اخبار دنیای بازی

نسخه بتای Modern Warfare 3 ابتدا برای پلی استیشن عرضه می شود

نسخه-بتای-modern-warfare-3-ابتدا-برای-پلی-استیشن

همانطور که انتظار میرفت نسخه بتای Modern Warfare 3 ابتدا برای پلی استیشن عرضه می شود. جهت مشاهده اخبار روز دنیای بازی با دایهارد همراه باشید.

البته هنوز تاریخ عرضه نسخه بتای Modern Warfare 3 مشخص نشده است، به گفته سونی کمی زودتر از بقیه پلتفرم ها در پلی استیشن در دسترس خواهد بود. این خبر تنها چند روز پس از معرفی Modern Warfare 3 منتشر شد. از آنجایی که این فرنچایز در حال بازسازی بازی های Modern Warfare خود با ویژگی های آنلاین بهبود یافته میباشد. انقلابی را برای Call of Duty آغاز کرد. ما در آستانه ورود به مرحله جدید با Modern Warfare 3 هستیم و بتا عمومی آن برای بازیکنان پلی استیشن قرار خواهد گرفت.

نسخه بتای Modern Warfare 3 ابتدا برای پلی استیشن عرضه خواهد شد

انتظار می‌رود این بازی در تاریخ 10 نوامبر عرضه شود و انتظار می‌رود که آخر هفته بتای عمومی در ماه اکتبر منتشر شود. طبق اطلاعات اخیر سونی، این بازی یک آخر هفته بتا زودهنگام و انحصاری خواهد داشت. این به کاربران پلی‌استیشن اجازه می‌دهد تا قبل از آخر هفته بتا از بازی لذت ببرند و در مجموع دو آخر هفته بازی خواهند کرد. به خاطر داشته باشید که برای دسترسی به نسخه بتا اولیه، پیش‌سفارش اجباری است. Activision همچنین قصد دارد برخی از پوسته‌های درون بازی را به دارندگان پیش‌سفارش هدیه دهد، اما دسترسی اولیه جدید احتمالاً بهترین مزیت برای پیش‌سفارش بازی خواهد بود.

آخر هفته‌های بتا معمولاً امکان پخش تعداد معینی از نقشه‌ها، حالت‌ها و سلاح‌ها را فراهم می‌کنند، اما بیشتر محتوا را پنهان نگه می‌دارند. هنوز جزئیاتی در مورد آنچه در این بتا ارائه خواهد شد منتشر نشده است.

همچنین لازم به ذکر است که Call of Duty به شما این امکان را می دهد که برخی از آیتم ها را بین Modern Warfare 2 و 3 منتقل کنید. برخی از بازیکنان صدها دلار برای تجهیزات آرایشی می پردازند، اما باقی گذاشتن آنها در عنوان قبلی مانعی در برابر راه اندازی جدید برای محبوب شدن در بین بازیکنان بود. پایگاه طرفداران ما می‌توانیم تخمین بزنیم که شما نمی‌توانید کل موجودی خود را انتقال دهید، اما حداقل برخی از موارد ارزشمند می‌توانند همراه شما باشند.

Modern Warfare 3 با یک تیزر تریلر معرفی شد. این فقط نام و لوگوی بازی را فاش کرد، بنابراین ما هنوز چیزی در مورد قسمت بعدی این سری نمی دانیم. ویدیوی دیگری نشان داد که ماکاروف به بازی بازمی‌گردد، و این تنها اطلاعاتی است که هنوز درباره داستان می‌دانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *