مقاله, وبلاگ

عرضه بروزرسانی جدید پلی استیشن 5 با بهبود عملکرد سیستم

سونی جدیدترین به روزرسانی نرم افزاری سیستم پلی استیشن 5 را ارائه کرد. بروزرسانی جدید پلی استیشن 5 عملکرد سیستم را بهبود می بخشد. با دایهارد همراه باشید.

به گفته دارنده پلتفرم، بروزرسانی نرم افزار PS5 نسخه 21.02-04.02.00 که پنجشنبه منتشر شد، “عملکرد سیستم را بهبود می بخشد”.

سونی دومین بروزرسانی نرم افزاری سیستم PS5 را در 15 سپتامبر راه اندازی کرد و قابلیت افزایش فضای ذخیره سازی کنسول را با SSD S.2 M.2 اضافه کرد.

آپدیت جدید PS5 با پشتیبانی از صدای سه بعدی تلویزیون و نصب SSD

در ماه سپتامبر، کنسول نسل بعدی سونی پشتیبانی از صدای سه بعدی را به بلندگوهای داخلی گسترش داد و قابلیت افزودن M.2 SSD را اضافه کرد، که تنها بخشی از ارتقاء بسیار خوب نسبت به کنسول تقریباً یک ساله است.

همچنین مرکز کنترل را قابل تنظیم کرد، کنترل های صفحه خوان را اضافه کرد، ردیابی غنائم را بهبود بخشید و پیشرفت های زیادی را در رابطه با طرح کتابخانه، کارت های چالش و جوایز داشت.

به روزرسانی سیستم عامل جدید کنسول نسل بعدی سونی تقریباً 900 مگابایت وزن دارد و ظاهراً جزئی نیست. یادداشت های انتشار تقریباً وجود ندارند و فقط به بهبود عملکرد سیستم اشاره شده است. جزئیات بیشتری در مورد محتویات این به روزرسانی سیستم جدید به اشتراک گذاشته نشده است، اگرچه ما کاملاً مطمئن هستیم که برخی از تغییرات زیرپوش را شامل می شود.

آخرین به روزرسانی PS5 افزایش عملکرد مخفی برای کنترل، DMC5 و سایر بازی ها را ارائه می دهد.

پس از انتشار، سونی اعلام کرد که هنوز لیست بلندی از ویژگی هایی دارد که می خواهد از طریق بروزرسانی های بعدی سیستم به پشتیبان PS5 اضافه کند.

Hideaki Nishino، تجربه SVP پلتفرم پلی استیشن، ادعا کرد تیم او دارای لیست بزرگی از “ایده های جالب، هیجان انگیز و فوق العاده” است که قصد دارد آنها را به PS5 برساند، تا حدی بر اساس ردیابی رفتار کاربران در کنسول و همچنین PS4 اضافه خواهد شد.

او به PS Blog گفت: “ما از طریق PS4 چیزهای زیادی آموختیم و همچنان در مورد نحوه استفاده بازیکنان از سیستم و نحوه رفتار بازی ها یاد می گیریم.”

“ما می دانیم چه چیزی بیشتر مورد قبول و محبوب ترین است. چه ویژگی هایی استفاده نمی شود بنابراین، ما قبل از راه اندازی PS5 یک لیست عظیم داشتیم که می خواستیم انجام دهیم. در واقع، ما رویای انجام همه کارها را داشتیم. “

نیشینو افزود: “آیا من کل لیست را هضم کردم؟ من فکر نمی کنم، هنوز اما، ایده های جالب، هیجان انگیز و فوق العاده در لیست وجود دارد.

“در همان زمان، ما PS5 را راه اندازی کردیم. بنابراین، ما از طریق شبکه های اجتماعی یا تله متری سیستم، و همچنین رسانه ها، خانواده ام، دوستانم، یکسری بازخورد از جامعه دریافت می کنیم. ما هزاران لیست بازخورد داریم. “

مدیر اجرایی ادعا کرد که رفتار جامعه در نحوه تصمیم گیری سونی برای بروزرسانی ویژگی های PS5 قرار دارد و حتی به طور پویا تغییرات رفتار UX را برای گروه های کوچک کاربران ایجاد کرده است تا نحوه استفاده از آنها را مقایسه کنند.

او گفت: “همانطور که گفتم، وقتی به لیست کارهایی که باید انجام دهیم نگاه می کنم، چیزهای زیادی وجود دارد.” “بسیاری از مطالبات جامعه نیز وجود دارد. من می خواهم به روش ژاپنی بگویم، من با جدیت روی این لیست ها کار می کنم و در آینده تعداد بیشتری از آنها منتشر خواهد شد.

“من همچنین می خواهم از جامعه تشکر کنم. ما فقط ویژگی های مورد نظر خود را سفید نمی کنیم. ما برای نیازهای مشتری کار می کنیم. ما واقعاً می خواهیم مشکل را به شیوه ای لذت بخش حل کنیم. این اشتیاق اصلی ماست. “

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *