اخبار دنیای بازی

بدترین بازی های سال 2021 شامل GTA Trilogy و eFootball است

وب سایت Metacritic، تعدادی از بدترین بازی های سال 2021 را مطابق با نمرات ارزیابی متداول منتقدان معتبر خود معرفی کرده است.

متاکریتیک که در سال 1999 راه‌اندازی شد، می‌گوید که ارزیابی‌هایی از «محترم‌ترین منتقدان جهان» را مدیریت می‌کند.

با توجه به رتبه‌بندی آن (منهای هر عنوان با کمتر از ۷ ارزیابی)، بدترین بازی با امتیاز ۱۲ ماهه، راه‌اندازی رایگان فوتبال کونامی eFootball 2022 بود که از زمان راه‌اندازی آن در سپتامبر به دلیل کارایی باگ و نداشتن آن، به طور گسترده مورد بررسی قرار گرفت.

دیگر نسخه‌های قابل‌توجه در چک لیست، Balan Wonderworld از Square Enix را در بر می‌گیرد. از نظر تجاری، به نظر می رسد این عنوان به سادگی ناامید کننده بوده است.

هنگامی که eFootball در ماه سپتامبر منتشر شد، به اتفاق آرا مورد انتقاد قرار گرفت، بنابراین شاید تعجبی نداشته باشد که یکی از بدترین بازی های سال 2021 باشد.

کونامی اخیراً اوقات خوبی را سپری نکرده است. از زمان جدایی شرکت او و نویسنده مشهور هیدئو کوجیما، که منجر به از دست دادن یک شخصیت قوی شد. silent Hill بازی، این شرکت طرفداران زیادی پیدا نکرده است. علاوه بر آن جنجال اولیه، توسعه دهنده و ناشر ژاپنی فوتبال الکترونیکی را در پایان سپتامبر راه اندازی کرد. امتیاز خوبی نبود، با توجه به اینکه بازی توسط گیمرها و منتقدان به طور یکسان بررسی شد، تا جایی که متاکریتیک آن را بدترین بازی رایانه شخصی سال معرفی کرد، با امتیاز کلی فقط 25. برای نشان دادن، سه گانه GTA در رایانه شخصی دو است فضاهای بالا، و در حال حاضر در 49 قرار دارد. با دایهارد همراه باشید.

با وضعیت راه‌اندازی که می‌توان آن را خنده‌دار در نظر گرفت، بازی مملو از باگ‌ها، گیم‌پلی ضعیف و همچنین تصاویری بود که نشان نمی‌دهد این بازی در سال جاری ساخته شده است. کونامی برای فوتبال الکترونیک عذرخواهی کرده است و این شرکت به نظرات منفی این بازی اذعان کرده است. قرار بود یک به‌روزرسانی 1.0 منتشر شود که باید برخی از نگرانی‌ها را برطرف کند. با این حال، طبق وب سایت Konami، در حال حاضر تنها 0.91 در دسترس است و آخرین به روز رسانی با تاخیر انجام می شود. به طور کلی، این بازی که امسال بدترین بازی رایانه‌های شخصی محسوب می‌شود، ممکن است چندان تعجب‌آور نباشد.

نامزدهای دیگری نیز وجود داشت، مانند Plan Wonderland On the switch، که 36 جایزه گرفت. یوجی ناکا، از sonic the hedgehog Fame and Creativity یکی از ناامیدکننده ترین بازی های سال 2021 بود، با بسیاری از طرفداران ناامید شده از یک بازی که توسط چنین درخششی طراحی شده است. ستاره ممکن است خیلی کم رنگ باشد.

به نظر می رسد که اجماع عمومی در مورد آن فوتبال الکترونیکی این یک بازی وحشتناک اجرا شده بود. فیفا به دلیل جایگاه پایینش در جدول امتیازات رایانه های شخصی متاکریتیک، شاید او چندان نگران کنار گذاشته شدنش نباشد تا راه را برای یک قهرمان جدید فوتبال باز کند.

بدترین بازی های سال 2021

1. EFootball 2022 (Multi) – 25

2. Werewolf: The Apocalypse – Earthblood (PS4) – 42

3. Balan Wonderworld (Multi) – 44*

3. Of Bird and Cage (PC) – 44

4. Demon Skin (PC) – 48

5. PixelJunk Raiders (Stadia) – 49

5. The Unexpected Quest (Multi) – 49

6. Taxi Chaos (Multi) – 51*

7. Akiba’s Trip: Hellbound & Debriefed (Multi) – 52

8. Arkham Horror: Mother’s Embrace (Multi) – 53*

8. GTA: The Trilogy – Definitive Edition (Multi) – 53*

9. Necromunda: Hired Gun (Multi) – 55*

نسخه‌های قابل توجه مختلف روی رکورد Sq. دنیای عجایب بالان انیکس. پلتفرمر یوجی ناکا، که در ماه مارس عرضه شد، نقدهای منفی فوق‌العاده‌ای دریافت کرد، با امتیاز متاکریتیک این ورزش در حال حاضر از 36 تا 51. از نقطه نظر تجاری، این عنوان به همان اندازه ناامیدکننده به نظر می‌رسد.

نمرات متاکریتیک Trilogy بسته به پلتفرم کمی متفاوت است، اما نه خیلی. هیچکدام از آنها بالاتر از یک نیستند و نسخه PS5 بالاتر از 0.9 است. دلیل اینکه نسخه رایانه شخصی بازی بیشترین واکنش را داشته است این است که به غیر از چند ساعت اول پس از عرضه، اصلا قابل پخش نبود. Rockstar بعدازظهر پنجشنبه Rockstar Launcher را پس از دریافت فایل‌هایی از بازی‌های اصلی در ریمسترها که واقعاً نباید آنجا می‌بود، خاموش کرد.

gta 3 ray manchowski

نسخه نینتندو سوییچ GTA: The Trilogy نیز در متاکریتیک خیلی خوب عمل نمی کند. مقایسه نسخه سوییچ با سایر پلتفرم‌ها نشان می‌دهد که چقدر بدتر به نظر می‌رسد. در دفاع راک استار تا حدی قابل انتظار است. با این حال، برخی حتی فکر می‌کنند که نسخه سوییچ این مجموعه بدتر از پورت Vice City ساخته شده توسط طرفداران در PS Vita است که قطعاً خوب نیست.

این یک شروع سخت برای GTA: The Trilogy بوده است. جالب اینجاست که این حتی موردی نبود که یک استودیو سال ها قبل یک بازی را اعلام کند و در نهایت به اندازه کافی تحت فشار باشد تا آن را مانند Cyberpunk ناتمام عرضه کند. شاید این موردی بود که Rockstar می خواست به طرفداران GTA چیزی بدهد تا آنها را از درخواست اخبار در مورد GTA 6 باز دارد. گمان می کنم ماموریت انجام شد، اما به بدترین شکل ممکن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *