اخبار دنیای بازی

پایان پشتیبانی توییچ برای برنامه نینتندو سوییچ

پایان-پشتیبانی-توییچ-برای-برنامه-نینتندو-سوییچ

توییچ فاش کرده است که در 31 ژانویه 2024 “پایان پشتیبانی” از برنامه Nintendo Switch Twitch خواهد بود.

از 6 نوامبر 2023 ، کاربران جدید دیگر نمی توانند برنامه Twitch را از فروشگاه اینترنتی نینتندو دانلود کنند. 

توییچ این بیانیه را با The Verge درباره حذف برنامه خود از eShop به اشتراک گذاشت:

“ما اخیراً تصمیم دشواری برای حذف برنامه Twitch از نینتندو سوییچ گرفتیم. نینتندو یک شریک ارزشمند باقی می ماند و ما از همه حمایت هایی که انجمن سوییچ از Twitch و استریمرهای ما ارائه کرده است قدردانی می کنیم.”

برنامه Twitch برای Switch هفته آینده از فهرست حذف می‌شود و در ژانویه کاملاً غیرقابل دسترسی خواهد بود

Twitch در آوریل 2022، برنامه دسکتاپ خود را تعطیل کرد. آن موقع این شرکت اعلام کرد که به منظور «سرمایه‌گذاری بیشتر در بهبود و افزودن راه‌های جدید برای تعامل با سازندگان و جوامع مورد علاقه‌تان»، به پشتیبانی خود پایان می‌دهد.

برنامه Twitch نوامبر 2021 در فروشگاه اینترنتی سوییچ راه‌اندازی شد و این قابلیت را داشت که ویدیوهای بازی، ورزش‌های الکترونیکی و پخش‌های IRL را فقط به وب‌سایت و برنامه تلفن تماشا کنند. با این حال محدودتر از سایر پلتفرم ها بود و به کاربران اجازه نمی داد در چت شرکت کنند یا گیم پلی خودشان را پخش کنند. اما متاسفانه شکایاتی هم نیز در پی داشت.

این برنامه در مقایسه با برنامه های ایکس باکس و پلی استیشن بسیار ساده تر و کارآمدتر است. برخلاف همتایان خود، بازیکنان نمی توانند به طور فعال از برنامه Nintendo Switch استریم کنند.

توییچ دلیل پایان پشتیبانی را مشخص نکرده است. این امکان وجود دارد که حفظ و پایگاه کاربری برنامه تضمین کننده پشتیبانی مداوم نباشد. از طرفی پشتیبانی ممکن است با انتقال تیم به سمت توسعه یک برنامه برای جانشین Nintendo Switch پایان دهد. گزارش‌ها ادعا می‌کنند که نسل بعدی نینتندو سوییچ ممکن است در اواسط تا اواخر سال 2024 عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *