اخبار دنیای بازی

رزولوشن بازی GTA V

بازی Grand Theft Auto 5 Rockstar Games که در سال 2013 منتشر شد، به عنوان یکی از گران ترین بازی های ویدئویی ساخته شده در نظر گرفته می شود. هزینه توسعه و بازاریابی در آن زمان، 265 میلیون دلار بود. بنابراین، منطقی است که چرا راک استار به دنبال انتشار دادن به آخرین پنی بازی است.

بازی GTA V یکی از پرطرفدار ترین بازی هایی است که تا به حال ساخته شده است و دارای قابلیت جریان مداوم DLC برای بخش چند نفره آن می باشد، همچنین GTA Online، کیفیت آن با گذشت زمان بهتر می شود.

این بازی برای رزولوشن 4K (Ultra HD) و 60 فریم بر ثانیه در PS5 کار خواهد کرد.

وضوح و FPS بازی در نسخه نسل بعدی، شک اصلی طرفداران بوده که با پرداخت هزینه اینکه آیا Grand Theft Auto Online، به طور مستقل (محصول مستقل) در PS5 و Xbox Series در 11 نوامبر 2021 منتشر می شود یا خیر.

طبق گفته سونی: “نسخه های بعدی GTA 5 طیف وسیعی از پیشرفت های فنی، به روز رسانی بصری و بهبود عملکرد را برای استفاده کامل از آخرین سخت افزار ارائه می دهد و بازی را زیبا تر و دقیق تر از همیشه می کند.”

با همه این ها، Grand Theft Auto V تا 30 ژوئن بیش از 150 میلیون نسخه فروخته و جزء موفق ترین خرده فروشی بازی های ویدئویی در تمام دوران بوده است. تنها در سال 2021 بیش از 10 میلیون نسخه فروش داشته است. پس از گذر از PS3 ،Xbox 360 ،PS4 ،Xbox One و PC، با عنوان توسعه یافته و با پیشرفت در PlayStation 5 و Xbox Series X | S el 11 نوامبر 2021 بسیار قابل توجه بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *