وبلاگ

بازی های رایگان PS5 | دایهارد

بهترین-بازی-های-PS5-دایهارد

بهترین بازی های رایگان PS5 2022

پول نقد زیادی برای ساخت مجموعه PS5 خود ندارید؟ مشکلی نیست.

در نهایت، موفق به خرید یک PS5 شده‌اید – اکنون تنها مسئله یافتن بازی‌هایی برای بازی کردن است. در حالی که عناوین مختلف پولی تمام شده اند. ما بهترین بازی‌های PS5 را که می‌توان به صورت رایگان بازی کرد، گردآوری کرده‌ایم. بازی های تیراندازی و متقابل زیادی وجود دارد. حتی برخی از آنها برای استفاده از بازخورد لمسی PS5 DualSense و محرک های تطبیقی به روز شده اند.

Astro’s Playroom

Astro’s Playroom یکی از بازی های رایگان PS5 است، که بازیکنان را در سفری نوستالژیک از سخت افزار پلی استیشن فرو می برد و در عین حال ویژگی های پیشرفته مختلف کنترلر DualSense را به نمایش می گذارد. بهتر از همه؟ این کاملا رایگان است و به همراه PS5 شما از قبل نصب شده است.

Apex Legends

Apex Legends، Respawn Entertainment یکی از بازی های رایگان PS5 است، درس‌هایی را که از دو بازی Titanfall آموخته بود، گرفت و آن را به یک بازی سلطنتی نبرد برد. با دایهارد همراه باشید. مبارزات روان اول شخص با توانایی های ویژه مبتنی بر شخصیت ترکیب شده است.

Call of Duty: Warzone

Call of Duty: Warzone یکی از بازی های رایگان PS5 است، این بازی با ۱۵۰ بازیکن مسابقات موجود است. به لطف پشتیبانی کامل از کراس پلی، می‌توانید به صورت انفرادی یا با دوستان خود بازی کنید. آخرین به روز رسانی های بزرگ برای Call of Duty: Warzone سلاح ها و تجهیزات Call of Duty: Black Ops Cold War را گرد هم می آورد.

Dauntless

آیا تا به حال خواسته اید که در یک فضای روشن و کارتونی مانند Monster Hunter بازی کنید؟ اینجاست که Dauntless وارد می‌شود. شما و تیم قاتل‌تان، Behemoth‌های دیگر را شکار می‌کنید، و مطمئن می‌شوید که پلتفرم‌ها عامل جداکننده نیستند. در حین کار با هم، تجهیزات خود را با سلاح‌ها و زره‌های تازه ساخته شده ارتقا دهید.

Destiny 2

Destiny 2 یک تیراندازی گسترده از Bungie است که در این مرحله به یک MMO محدود می شود. به عنوان نگهبان، از آخرین شهر روی زمین در برابر تاریکی و سایر تهدیدات دفاع کنید. الحاقات جدید به صورت رایگان در دسترس نیستند، اما نسخه پایه که به عنوان New Light شناخته می شود، به شما این امکان را می دهد که محتوای Forsaken بازی Destiny 2 را امتحان کنید و متوجه شوید که آیا این سبک بازی شماست.

Fortnite

Fortnite یکی از بازی های رایگان PS5 است، حتی به سختی معرفی می شود. این در سطحی در فرهنگ عامه ریشه دوانده است که تعداد کمی از بازی‌های دیگر می‌توانند با آن برابری کنند. شخصیت‌های متقاطع مانند کریتوس از خدای جنگ یا ابرقهرمانان مارول به صورت محدود اضافه می‌شوند و رویدادهای بزرگ نقشه را تغییر می‌دهند.

Fortnite فقط بتل رویال نیست – یک نماد فرهنگی است.

Genshin Impact

Genshin Impact به سرعت به یکی از بهترین بازی‌های رایگان PS5 تبدیل شده است، با محتوای رایگان و رویدادهای جدید که دائماً در کنار گروه عظیمی از شخصیت‌ها برای امتحان و جمع‌آوری اضافه می‌شوند.

Rocket League

Rocket League یکی از محبوب‌ترین بازی های رایگان PS5 است، است و با فصل‌های جدید که به‌روزرسانی‌های مداوم را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد، به رشد خود ادامه می‌دهد. این بازی همچنین به‌روزرسانی دریافت کرد که به آن اجازه می‌داد با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه بر روی PS5 اجرا شود.

Splitgate

Splitgate در ابتدا برای رایانه شخصی منتشر شد اما برای PS5 بازسازی شد، بازیکنان می توانند با پورتال ها تعامل داشته باشند تا به سرعت نقشه را طی کنند و دشمنان را کنار بزنند. سلاح‌ها نیز می‌توانند از طریق آنها شلیک شوند، و بازی فراتر از شلیک به حریف است.

Warframe

Warframe شما را در نقش Tenno قرار می دهد، جنگجویان با تکنولوژی بالا که Warframe های مختلف را اداره می کنند.

پلی استیشن پلاس

این سرویس اشتراک به بازیکنان امکان دسترسی به پلی استیشن چندنفره را برای هر بازی پولی می دهد و هر ماه انواع بازی های رایگان چرخشی را ارائه می دهد. بنابراین اگر به دنبال بازی‌های رایگان جدید برای بازی هستید و مشترک پلی‌استیشن پلاس هستید، حتماً پیشنهادات ماهانه را بررسی کنید.

دارندگان PS5 همچنین به مجموعه PlayStation Plus، مجموعه‌ای از بازی‌های PS4 که رایگان هستند و تا زمانی که مشترک هستید منقضی نمی‌شوند، دسترسی دارند.

این بازی‌های رایگان و گسترده برای دریافت صدها ساعت سرگرمی نیازی به پول نقد اضافی ندارند و همیشه رویدادها یا محتوای جدیدی در راه است.

2 دیدگاه در “بازی های رایگان PS5 | دایهارد

  1. کافه گیم گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

    1. تکه گفت:

      سپاسگزارم از این که مارو انتخاب کردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *