وبلاگ

فروش بازی Diablo 2 Resurrected از 5 میلیون نسخه گذشت

بازی-Diablo2-Resurrected

طبق گزارش بلیزارد، بازی Diablo 2 Resurrected فروش بالایی از زمان انتشار بازی RPG شش ماه پیش داشته است – در واقع، تا این ماه، بیش از پنج میلیون نسخه فروخته است، که این برای یک بازی رایانه شخصی قدیمی که انتشار مجدد آن با مشکلات سرور دست و پنجه نرم می کرد، عالی است…

پس از راه اندازی پر سر و صدا Warcraft III Reforged، بازی Diablo 2 Resurrected با وجود مشکلات سرور مختلف که همراه با عرضه آن در سپتامبر 2021 بود، بسیار پیشرفت داشت. با دایهارد همراه باشید. از آن زمان به بعد، به روز رسانی 2.4 این ماه در نهایت یک سیستم نردبان رقابتی رتبه بندی شده و اولین تغییرات تعادلی که توسعه دهنده از سال 2010 به Diablo II انجام داده است.

تریلر بازی Diablo 2 Resurrected

به نظر می‌رسد که جامعه به این ریمستر واکنش مثبت نشان داده است و بلیزارد (از طریق Windows Central) گزارش می‌دهد که بازی Diablo 2 Resurrected تا آوریل 2022 بیش از پنج میلیون نسخه فروخته است – کمی بیش از شش ماه پس از انتشار بازی در سپتامبر. مطمئناً این یک نقطه عطف چشمگیر است، و تنها کمتر از دو سال طول کشید تا Diablo III که مشتاقانه در انتظارش بودیم تا 15 میلیون نسخه بفروشد – که نسخه های کنسولی نیز داشت.

همه اینها احتمالاً دلیلی است که Diablo II: Resurrected Vicarious Visions در اوایل این ماه در بلیزارد جذب شد و اکنون توسط بلیزارد آلبانی عرضه می شود. اکنون انتظار می رود که این استودیو به طور انحصاری از بازی های بلیزارد “پشتیبانی طولانی مدت” ارائه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *