اخبار دنیای بازی

کونامی آپدیت eFootball را تا بهار سال 2022 به تعویق انداخت

کونامی اولین آپدیت بزرگ ماه نوامبر eFootball را تا سال 2022 به تعویق انداخت و DLC را بازپرداخت کرد.

به روز رسانی نسخه 1.0 نوید ارائه تعدادی حالت جدید از جمله Creative Teams را می دهد که در آن بازیکنان تیم خود را شبیه به تیم نهایی فیفا (یا ویژگی myClub در بازی های قبلی PES) می سازند. جهت دیدن اخبار روز دنیای بازی با دایهارد همراه باشید.

این به روز رسانی همچنین قرار بود سیستم پاس فصل و ریزتراکنش ها را معرفی کند و از سپتامبر کونامی یک بسته DLC 40 دلاری را به فروش رسانده است که شامل پخش کننده های ویژه برای استفاده در زمان راه اندازی به روز رسانی می شود.

به عنوان بخشی از تاخیر، کونامی اکنون در حال بازپرداخت این بسته‌ها است، هرچند همچنین اشاره می‌کند که بازیکنانی که آن را پیش‌سفارش کرده‌اند، اکنون باید بازی خود را حذف کرده و دوباره آن را دانلود کنند.

در بیانیه کونامی آمده است: «ما به اطلاع شما می‌رسانیم که به‌روزرسانی نسخه 1.0.0 برای eFootball 2022 که قرار بود در 11 نوامبر 2021 منتشر شود، تا بهار 2022 به تعویق افتاده است.

همچنین، مایلیم لغو و بازپرداخت خودکار eFootball 2022 Premium Player Pack را اعلام کنیم که شامل مواردی است که فقط پس از به‌روزرسانی نسخه 1.0.0 می‌توانند در بازی استفاده شوند.

ما سخت تلاش کرده‌ایم تا به‌روزرسانی‌ای را توزیع کنیم که محتوای جدیدی را به بازی بیاورد، از جمله حالت جدیدی که در آن می‌توانید با یک تیم اصلی تقویت شده و با آن بازی کنید، و همچنین پشتیبانی از دستگاه‌های تلفن همراه در 11 نوامبر 2021.

متأسفانه ما به این نتیجه رسیده‌ایم که برای تحویل محصول با کیفیتی که انتظارات کاربران را برآورده می‌کند به زمان بیشتری نیاز است و تصمیم گرفتیم تحویل را به تعویق بیندازیم.»

در حال حاضر، این بازی فقط مسابقات نمایشگاهی با تعداد معدودی از تیم‌ها و همچنین چالش‌های زمان‌بندی شده را ارائه می‌دهد که بازیکنان می‌توانند از میان مجموعه‌ای کوچک متفاوت از تیم‌ها را برای انجام یک سری بازی آنلاین انتخاب کنند.

کونامی قبلا اذعان کرده بود که بازی در این حالت “اساساً یک نسخه ی نمایشی” است و به روز رسانی برنامه ریزی شده برای این ماه اولین عرضه محتوای اصلی آن بود.

علیرغم عقب انداختن اولین آپدیت بزرگ خود برای چند ماه، کونامی همچنان در حال انتشار وصله ای است که تعدادی از باگ های گزارش شده از زمان عرضه را برطرف می کند.

این پچ بیش از 60 باگ را که در پچ یادداشت های رسمی بازی ذکر شده اند، برطرف می کند.

اینها شامل بازیکنان شناور، انیمیشن های عجیب و غریب از چهره، بازیکنان ناپدید شده، بازیکنانی که به طور کلی توپ را در هنگام شوت زدن از دست می دهند و داور «به دام افتادن در سطح زمین در طول مسابقه» می باشد.

همچنین تلاش می‌کند تا برخی از رایج‌ترین شکایاتی که بازیکنان در مورد بازی داشته‌اند، از جمله حرکت آهسته توپ و بازیکن، پاسخ ورودی آهسته و تشخیص برخورد عجیب و غریب را بهبود بخشد.

با این حال، باید دید که آیا این برای علاقه مندی بازیکنان تا اولین آپدیت بزرگ تا بهار کافی است یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *