اخبار دنیای بازی

جدیدترین بازی های Indie برای نینتندو سوییچ

مجموعه جدیدترین بازی های Indie که در نمایشگاه جدید Indie World برای نینتندو سوییچ عرضه شده‌اند را مشاهده کنید.

نینتندو از آخرین Indie World Showcase خود برای ارائه جزئیات در مورد 19 بازی که به سوی سوییچ رفتند، استفاده کرد. در این نمایشگاه مجموعه ای از بازی های مستقل قدیمی و جدید تأیید شده پخش شد به زودی که برای نینتندو سوییچ عرضه می شود.

آخرین نمایشگاه Indie World که در روز چهارشنبه پخش شد و شامل چهار عنوانی بود که امروز Switch را به نمایش گذاشتند – Dungeon Munchies، Let’s Play!، Oink Games، Chicory: A Colorful Tale، و Timelie.

نمایشگاه قبلی Indie World در آگوست 2021 پخش شد. نکات مهم این نمایش شامل اعلام این بود که بازی پازل موسیقی تحسین شده Tetris Effect در ماه اکتبر برای سوییچ عرضه می شود و عرضه غیرمنتظره Axiom Verge 2.

جدیدترین بازی های Indie برای نینتندو سوییچ در دسامبر 2021 با ارائه 19 بازی جدید بازگشت. اولین و بهترین بازی که در این نمایشگاه به نمایش درآمد، Sea of ​​Stars بود، یک RPG جدید با الهام از Chrono Trigger که در دنیایی شبیه به نینجا گیدن، پلتفرمر مسنجر ساخته شده است.

شش بازی دیگر که در جریان این رویداد نمایش داده شدند در همان روز برای سوییچ منتشر شدند – Boyfriend Dungeon، Necrobarista: Final Pour، Islanders: Console Edition، Garden Story، Slime Rancher: Plortable Edition و Curious Expedition 2.

در اینجا جزئیات بیشتری از جدیدترین بازی های Indie برای نینتندو سوییچ ارائه شده است:

Sea of ​​Stars, de Sabotage Studio: این پیش درآمد برای The Messenger داستان دو پسر را روایت می کند: یک راهبه قمری و یک رقصنده لبه خورشیدی. علاقه مندان به بازی های نقش آفرینی کلاسیک با المان های مدرن نمی توانند داستان احساسی این عنوان را که پر از پیچش های داستانی است از دست بدهند. و نه مبارزات نوبتی سرگرم کننده و روان. و نه جهان گسترده ای که آزادانه در دسترس است. علاوه بر این، دارای موسیقی ساخته شده توسط آهنگساز مشهور یاسونوری میتسودا است که همچنین قطعاتی را برای Chrono Trigger، Chrono Cross Y Xenoblade Chronicles 2 ساخته است. Sea of ​​Stars در اواخر سال 2022 روی نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

Aliisha – The Oblivion of Twin Goddesses، de UNDERSCORE: در این بازی پازل، همکاری برای حرکت ایمن در یک معبد متروکه کلیدی است. چه بازیکنان ترجیح دهند به صورت انفرادی بازی کنند یا در حالت دو نفره دو نفره به یکدیگر بپیوندند، آنها به دوقلوهای عایشه و لیشا نیاز دارند تا برای تجارت سرنخ ها و فعال کردن ابزارهایی که به آنها کمک می کند حتی بیشتر به معبد نفوذ کنند. البته، آنها باید مراقب باشند: معبد پر از انواع هیولاهای تهدیدآمیز و تله های خائنانه است، که حتی می توانند پایان های مختلفی را ایجاد کنند. موسیقی دلپذیر، همراه با داستانی لطیف، سفری را در جستجوی رازهای پنهان زنده می کند. Aliisha – The Oblivion of Twin Goddesses در بهار 2022 روی نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

Endling – Extinction is Forever، De Herobeat StudiosPlayers نقش آخرین روباه مادر را ایفا می کند که مصمم است سه توله خود را زنده نگه دارد و آنها را در دنیایی که توسط انسان ها ویران شده به سمت امن هدایت کند. در این بازی که عناصر مخفی کاری، بقا و ماجراجویی را در هم می آمیزد، کاربران راه خود را از طریق محیط های ویران شده برای رسیدن به تنها نقطه ای روی زمین که در آن انسان نمی تواند به آنها آسیب برساند، می جنگد. در پایان، این به کاربران بستگی دارد که چه تعداد توله سگ از این سفر پرمخاطره جان سالم به در خواهند برد… Endling – Extinction is Forever در بهار 2022 برای نینتندو سوییچ در دسترس خواهد بود.

Figment 2: Creed Valley، de Bedtime Digital Games: در این بازی ماجراجویی پازل موزیکال، کاربران در دنیایی پر از ریتم درون ذهن انسان حرکت خواهند کرد. کابوس‌ها در این دنباله عنوان برنده جایزه Figment ویران می‌کنند و نقشه‌های خیانتکارانه آن‌ها هر چه که باشد باید خنثی شوند. بازیکنان می توانند به صورت انفرادی یا با یک دوست به صورت محلی * بازی کنند، شمشیر قابل اعتماد خود را در نبردهای هیجان انگیز به کار ببرند، محیط ها را برای حل معماها دستکاری کنند و در دوئل های سمفونیک علیه رئیس چاپ شرکت کنند. Figment 2: Creed Valley سفر ملودیک خود را در نینتندو سوییچ در فوریه 2022 آغاز می کند. علاوه بر این، یک نسخه آزمایشی رایگان از امروز از فروشگاه اینترنتی نینتندو در دسترس خواهد بود.

OlliOlli World، de Roll7Players در حالی که در دنیای رنگارنگ Radlandia سفر می کنند، انواع شیرین کاری های اسکیت برد را انجام می دهند. آنها همچنین با کاراکترهای بسیار کنجکاو ملاقات خواهند کرد که در سفر خود در جستجوی Gnarvana و خدایان عرفانی اسکیت بورد، ترفندها و پیروت ها را انجام می دهند. آنها از دنیای عجیب و غریب و جذاب عبور می کنند، در ماموریت ها و چالش ها شرکت می کنند و دوستان جدیدی در طول راه پیدا می کنند. OlliOlli World در 8 فوریه 2022 به نینتندو سوییچ اسلاید خواهد شد. پیش‌سفارش‌ها از امروز در فروشگاه اینترنتی نینتندو شروع می‌شود.

Afterlove EP، de Pikselnesia: کارگردان خلاق What Comes After Y Coffee Talk برای ما داستانی در مورد عشق، از دست دادن و موسیقی می آورد. فیلم Afterlove EP در جاکارتا، اندونزی اتفاق می‌افتد و راما، نوازنده جوان، که پس از مرگ دوست دخترش، سینتا، ساختن قطعات برایش دشوار است، در آن بازی می‌کند. Afterlove EP ترکیب عناصر رمان بصری، بازی ریتم و ماجراجویی روایی، بازیکنان را به چالش می‌کشد تا آهنگ‌های موسیقی بسازند تا به قول راما به سینتا عمل کنند. بسته به تصمیماتی که کاربران می گیرند، چندین پایان وجود دارد

e، و بازی همچنین دارای یک موسیقی متن از گروه اندونزیایی L’alphalpha و تصاویر توسط هنرمند Soyatu است. Afterlove EP از بازیکنان دعوت می‌کند تا در تابستان ۲۰۲۲ نینتندو سوییچ را دوباره شروع کنند.

Loco Motive توسط Robust Games: همه افراد سوار بر Reuss Express! زمان آن رسیده است که مرگ مشکوک لیدی آنتروالد را در این ماجراجویی خنده دار تک نفره با اشاره و کلیک بررسی کنیم. بازیکنان نقش یک وکیل فضول، یک جنتلمن با تظاهر یک کارآگاه و یک مامور مخفی را در نقاط مختلف بازی بازی خواهند کرد. در طول مسیر، آنها با شخصیت های عجیب و غریب روبرو می شوند و برای اثبات بی گناهی خود، پازل های پیچیده ای را حل می کنند. چه کسی می تواند مقصر را در این ماجراجویی تمام گاز از بین ببرد؟ Loco Motive در تابستان 2022 به نینتندو سوییچ می آید. با دایهارد همراه باشید.

River City Girls 2, de WayForward: WayForward Returns With Sequel to Acclaimed Fighting Game River City Girls. ریور سیتی دوباره با مشکل مواجه شده است، اما شرایط سخت تر از همیشه است. خیابان ها، خطرناک تر؛ و طنز خنده دار به اندازه کافی! کاربران یکی از شش شخصیت موجود، از جمله Kyoko و Misako خشن را کنترل خواهند کرد. River City Girls 2 شامل حرکات، دشمنان، نواحی و اشیاء جدید می باشد، ناگفته نماند حواشی جدید داستان و موسیقی متن جدید، اثر آهنگساز اولین بازی، مگان مک دافی. کاربران می توانند هیزم را به تنهایی توزیع کنند یا با دوستان خود به صورت محلی یا آنلاین ** بپیوندند. River City Girls 2 با مشتی تمیز راه خود را تا نینتندو سوییچ در تابستان ۲۰۲۲ باز خواهد کرد.

Dungeon Munchies, de maJAJa: این پلتفرم اکشن دوبعدی اسکرول جانبی کاربرانی را که توسط باگ گاز گرفته شده اند خوشحال می کند. با کمک nigrochef Simmer، کاربران هیولاها را شکار می کنند و سپس آنها را می پزند و می خورند! بیش از 100 غذا وجود دارد که توانایی‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند و می‌توان آن‌ها را به روش‌های مختلفی با سبک بازی هر کاربر ترکیب کرد. Dungeon Munchies با مجموعه ای متنوع از شخصیت ها، داستانی خنده دار، و گرافیک پیکسلی دوبعدی جذاب، وقتی امروز روی نینتندو سوییچ عرضه می شود.

بیایید بازی کنیم! Oink Games، de Oink Games: مجموعه ای از بازی های رومیزی از توسعه دهنده Oink Games به نینتندو سوییچ می آید. کاربران می توانند در شکارهای مخاطره آمیز لاشخور در Deep Sea Adventure شرکت کنند. تبدیل شدن به بزرگترین سرمایه گذار در استارتاپ ها؛ سرکش را شکار کنید یا از گرفتار شدن در فیلم A Fake Artist Goes to New York اجتناب کنید. و با کمک فضانوردان دیگر برای زنده ماندن در ماه در ماجراجویی ماه، منابع را بازیابی کنید. بازی‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در عین درک ماهیت نسخه‌های تخته مربوطه خود، به راحتی قابل درک باشند. می توانید با دوستان از سراسر جهان از همه بازی ها به صورت محلی * و آنلاین ** لذت ببرید. هیچ چیز بهتر از سازماندهی یک شب بازی با Let’s Play نیست! Oink Games، امروز به عنوان یک کنسول موقت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه می شود.

OMORI, de OMOCAT, LLCPplayers بین دو دنیای عجیب و غریب و پر از دوستان و دشمنان باورنکردنی سفر خواهند کرد تا گذشته‌ای فراموش شده را کشف کنند. آنها همچنین از یک خط داستانی غیر متعارف و سیستم مبارزاتی نوبتی لذت خواهند برد، که همگی با آثار هنری دوست داشتنی OMOCAT، که بسیاری از بازی را نیز تولید، نویسندگی، کارگردانی و کدگذاری کرده است، تزیین شده است. عنوان نقش آفرینی تحسین شده KILL It در بهار 2022 روی نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

Chicory: A Colorful Tale, de Team Chicory: Chicory: A Colorful Tale یک ماجراجویی تصویری درباره مفهوم ایجاد نام برای خود است. در دنیایی با الهام از کتاب‌های رنگ‌آمیزی اتفاق می‌افتد که کاربران می‌توانند هر آنچه را که می‌خواهند بکشند. علاوه بر این، به لطف قدرت های خود می توانند مکان های جدید را کشف کنند، پازل ها را حل کنند، به دوستان خود کمک کنند و جهان را تغییر دهند. کاسنی، هنرمند فوق ستاره ای که صاحب قلم موی جادویی است، ناپدید شده و همراه با او، رنگ های دنیا نیز ناپدید شده است. بازیکنان طرفدار شماره یک کاسنی را بازی خواهند کرد و به جای آن باید از برس جادویی استفاده کنند. این یک مسئولیت بزرگ است، اما، با کمی تلاش، آنها می توانند ماموریت را با موفقیت انجام دهند … احتمالا. Chicory: A Colorful Tale lor it از امروز روی نینتندو سوییچ پر رنگ خواهد شد.

Timelie, de Urnique Studio: هر ثانیه در Timelie مهم است، یک ماجراجویی پازل مخفیانه که در آن بازیکنان مانند یک پخش کننده رسانه زمان را کنترل می کنند. آنها قادر خواهند بود وقایع آینده را تجسم کنند، یک استراتژی فرار در گذشته برنامه ریزی کنند، دشمنان گذشته را پنهان کنند و زمان را در این سفر با بازی یک گربه مرموز و دختری که می تواند آینده را پیش بینی کند، دستکاری کنند. کاربران به طور همزمان دختر و گربه را کنترل خواهند کرد و باید برای جلوگیری از شناسایی، حواس پرتی دشمنان و در نهایت فرار از دنیایی که در آن گرفتار شده اند حرکت کنند و در لحظه مناسب اقداماتی را انجام دهند. زمانی که Timelie امروز به نینتندو سوییچ، هم با نسخه آزمایشی رایگان و هم با نسخه کامل بازی، به صورت مخفیانه وارد دنیایی شدید پر از انتزاعات رنگارنگ و تصاویر سورئال شد، وقت آن رسیده است.

ارائه Indie World همچنین شامل خلاصه‌ای از عناوین مستقل دیگری است که به زودی برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شوند، مانند Don’t Starve Together، Gerda: A Flame in Winter، GRIME، Behind the Frame: The Finest Scenery، Pa.

rkasaurus Y Baby Storm.

جدیدترین بازی های Indie برای نینتندو سوییچ منتخبی از 19 بازی مستقل را به نمایش گذاشته است که در راه نینتندو سوییچ هستند. اکثر آنها برای عرضه در سال 2022 برنامه ریزی شده اند، اما چهار عنوان قابل بازی از امروز شروع می شود: Dungeon Munchies، Let’s Play! بازی های اوینک، کاسنی: داستان رنگارنگ و زمان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *