اخبار دنیای بازی

بازی Red Dead Redemption برای نینتندو و PS4 عرضه می شود

بازی-red-dead-redemption-برای-نینتندو-و-ps4-عرضه-می-شود

بازی Red Dead Redemption ظاهراً در PS4 و Switch وضوح بیشتری خواهد داشت، اما تغییرات بیشتر هنوز مشخص نیست. با دایهارد همراه باشید.

راک‌استار گیمز برنامه‌هایی را برای بازی Red Dead Redemption فاش کرده است. توسعه‌دهنده Red Dead Redemption و الحاقیه آن، Undead Nightmare را به پلی‌استیشن 4 (PS4) و نینتندو سوییچ در 17 آگوست 2023 منتقل می‌کند.

با توجه به تریلر منتشر شده، بازی از نظر بصری به رزولوشن‌های مدرن ارتقا می‌یابد. البته نسخه PS4 این بازی با PS5 نیز سازگار خواهد بود.

بازی Red Dead Redemption بازی ای به سبک دنیای سینمای وسترن است که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است که در ابتدا توسط Rockstar Games در سال 2010 برای PS3 و Xbox 360 منتشر شد.

Undead Nightmare اولین و تنها بسته الحاقی بازی است که جهان را با زامبی ها در یک داستان جهان جایگزین دوباره تصور می کند. Red Dead Redemption 2 در سال 2018 منتشر شد و احتمالاً شرکت مادر Rockstar Take-Two امیدوار است بتواند از مخاطبانی که امیدوارند با این پورت به عنوان اصلی دسترسی بهتری داشته باشند، سرمایه گذاری کند.

این پورت توسط استودیو Double Eleven مستقر در بریتانیا و مالزی اداره می شود، که به نظر می رسد تجربه قبلی کمک در بازی هایی مانند Fallout 76، Rust و Minecraft Dungeons را داشته اند. امیدواریم که بازی از دام هایی که در تلاش های اخیر Rockstar برای آوردن سه گانه 3D Grand Theft Auto به پلتفرم های مدرن که با مشکلات فنی دست و پنجه نرم می کردند، جلوگیری کند.

زمانی که Red Dead Redemption 2 برای اولین بار منتشر شد، کشف در اواخر بازی مبنی بر اینکه بخش قابل توجهی از مکان‌های بازی اصلی بازسازی شده‌اند، اگرچه تا حد زیادی استفاده نشده‌اند، این گمانه‌زنی را برانگیخت که امکان بازسازی اولین Red Dead Redemption وجود دارد.

در اواسط سال 2022، گزارش‌هایی مبنی بر لغو ریمستر Red Dead Redemption و Grand Theft Auto IV در راک‌استار گیمز منتشر شد که احتمالاً مسائل مربوط به انتشار سه‌گانه GTA را به اطلاع می‌رساند.

Rockstar Games در حال حاضر روی Grand Theft Auto 6 کار می‌کند که تاریخ انتشار رسمی ندارد، اگرچه گزارش‌ها نشان می‌دهند که ممکن است برای سال‌های 2024-2025 در نظر گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *