وبلاگ

کنسول های PS5 در حال حاضر به صورت آنلاین در Target در دسترس هستند

Target در حال حاضر کنسول های پلی استیشن 5 را به صورت آنلاین می فروشد.

جیک رندال، اسکرین شات های موجودی به دست آمده از کارمندان Target را به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد برخی از فروشگاه ها دارای 10-50 سیستم برای خرید هستند.

کنسول‌های استاندارد PS5 ابتدا در حدود ساعت 4:43 صبح به وقت محلی / 7:43 صبح به وقت شرقی به فروش رفت. انتظار می رود که 15/20 دقیقه بعد توسط کنسول های PS5 Digital Edition دنبال شوند، اگرچه گفته می شود در دسترس بودن این مدل بسیار محدود است.

طبق گزارش ها، کنسول های Xbox Series X نیز 15/20 دقیقه پس از نسخه دیجیتال PS5 در دسترس قرار خواهند گرفت.

به روزرسانی: کنسول‌های Target تمام شده است، اما GameStop امروز PS5 را به صورت آنلاین نیز می‌فروشد و دسترسی اولیه برای اعضای PowerUp Rewards Pro محفوظ است.

برای داشتن بهترین شانس برای گرفتن کنسول، کاربران باید به یک حساب هدف وارد شوند، که به طور خودکار آنها را به نزدیکترین فروشگاه به آدرس ثبت شده خود که دارای سیستم های موجود است هدایت می کند. تحویل یک گزینه نیست، بنابراین خریداران باید محصول را از فروشگاه انتخابی خود تحویل بگیرند.

خرید کنسول PS5 در Target

  • کنسول PS5 با قیمت 499.99 دلار
  • کنسول PS5 Digital Edition با قیمت 399.99 دلار
  • کنسول Xbox Series X با قیمت 499.99 دلار

سونی اخیراً شروع به ثبت نام های جدید برای شانس خرید مستقیم کنسول های PS5 از این شرکت کرده است.

با در دسترس قرار دادن تعداد محدودی کنسول PS5 برای خریداران آمریکایی برای خرید از PlayStation Direct در طول فصل تعطیلات، اکنون ثبت نام های جدیدی انجام می دهد و این پیشنهاد را به برخی از کشورهای اروپایی نیز تعمیم داده است.

در حال حاضر ثبت نام برای بازیکنان مستقر در ایالات متحده، بریتانیا، آلمان، فرانسه، هلند، بلژیک و لوکزامبورگ باز است. آنها باید از یک آدرس ایمیل مرتبط با شناسه شبکه پلی استیشن استفاده کنند و برای دریافت ایمیل های بازاریابی شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *