، آنها ممکن است آنطور که انتظار می رود کار نکنند یا به طور کلی کار را متوقف کنند.

نکات عیب‌ یابی برای رفع مشکلات Joy Con چپ و راست:

  • Nintendo Switch Joy Con پاسخ نمی دهد
  • راست یا چپ JoyCon کلیک نمی کند
  • دکمه های Nintendo Switch Joy-Con کار نمی کنند
  • JoyCon هنگام اتصال به سوییچ کار نمی کند
  • Joy-Con روشن نمی شود
  • Joy-Con در حالت دستی کار نمی کند

نحوه رفع مشکل Joy Cons Not Responding Nintendo Switch

دکمه Power را تقریباً 3 ثانیه نگه دارید.

Power Options را انتخاب کنید.

گزینه Turn Off یا Restart را انتخاب کنید.

اگر پوسته یا پوششی با Joy-Con مشکل ساز استفاده می شود، آنها را به طور موقت بردارید.

بررسی کنید که آیا دکمه‌های کنترل چسبیده هستند.

عیب یابی Joy Con Responsing نینتندو سوییچ

Pro Controller را با یک بار فشار دادن دکمه SYNC بازنشانی کنید، سپس هر دکمه دیگری مانند دکمه A روی کنترلر را فشار دهید تا دوباره روشن شود.

از یک پورت USB متفاوت روی داک استفاده کنید.

از یک کابل شارژ Power دیگر استفاده کنید.

در صورت امکان از داک دیگری استفاده کنید.

Pro Controller را به صورت بی سیم متصل کنید.

با این حال، چرا کنترلر سوئیچ سمت راست من کار نمی کند؟

با یک بار فشار دادن دکمه SYNC، Joy-Con را بازنشانی کنید. سپس یک دکمه دیگر را روی کنترلر فشار دهید تا دوباره روشن شود. اگر Joy-Con هنوز توسط کنسول شناسایی نشد، سعی کنید چند بار Joy-Con را جدا کرده و دوباره به کنسول متصل کنید. در صورت امکان، Joy-Con دیگری را با کنسول تست کنید.

انتشار بازی Two Point Campus

اما چرا کنترلر سوئیچ چپ من کار نمی کند؟ – اگر کنترلر توسط کنسول تشخیص داده نمی شود، «Change Grip/Order» را برای اتصال آن انتخاب کنید. – اگر به درستی پاسخ نمی دهد، آنرا دو یا سه بار در دایره های بزرگ بچرخانید تا کالیبره شود. – مطمئن شوید که کنسول و نرم افزار شما به آخرین سیستم عامل به روز شده است.

تنظیم مجدد دکمه های بازی پیشرفته

دکمه برنامه را به مدت 2 ثانیه نگه دارید. LED های مرکزی به آرامی به رنگ قرمز چشمک می زنند و نشان می دهد که کنترل کننده در حالت برنامه است.

دکمه برنامه را به مدت 5 ثانیه فشار داده و نگه دارید تا به حالت بدون عملکرد بازنشانی شود.

چرا کنترلر پرو سیمی من کار نمی کند؟ – کابل کنترل سیمی را جدا کرده و مجدداً به شیار USB وصل کنید. – کنسول را روشن کنید. کنترل کننده سیمی باید فوراً شناسایی شود.

Joy-Con

آیا می توان کنترل کننده های سوئیچ را بازنشانی کرد؟

از منوی HOME گزینه System Settings را انتخاب کنید، سپس منوی سمت چپ را به پایین اسکرول کنید و Controllers and Sensors را انتخاب کنید. با یک بار فشار دادن دکمه SYNC، کنترل کننده Joy-Con یا Pro را بازنشانی کنید، سپس یک دکمه دیگر را فشار دهید تا دوباره روشن شود.

چگونه Joy-con سمت چپ خود را تعمیر کنم؟

Switch Joy-Cons خود را کالیبره یا دوباره کالیبره کنید. اولین کاری که باید انجام دهید اگر متوجه دریفت Joy-Con شدید (مخصوصاً در سمت چپ Joy-Con) این است که کنترلرهای خود را کالیبره کنید.

جوی استیک Joy Con خود را تمیز کنید.

نینتندو دریفت JoyCon را برای شما اصلاح خواهد کرد.

یک JoyCon جدید برای سوییچ خود بخرید.

جوی استیک را خودتان تعویض کنید.

چرا کنترلر من روشن نمی شود؟

اگر کنترلر شما اصلا روشن نمی شود، باتری های کنترلر را با باتری های تازه تعویض کنید و مطمئن شوید که به درستی در کنترلر قرار گرفته اند. اگر هنگام اتصال به کنسول خود با کابل USB کار نمی کند، کنترلر شما باید تعویض شود.

چرا Joy Con سمت چپ من کار نمی کند؟

مطمئن شوید کنسول شما آخرین به روز رسانی سیستم را دارد. در صورت وجود، هر گونه پوسته یا پوششی را از Joy Con مشکل ساز جدا کنید و دسته های کنترل را کالیبره کنید.

نحوه آپدیت کردن سیستم نینتندو سوییچ

چگونه Pro Controller خود را به روز کنم؟

از منوی اصلی وارد تنظیمات سیستم شوید و منوی سمت چپ را به سمت پایین به Controllers and Sensors بروید. منوی سمت راست را به پایین اسکرول کنید تا به‌روزرسانی کنترلرها را انتخاب کنید.

چرا نمی توانم Pro Controller خود را کالیبره کنم؟

مطمئن شوید که کنسول شما آخرین به روز رسانی سیستم را نصب کرده است Pro Controller به کنسول متصل شده است و باتری آن شارژ شده است. مطمئن شوید که هیچ چیز مانند پوشش‌ها یا پوسته‌های محافظ Pro Controller را نمی‌پوشاند، سپس کنترل‌های حرکت را کالیبره کنید.

چرا Joy Con سمت چپ من همچنان قطع می شود؟

اگر مشکل همچنان وجود دارد، موارد زیر را امتحان کنید: Joy-Con را بازنشانی کنید. یک بار دکمه SYNC را فشار دهید، سپس دکمه ای مانند دکمه A را روی کنترلر فشار دهید تا دوباره روشن شود. حالت هواپیما را به صورت لحظه ای فعال و غیرفعال کنید.

آیا کنترلرهای Switch Pro نیاز به به روز رسانی دارند؟

توجه: زمانی که کنترلر به کنسول نینتندو سوییچ متصل است یا به صورت بی سیم متصل است، میان افزار کنترلر را می توان به روز کرد.

چرا کنترلر Nintendo Switch Pro من وصل نمی شود؟

مطمئن شوید کنسول نینتندو سوییچ شما آخرین به روز رسانی سیستم را دارد. اگر LED های پخش کننده به طور لحظه ای به صورت متوالی روشن می شوند و سپس خاموش می شوند، Pro Controller را به کنسول متصل کنید. اگر هیچ یک از LED های پخش کننده روشن نشد، کنترلر پرو خاموش است و باید دوباره شارژ شود.

چرا کنترلر Nintendo Switch Pro من روشن نمی شود؟

اگر چراغ شارژ مجدد در حالی که آداپتور برق متناوب به برق وصل است روشن می ماند، اما LED های پخش کننده روشن نمی شوند، اجازه دهید Pro Controller حداقل 15 تا 30 دقیقه شارژ شود. سپس آنرا به کنسول متصل کنید. اگر LED شارژ اصلا روشن نشد، آداپتور برق متناوب را با اتصال مستقیم به کنسول تست کنید.

چرا کنترلر من همچنان سوئیچ را قطع می کند؟

اشکال نرم افزاری اکثر مشکلات کنترلر مربوط به نرم افزار است. این بدان معنی است که تنظیم مجدد کارخانه به احتمال زیاد مشکل را برطرف می کند. اگر کنترل‌کننده‌ها همچنان به قطع اتصال خود ادامه می‌دهند، در تنظیم اولیه کنسول تردید نکنید.

چرا سوئیچ من دائماً اتصال اینترنت را از دست می دهد؟

اگر سوئیچ وای فای شما همچنان در این مرحله قطع می شود، سعی کنید با حذف تنظیمات شبکه یک اتصال، اتصال را بروز کنید. پس از قطع اتصال از وای فای، سوئیچ را مجددا راه اندازی کنید و سعی کنید دوباره به شبکه خانگی خود وصل شوید. مشکلات سرور را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *