اخبار دنیای بازی

انتشار بازی جدید Sonic در Roblox

بازی-جدید-Sonic

سگا با توسعه دهنده Roblox، Gamefam همکاری کرده است تا بازی جدید Sonic دارای مجوز Sonic the Hedgehog را بر روی پلتفرم Roblox منتشر کند.

Sonic Speed Simulator یک بازی چند نفره آنلاین است که در آن شما به عنوان آواتار Roblox یا سونیک و دوستان خود بازی می کنید. این «شبیه‌ساز سرعت» بازیکنان را قادر می‌سازد تا با برداشتن هر چه بیشتر مراحل درون بازی و با جمع‌آوری آیتم‌های ویژه‌ای مانند Chaos Orbs، سرعت کارکتر خود را بالا ببرند. این بازی برای دانلود رایگان در برنامه Roblox است که روی اندروید، iOS، Mac، Windows PC و Xbox One قابل اجرا است. با دای هارد همراه باشید. بازی درست پس از اکران فیلم Sonic the Hedgehog 2 در سینماها عرضه می شود.

بازی با چهار منطقه مختلف از جمله چشم انداز شطرنجی Green Hill Zone راه اندازی خواهد شد. منطقه پنجم و سایر موارد اضافه شده مانند Boss در بروز رسانی بعدی ارائه خواهند شد. بازی‌های Roblox عموماً به خاطر آواتارهای مینی فیگور لگو شناخته می‌شوند. با این حال، در Sonic Speed Simulator، بازیکنان می‌توانند پوسته‌هایی را باز کنند که به آنها اجازه می‌دهد تا به عنوان مدل‌های سه بعدی Sonic، Tails و Knuckles بازی کنند. این بازی همچنین دارای آیتم‌های منحصربه‌فردی با مضمون صوتی برای آواتار شما است – از جمله حیوانات خانگی Chao که می‌توانید در بازی از آنها استفاده کنید.

توسعه دهنده بازی Roblox Gamefam با سگا همکاری کرده است تا Sonic the Hedgehog را برای اولین بار به پلتفرم Roblox بیاورد.

Gamefam، یک استودیوی مستقل که بازی‌های خود را در بالای Roblox می‌سازد، با سگا آمریکا برای راه‌اندازی Sonic Speed ​​Simulator، یک بازی جدید با نماد سرگرمی سگا، Sonic the Hedgehog، همکاری خواهد کرد. این بازی اکنون بر روی پلتفرم Roblox در دسترس است و اولین بار است که یک شخصیت بازی Triple-A به طور رسمی در Roblox معرفی شده است.

Gamefam گفت Sonic Speed ​​Simulator سریع‌ترین بازی Roblox است و دارای سرعت‌باز مورد علاقه همه است. در این بازی، بازیکنان می‌توانند با دویدن در چند جهان منحصربه‌فرد در حالی که با دوستان خود مسابقه می‌دهند تا جوایزی را کسب کنند، از جمله حیوانات خانگی که می‌توانند آمار و پوسته شخصیت‌های سونیک را افزایش دهند، سطح بالاتری داشته باشند و سرعت به دست آورند.

Ferencz در مصاحبه ای گفت: “وقتی سرعت را به دست می آورید، این بازی شبیه به Sonic است.” این چیزی است که تهیه‌کنندگان، طراحان و انیماتورهای ما می‌دانند که چگونه انجام دهند، اما ما به راهنمایی‌های متخصص سونیک سگا در مورد آن نیاز داشتیم.» پیش از این، Gamefam با برندهای دیگری مانند Mattel و Ubisoft همکاری کرده است تا تجربیاتی را در Roblox ایجاد کند. در سال 2020، این شرکت یک بازی رانندگی جهان باز Hot Wheels به نام Hot Wheels Open World را منتشر کرد.

حتی اگر در Roblox است، Ferencz امیدوار است طرفداران Sonic به Sonic Speed ​​Simulator فرصتی بدهند. او گفت: «من فکر می‌کنم مردم تصورات زیادی در مورد اینکه Roblox چیست، و Roblox چیست و نیست، دارند. حتی اگر هرگز Roblox را امتحان نکرده باشند.”

بازیکنان همچنین می‌توانند انتظار بروزرسانی‌های هفتگی منظم را داشته باشند و پس از دریافت 10000 «لایک» از سوی بازی، یک انجمن انحصاری Sonic the Hedgehog Skin کسب خواهند کرد.

این شرکت قبلاً با یوبی‌سافت، متل، سونی، ام‌جی‌ای و غیره کار می‌کرد تا تجربه‌ای جذاب برای بازیکنان ایجاد کند. گیم فام اخیراً 25 میلیون دلار جمع آوری کرده و گفته است که بیش از 125 بازی ساز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *