وبلاگ

سونی سرویس آخرین مدل PS3 را در ژاپن متوقف خواهد کرد

دایهارد-سونی

سونی در حال پایان دادن به پشتیبانی آخرین مدل PS3 و تجهیزات جانبی در ژاپن است

خدمات رسمی تعمیر PS3 به زودی در ژاپن مثل گذشته خواهد شد. همچنین پشتیبانی از تعمیر تمامی تجهیزات جانبی PS3 را پایان خواهد داد. سونی اینتراکتیو اینترتینمنت خدمات پس از فروش آخرین مدل های موجود پلی استیشن 3 CECH-4300 را نمی پذیرد. همچنین تعمیر لوازم جانبی مربوط به کنسول را متوقف خواهد کرد. این شرکت این خبر را از طریق حساب توییتر ژاپنی Ask PlayStation خود اعلام کرد.

در صفحه وب اطلاعیه مهم ژاپنی، سونی 30 آوریل 2022 را به عنوان آخرین مهلت عمومی برای پذیرش تعمیرات slim و لوازم جانبی آن تعیین کرد. کسانی که رزرو قبلی انجام داده اند تا 7 مه 2022 یک هفته دیگر فرصت خواهند داشت تا محصولات را تحویل دهند. با این حال، شرکت ممکن است در صورت تمام شدن قطعات یدکی سفارشات را زودتر از موعد قبول کند.

سونی اعلام کرده است که به پشتیبانی تعمیر آخرین مدل PS3 خود در ژاپن پایان می دهد

سونی به تدریج خدمات مربوط به آخرین مدل PS3 و PlayStation Vita را حذف کرده است. در اکتبر 2021، کارت اعتباری، کارت نقدی و روش‌های پرداخت PayPal را از ویترین فروشگاه‌های پلتفرم قدیمی حذف کرد. در حالی که سونی همچنین در نظر داشت فروشگاه های دیجیتال PS3 و Vita را به طور کامل تعطیل کند، بعداً تصمیم گرفت پس از دریافت بازخورد کاربران، فروشگاه ها را برای آینده باز نگه دارد. تمام مدل‌های قبلی PS3، از جمله مدل اصلی بزرگ‌تر و نوع slim با سایز متوسط، در حال حاضر برای تعمیرات رسمی معذور هستند.

آخرین مدل PS3 برای سونی، CECH-4300 است. این کنسول فوق باریک در آگوست 2014 راه اندازی شد. با دایهارد همراه باشید. هنگامی که این شرکت تولید و ارسال خود را در می 2017 پایان داد، بازگشایی کلیه کالاهای پلی استیشن 3 را نشان داد.

مدل Super Slim آخرین مدل PS3 بود که سونی با برنامه تعمیرات خود تا این اعلام پشتیبانی می کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *