اخبار دنیای بازی

فروش پلی استیشن 5 در ژاپن از مرز یک میلیون واحد گذشت | دایهارد

پیدا کردن کنسول پلی استیشن 5 در سراسر جهان بسیار سخت است و ژاپن نیز قطعاً از این قاعده مستثنی نیست. با این حال، فروش پلی استیشن 5 در ژاپن از مرز یک میلیون واحد گذشت، به نظر می رسد این کنسول از نقطه عطف فروش داخلی عبور کرده است. با دایهارد همراه باشید.

طبق تخمین های مجله ژاپنی فامیتسو (که تقریباً تنها مواردی هستند که پس از توقف انتشار مدیا مدتی پیش از انتشار شماره های آن باقی مانده است)، فروش پلی استیشن 5 در ژاپن از مرز یک میلیون واحد گذشت.

این آمار به طور دقیق، بین مدل ها تا تاریخ 5 سپتامبر 2021 می باشد.

پلی استیشن 5: 847،421 واحد

پلی استیشن 5 نسخه (Pro)دیجیتال: 165،235 واحد

کمبود این کنسول در ژاپن مانند سایر نقاط جهان یک عامل ثابت بوده است. این وضعیت باعث شده است که خرده فروشان محلی هر بار که برای دریافت محموله آماده می شوند قرعه کشی کنند.

کسانی که در قرعه کشی برنده می شوند، امتیاز خرید PS5 را به دست می آورند.

طبق آخرین آمار رسمی سونی، PS5 تا 30 ژوئن 10.1 میلیون دستگاه در سراسر جهان به فروش رسانده است. برآوردهای این شرکت به 10 میلیون دستگاه فروخته شده به مشتریان اشاره می کند.

سونی PS5 را در ژاپن در 12 نوامبر 2020 عرضه کرد و در 43 هفته به یک میلیون دستگاه رسید. برای مقایسه، PS4 تقریباً یک سال طول کشید تا یک میلیون دستگاه در ژاپن به فروش برسد. PS5 در حال مقایسه با PlayStation Vita در ژاپن و پشت PS1 ،PS2 ،PS3 و PSP است.

Resident Evil Village با فروش بیش از 67000 واحد، پرفروش ترین بازی PS5 در خرده فروشی است.

نحوه آپدیت PS5 | دایهارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *