اخبار دنیای بازی

تاریخ انتشار بازی Insurgency Sandstorm برای کنسول

بازی Insurgency Sandstorm سرانجام در 29 سپتامبر 2021 (7 مهر) برای PS4 و Xbox One منتشر می شود. در حال حاضر، نسخه فیزیکی Insurgency Sandstorm را می توانید پیش خرید کنید. با دایهارد همراه باشید.

این بازی برای کنسول های PS4 و Xbox منتشر می شود. در FPS از طریق روش هایی قطعی، درگیر جنگ های مدرن واقع گرایانه می شوید. نبرد در محیط های جنگی یک درگیری معاصر از طریق یک سری حالت های همکاری و چند نفره می باشد.

بازی Insurgency Sandstorm مبتنی بر تیم که در ابتدا انتظار می رفت، همزمان با اولین راه اندازی Steam در سال 2018 بر روی کنسول در دسترس باشد، چندین تاخیر در انتشار نسخه کنسول متحمل شد که باعث شد تاریخ انتشار آن چندین بار به عقب برگردد.

بازی Insurgency Sandstorm، یک بازی تیرانداز تاکتیکی اول شخص چند نفره است که دارای دو حالت مقابل و حالت تعاون است. داستان بازی در یک کشور خیالی خاورمیانه است که در آن دو جناح با هم روبرو می شوند که گروه های امنیتی و شورشی هستند. تلاش برای انتشار ممکن است به این دلیل کمک کند که New World Interactive توسط Embracer Group خریداری شده است. در کنار PS4 و Xbox One، به روزرسانی های PS5 و Xbox Series X | S نیز منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *