اخبار دنیای بازی

بهترین بازی های PS5 | دایهارد

اینها بهترین بازی هایی هستند که می توانید روی PS5 بازی کنید، در اینجا لیستی از بهترین بازی های PS5 آوردیم. با دایهارد همراه باشید.

در حالی که هزاران بازی وجود دارد که می‌توان روی PS5 از طریق سازگاری با PS5 بازی کرد، تعداد کمی از آنها به طور خاص برای جدیدترین منابع سونی طراحی شده‌اند. ما بهترین بازی‌های PS5 را که امروز می‌توانید بازی کنید جمع‌آوری کرده‌ایم و آن‌ها را بر اساس ژانر تقسیم کرده‌ایم تا بتوانید به راحتی آنچه را که بیشتر به آن علاقه دارید، مرور کنید. از بازی‌های RPG گرفته تا بازی‌های چندنفره و بازی‌های رایگان…

برای این لیست، ما سعی کرده‌ایم از بازی‌های جدید منتشر شده با نسخه‌ها یا به‌روزرسانی‌های PS5 استفاده کنیم.

بهترین بازی های RPG PS5

بازی‌های نقش‌آفرینی امتحان خود را پس داده‌اند و همواره از محبوب‌ترین بازی‌های موجود در بازار هستند. متأسفانه، در حال حاضر تعداد زیادی RPG برای PS5 طراحی نشده است، اما تعداد کمی که هستند ارزش وقت شما را دارند.

Demon’s Souls

Demon’s Souls که در ابتدا توسط FromSoftware توسعه داده شد، پیشروی در سال 2009 برای دارک سولز بود، که در ادامه ژانر کاملی از سولز را آغاز کرد. در پادشاهی بولتاریا، بازیکنان سفری را آغاز می‌کنند تا پادشاه آلانت را شکست دهند، کسی که شیطان باستانی و ارتش شیاطین آن را بیدار کرده است. همانطور که می توانید انتظار داشته باشید، مبارزه در Demon’s Souls بسیار چالش برانگیز است و هیچ تنظیمات سختی برای رد کردن آن وجود ندارد.

Bluepoint به طور کامل Demon’s Souls را به عنوان یک عنوان راه اندازی PS5 بازسازی کرد و توجه به جزئیات بلافاصله آشکار می شود. گرافیک آن برای مطابقت با استانداردهای امروزی بازنگری شده است. آنچه باقی می ماند یک بازسازی عالی است، احتمالا یکی از بهترین های ساخته شده تا کنون. این بازی بیشتر اکشن RPG است تا یک RPG مستقیم، اما همچنان با این طرح سازگاری دارد.

The Witcher 3

The Witcher یکی از تحسین‌شده‌ترین RPG‌های موجود است که از مجموعه کتاب‌های محبوب نویسنده لهستانی Andrzej Sapkowski برخاسته و در نهایت به سریال Netflix تبدیل شد. بازی‌ها جانور خودشان هستند و هیچ‌کدام به اندازه The Witcher 3 محبوب نیستند. The Witcher 3: Wild Hunt که در سال 2015 منتشر شد. این و بسط های آن از بهترین بازی هایی هستند که تا کنون ساخته شده اند و یکی از بهترین بازی های PS5 است.

در دنیایی فانتزی که از اساطیر اسلاو الهام گرفته شده است، The Witcher 3 هیولاها و جادوهای خارق العاده ای را در یک دنیای باز گسترده و پر از اسرار برای کشف و شهرهایی برای جستجو به نمایش می گذارد. انتخاب های شما به عنوان گرالت بر نتایج روایت تأثیر می گذارد، از جمله اینکه کدام شخصیت ها از کل مصیبت جان سالم به در می برند. با ده ها ساعت گیم پلی، گم شدن در دنیایی که CD Projekt RED با دقت ساخته است، آسان است.

Assassin’s Creed Valhalla

Assassin’s Creed که به عنوان یک سریال مخفی کاری اکشن/ماجراجویی شروع می‌شود، به یک RPG با ورودی‌های اخیر مانند Origins و Odyssey تبدیل شده است. آخرین بازی اصلی آن، Assassin’s Creed Valhalla، حتی بیشتر از این دو برابر می‌شود و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا فانتزی‌های وایکینگ خود را در انگلستان در دوران تاریکی زندگی کنند. با کشمکش‌های مداوم نروژ، قهرمان ما به سمت سواحل انگلستان حرکت می‌کند، اما پادشاه کنونی و شهروندان آن با این خارجی‌ها مهربان نیستند.

بازیکنان بین یک Eivor مرد یا زن انتخاب می کنند که می تواند با خالکوبی ها و مدل موهای مختلف سفارشی شود. مانند اسلاف خود، Valhalla به بازیکنان اجازه می دهد تا مجموعه ای از سلاح ها را تجهیز کنند، از جمله گزینه استفاده از دو سپر دوگانه. همچنین یک درخت مهارت بزرگ و شاخه دار و بیش از ده ها توانایی برای باز کردن قفل وجود دارد. هیچ دو Eivor یکسان نخواهد بود، بنابراین آنها را با سبک بازی خود شخصی کنید و شروع به حمله کنید.

Skyrim Anniversary Edition

این بازی است که به سادگی متوقف نمی شود. به همان اندازه که مردم از عرضه مجدد Skyrim برای میلیونمین بار شکایت دارند، اگر مردم به خرید آن ادامه نمی دادند، این اتفاق نمی افتاد. و مردم به خرید آن ادامه می دهند زیرا Skyrim هنوز بسیار خوب است. جستجو در سیاه چال‌های فراوان و گم شدن در ده‌ها ماموریت جانبی هرگز قدیمی نمی‌شود. هر ماده جادویی که Bethesda به فرمول RPG خود اضافه کرد، بدیهی است که کارساز بوده است، و با توجه به اینکه سال‌ها طول می‌کشد تا The Elder Scrolls 6 را ببینیم (البته نه در PS5) این اتفاق خوبی است.

نسخه Skyrim Anniversary همان بازی‌ای است که می‌شناسید. نسخه Anniversary که با افزونه هایی مانند Hearthstone، Dawnguard و Dragonborn کامل شده است، همچنین شامل محتوای جدید Creation Club و ماهیگیری می شود. بنابراین یک بار دیگر اسلحه های خود را بردارید و از طریق انبوهی از ماموریت های جدید با جوایز جدید بازی کنید.

The Nioh Collection

مجموعه Nioh شامل نسخه های بازسازی شده بازی های اول و دوم از سری اکشن-RPG است. Nioh یک سامورایی ایرلندی را در ژاپن در طول دهه 1600 دنبال می کند (البته یک نسخه فانتزی تخیلی) با گیم پلی شبیه به دارک سولز. Nioh 2 پیش درآمدی است که در اواخر دهه 1500 با بازی یک نیمه یوکای، یک شیطان ژاپنی، اتفاق می‌افتد که در تلاش برای سرنگونی جنگ‌سالار تویوتومی هیدیوشی است.

هر دو بازی از رزولوشن 4K با نرخ باورنکردنی 120 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کنند، برخی از معدود عناوینی که از چنین نرخ فریم بالایی پشتیبانی می‌کنند. هر کدام با تمام DLC های اصلی، در مجموع شش الحاقیه همراه است. مانند بازی های دیگری که برای PS5 به روز می شوند، از ویژگی های DualSense مانند بازخورد لمسی و محرک های تطبیقی نیز پشتیبانی می کنند.

Final Fantasy 7 Remake Intergrade

وقتی به JRPG فکر می کنید، یکی از نمادین ترین و تحسین شده ترین سریال هایی که به ذهنتان خطور می کند Final Fantasy است. اسکوئر انیکس تصمیم گرفت خواسته‌های طرفداران را برآورده کند و Final Fantasy 7 را بازسازی کند، که بسیاری آن را بهترین ورودی در این فرنچایز می‌دانند. بازسازی آن فوق‌العاده بود و تنها زمانی که Final Fantasy 7 Remake Intergrade منتشر شد، روی PS5 بهتر شد. در حال حاضر، یکی از بهترین بازی های PS5 است.

بهترین بازی های اکشن/ماجراجویی PS5

اکشن/ماجراجویی می تواند برای افراد مختلف معانی زیادی داشته باشد. برای مثال، آسان است که Assassin’s Creed Valhalla را به عنوان یک RPG اکشن تعریف کنید. در هر صورت، عناوین اکشن/ماجراجویی امروزه بخش عمده‌ای از بازار AAA را خارج از بازی‌های تیراندازی تشکیل می‌دهند، و تعداد زیادی عناوین عالی در PS5 وجود دارد.

Ghost of Tsushima Director’s Cut

Ghost of Tsushima قبلاً یکی از تحسین‌شده‌ترین بازی‌های PS4 بود و با Director’s Cut در PS5 حتی بهتر شد. Ghost of Tsushima Director’s Cut با افزودن یک مکان جدید با جزیره Iki و مجموعه‌ای از ویژگی‌های DualSense، به کسانی که قبلاً در پلی‌استیشن 4 بازی کرده‌اند، دلایل خوبی برای بازگشت به آن ارائه می‌دهد. آنقدر عالی که به یاد دارید

وقتی مغول‌ها در سواحل جزیره تسوشیما هستند، سامورایی جین ساکای باید هر کاری که می‌تواند برای نجات مردمش انجام دهد، حتی اگر این به معنای مخالفت با همه چیزهایی باشد که در طول زندگی‌اش آموخته است. Ghost of Tsushima یکی از بهترین بازی های PS5 است.

Ratchet and Clank: Rift Apart

Ratchet and Clank: Rift Apart به راحتی یکی از بهترین ورودی های فرنچایز تا به امروز است. این مجموعه طولانی مدت از Insomniac دارای یک لومباکس به نام Ratchet است که در کنار رفیق ربات خود Clank با شیطان مبارزه می کند. Rift Apart برخی از شخصیت‌های جدید را وارد دسته می‌کند، مانند Rivet، همتای ابعادی Ratchet که یک مبارز آزادی در برابر امپراطور شیطانی Nefarious است.

وقتی کلانک یک Dimensionator را به Ratchet هدیه می‌دهد به این امید که لومباکس‌های دیگر را پیدا کند، همه چیز خراب می‌شود. در عوض، آنها به بعد دیگری ختم می شوند. Ratchet and Clank: Rift Apart یکی از بهترین بازی های PS5 است، بازی کردن بازیکنان در جهان‌های متنوع و باشکوه با مبارزات عالی و پلتفرمینگ، بسیار سرگرم‌کننده است.”

Spider-Man: Miles Morales

بازی Insomniac’s Spider-Man چند سال پیش منتشر شد و شما برای یافتن یک بازی ابرقهرمانی بهتر به سختی درگیر خواهید شد. این مجموعه درست در بالای صفحه در کنار سری Batman Arkham به عنوان بازی مورد علاقه بسیاری از مردم قرار دارد و یکی از بهترین بازی های PS5 است. از آنجایی که Insomniac آن را از پارک بیرون انداخت، اجتناب ناپذیر بود که آن را پیگیری کند. Spider-Man: Miles Morales یک دنباله کامل نیست، اما یک ماجراجویی مستقل است که در همان جهان پس از رویدادهای بازی اول اتفاق می افتد.

با پیتر پارکر در تعطیلات، مایلز مورالس ردای محله دوستانه نیویورک، مرد عنکبوتی را به خود می گیرد. هنگامی که هارلم مورد حمله یک شرکت انرژی قرار می گیرد که قصد دارد شهر را به نفع خود ویران کند، مایلز با کمک چند دوست آنها را از بین می برد. این شهر کاملاً قابل کاوش است و دارای لباس‌ها، مهارت‌ها و فعالیت‌های جدید برای تکمیل است.

Guardians of the Galaxy

پس از یک پاسخ به طور قابل‌توجهی گرم به انتقام‌جویان مارول، نگهبانان کهکشان باید آن را از پارک بیرون می‌اندازند… بسیار شبیه فیلم‌ها، نگهبانان کهکشان مارول را در یک ماجراجویی فراموش‌نشدنی در کهکشانی که توسط یک جنگ عظیم نابود شده است، به تصویر می‌کشد. Star-Lord، Rocket Raccoon، Gamora، Drax و Groot در حال کار هستند تا از این موقعیت سوء استفاده کنند، اما همه چیز آنطور که برنامه ریزی شده بود پیش نمی رود زیرا بیش از آنچه تصور می کردند باعث هرج و مرج می شوند.

Guardians of the Galaxy دقیقا همان چیزی است که باید باشد: یک تجربه تک نفره با تمرکز بر یک روایت قوی. این بازی چند نفره ندارد و هیچ ریزتراکنشی وجود ندارد که بتوان از آن صحبت کرد. این تمرکز بیشتر و ارائه عالی آن چیزی است که آن را به یکی از بهترین بازی‌های PS5 امروز تبدیل کرده است.

Control: Ultimate Edition

بازی ترسناک عجیب Remedy که با فرنچایز Alan Wake مرتبط است، ویژگی های خاص خود را دارد. کنترل در Oldest House، یک ساختمان که اداره کنترل فدرال (از این رو نام آن) را در خود جای داده است. اینجاست که ماوراء الطبیعه به واقعیت تبدیل می‌شود، زیرا شما با دشمنان ماورایی به امید یافتن برادرتان مبارزه می‌کنید.

در این بازی رزولوشن 1440p را مشاهده می کنید که خروجی آن 4K است. جالب‌تر اینجاست که می‌توانید این حالت‌ها را هر زمان که بخواهید در تنظیمات نمایشگر بدون خروج از بازی و بارگیری از منوی اصلی مانند اکثر عناوین دیگر تغییر دهید. این بازی، یکی از بهترین بازی های PS5 است.

No Man’s Sky

No Man’s Sky هنگام راه اندازی بد بود. Hello Games با پشتیبانی پایان ناپذیر و تلاش برای به کارگیری تمام پتانسیل‌های بازی، شب و روز تلاش کرد تا به‌روزرسانی‌های محتوای قابل توجه و اصلاحات کیفیت خوب ارائه دهد و بازی را به شدت بهبود بخشید.

No Man’s Sky با داشتن یک جهان با بیش از 18 کوینتیلیون سیاره، به بازیکنان اجازه می دهد تا شگفتی های عظیم جهان را کشف کنند. از سیارات متخاصم با دمای جوش و باران گرفته تا آب و هوای معتدل تر و گرمسیری…

بهترین شوترهای PS5

چه در اول شخص یا سوم شخص، یک شوتر خوب ویژگی خاصی دارد. شما می توانید شیاطین را از جهنم بکشید، ارتشی از بیگانگان را نابود کنید.

Deathloop

Deathloop در بهترین حالت خود Arkane است. این بازی، یکی از بهترین بازی های PS5 است. گیم پلی اکشن/ماجراجویی را با تیراندازی اول شخص ترکیب می کند. دنیای شیک Deathloop و جزیره Blackreef آن، فوراً شما را جذب خود می‌کند. و اگر تک‌نفره برای شما کافی نیست، یک حالت چند نفره نیز ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد به بازی‌های دیگران حمله کنید.

در یک حلقه زمانی گیر کرده اید، ماموریت شما این است که قبل از تمام شدن روز هشت هدف را بردارید. این ویژنرها، همانطور که به آنها گفته می شود، بر جزیره حکومت می کنند و سعی می کنند با لژیون فرقه داران وفادار خود یک مهمانی ابدی برگزار کنند. اما شکستن این حلقه آسان نخواهد بود. Arkane همیشه این را به عنوان یک پازل قتل توصیف کرده است، و شما بارها و بارها می میرید قبل از اینکه بتوانید قطعات را کنار هم قرار دهید و آن یک حلقه کامل را بدست آورید و شما یک قاتل دارید که شما را شکار می کند.

Borderlands 3

Borderlands 3 جدیدترین و بهترین بازی Gearbox Software است که تیراندازی نقش آفرینی را در سراسر کهکشان به سیارات و مناطق جدید می برد. بیش از یک میلیارد اسلحه تولید شده با قطعات و ویژگی های منحصر به فرد بسته به برند آنها وجود دارد. با لیزرهای در حال انفجار چهره ها را ذوب کنید، دشمنان خود را تا حد مرگ منجمد کنید، یا فقط از تفنگی استفاده کنید که موسیقی متال پخش می کند.

پشتیبانی از چهار نفره همکاری و ارائه ده‌ها ساعت محتوا – حتی بدون در نظر گرفتن DLC شگفت‌انگیز آن – تقریباً احساس می‌شود که قابلیتهای بی‌پایانی سرگرمی وجود دارد.

Call of Duty: Black Ops Cold War

بازی‌های گان‌پلی بی‌سابقه است، و Black Ops Cold War با تنظیم آن در دهه 1980، آن را کمی بیشتر از سایر فیلم‌های اخیر در این مجموعه حفظ می‌کند. علاوه بر یک کمپین تک نفره، حالت‌های چندنفره جدید و بازگشتی به همراه حالت محبوب زامبی نیز دارد.

کاراکتر شما که توسط یک مامور ارشد از سیا استخدام می شود، به ماموریتی می رود تا مامور روسی Perseus را متوقف کند، شخصی که بر اساس یک جاسوس واقعی زندگی می کند که وجودش تا به امروز مورد بحث است. در هر صورت، او در جنگ سرد Black Ops واقعی است و رئیس جمهور رونالد ریگان مأموریتی را تأیید می کند که شما را به سراسر جهان می فرستد تا این تهدید را خنثی کنید. وفاداری شما در این کمپین مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

Rainbow Six Siege

Rainbow Six Siege یک بازی چند نفره با ده ها نقشه و حالت قابل بازی به همراه رویدادهای فصلی است که بر کار گروهی و تخریب محیطی تاکید دارد. مانند Black Ops Cold War، بازی اسلحه در اینجا استثنایی است. صرف نظر از وضعیت بازی در زمان عرضه، اکنون فوق‌العاده سرگرم‌کننده است و ده‌ها میلیون بازیکن دارد و طرفداران را فعال و درگیر نگه می‌دارد و یکی از بهترین بازی های PS5 است.

اگر می خواهید گیم پلی تک نفره داشته باشید، Rainbow Six Siege 10 ماموریت انفرادی را ارائه می دهد تا بتوانید قبل از اینکه وارد بازی چندنفره شوید و الاغ خود را به شما تحویل دهید، با مکانیک آن آشنا شوید. این نمونه‌ای از یک بازی به‌عنوان سرویس است که به‌درستی انجام شده است و باید در لیست افرادی باشد که به دنبال یک شوتر برای بازی هستند.

Destiny 2: Beyond Light

Destiny 2 ممکن است حالت چند نفره رقابتی داشته باشد، اما گیم پلی آن PvE و co-op است. پنجمین توسعه بزرگ آن، Beyond Light، این تجربه را بیشتر تقویت کرد و بازیکنان را موظف کرد که به اروپا سفر کنند تا تهدیدی قریب‌الوقوع علیه مسافر را متوقف کنند. Bungie تعدادی اسلحه و مکان در Beyond Light را برای پایین نگه داشتن اندازه نصب استفاده کرده است، اما قصد دارد آنها را به داخل و خارج از انبار محتوای خود بچرخاند.

بهترین بازی های چند نفره PS5

بازی یک فعالیت اجتماعی نسبت گذشته است، و هیچ چیز به اندازه ظهور چند نفره آن را آشکار نمی کند. چه در کنار دوستی روی کاناپه نشسته باشید یا با فردی از کشور دیگری بازی کنید، بازی‌های چندنفره افراد را به هم نزدیک‌تر می‌کند. بازی چند نفره می تواند نیروی خوبی باشد، افراد را به هم متصل می کند و به آنها اجازه می دهد زمانی که نمی توانند بیرون بروند سرگرم شوند. اینها تنها تعداد انگشت شماری از بهترین بازی های چند نفره در PS5 هستند.

Call of Duty: Black Ops Cold War

Black Ops Cold War نه تنها یک تیرانداز بی عیب و نقص است، بلکه به عنوان یکی از بهترین بازی های چند نفره PS5 نیز شایسته جایگاهی است. از آنجایی که Treyarch می تواند یک کمپین ایجاد کند، بازی چند نفره آن همیشه قلب Call of Duty خواهد بود. Black Ops Cold War دارای حالت های چند نفره کلاسیک مانند Team Deathmatch و Domination است که از گیم پلی 6v6 و 12v12 پشتیبانی می کند. یک حالت جدید همچنین می تواند تا 40 بازیکن را پشتیبانی کند. در Fireteam، حالت 40 نفره فوق، چهار تیم 10 نفره با یکدیگر به رقابت می پردازند یا با هم کار می کنند تا اهداف خاصی را بسته به ماموریت انجام دهند.

Rainbow Six Siege

یوبی‌سافت به طور مداوم این بازی را با محتوای فصل‌های جدید پشتیبانی می‌کند. چند حالت وجود دارد که شامل سناریوهای PvE و PvP می‌شود که یکی از محبوب‌ترین آنها تروریست Hunt و ماموریت‌های رقابتی Hostage، Bomb و Secure Area است. نزدیک به 60 شخصیت قابل بازی به نام اپراتورها وجود دارد که ویژگی ها و مهارت های خود را به میدان نبرد می آورند.

با توجه به موفقیت، Ubisoft به این زودی ها سرعت خود را با Rainbow Six Siege کاهش نمی دهد. این شرکت سال گذشته تعداد بازیکنان خود را به 60 میلیون نفر رساند و به نظر می رسد که این تعداد فقط در حال رشد است. مجوزهای سالانه آن معمولاً شامل اپراتورهای جدید، امتیازات VIP، پوسته‌ها، تجهیزات و غیره است.

Fortnite

تقریبا هیچ چیز نمی تواند جلوی سلطه Fortnite را بگیرد. پیوسته یکی از پربیننده‌ترین و پرمخاطب‌ترین بازی‌های توییچ است و در حال حاضر یکی از بهترین بازی های PS5 است. این شرکت همچنان از آن با پاس‌های نبرد جدید و فصل‌های محتوایی پشتیبانی می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که میلیون‌ها بازیکن هر روز وارد آن می‌شوند.

Fall Guys

Fall Guys وقتی در تابستان 2020 روی PlayStation Plus راه اندازی شد، بسیاری از مردم را شگفت زده کرد. با ترکیب فرمول بتل رویال با نمایش های بازی مانند Wipeout، Fall Guys به سرعت اینترنت را برای چند ماه تسخیر کرد. این بازی عالی برای بازی با گروهی از دوستان یا غریبه ها به صورت آنلاین است و یکی از بهترین بازی های PS5 است.

توسعه دهنده Mediatonic قبلاً چند فصل از محتوای مختلف را منتشر کرده است، یکی با مضمون قرون وسطی و دیگری برای زمستان. زمان فقط نشان خواهد داد که آینده این بازی چه خواهد بود، اما این بازی کاملاً درخشان به نظر می رسد.

بهترین بازی های رایگان برای PS5

یک کاتالوگ کامل از بازی های رایگان در PS5 وجود دارد، به این معنی که برای بازی کردن آنها نیازی به پرداخت ندارید. در حالی که آنها تمایل دارند معاملات خرد را برای خرید لوازم و سایر تجهیزات جدید شامل شوند، نیازی نیست که برای آنها پولی خرج کنید. بنابراین اگر به دنبال سرگرمی هستید اما بودجه سختی دارید، اینها برخی از بهترین بازی های رایگان PS5 هستند.

Fortnite

بازی Fortnite جدا از اینکه یکی از بهترین بازی‌های چند نفره است، به‌طور اتفاقی رایگان هم هست. حالت بتل رویال آن توسط بیش از 100 میلیون نفر بازی می‌شود، که بسیاری از آن‌ها در ریزتراکنش‌های آن خرید می‌کنند تا Epic محتوای خود را افزایش دهد. مسلماً وقتی مقداری پول برای آن خرج می‌کنید سرگرم‌کننده‌تر است، اما این گزینه وجود دارد که اگر بخواهید آن را کاملاً رایگان بازی کنید.

در مورد بازی‌های به‌عنوان سرویس، سال‌ها پشتیبانی از Fortnite در آینده را دنبال خواهید کرد.

Astro’s Playroom

Astro’s Playroom نسخه ی نمایشی فناوری عالی برای به نمایش گذاشتن آنچه DualSense از آن ساخته شده است است، و این دقیقاً همان اولین تأثیری است که می خواهید ایجاد کنید. نسبتاً کوتاه است – فقط چند ساعت – اما ارزش وقت گذاشتن را دارد.

Apex Legends

Apex Legends پاسخ Respawn به Fortnite است. به جای مبارزه تا زمانی که یک نفر باقی بماند، Apex Legends بیشتر یک ورزش گروهی است. شصت بازیکن، هر کدام در تیم‌های سه نفره، با شخصیت‌های منحصربه‌فردی که مهارت‌ها و توانایی‌های خاص خود را دارند، مبارزه می‌کنند.

Call of Duty: Warzone

برای اینکه از سرگرمی بتل رویال غافل نشوید، Call of Duty نسخه مخصوص به خود را دارد، Call of Duty Warzone. حداکثر 150 بازیکن می توانند در یک مسابقه رقابت کنند، با برخی از حالت های زمان محدود که به 200 بازیکن در یک زمان اجازه می دهد وارد میدان نبرد شوند. از آنجایی که این یک عنوان Call of Duty است، می‌توانید شرط ببندید که برخی از بهترین بازی‌های گان‌پلی در این کسب و کار را دارد، Warzone که توسعه‌دهنده‌ی حرفه‌ای فصل Infinity Ward است.

علاوه بر نام و گرافیکی که آن را از Fortnite و Apex Legends متمایز می کند، یک بازی معمولی بتل رویال با نقشه کوچک شده است. با این حال، آنچه خوب است این است که اگر با یک حساب Activision وارد شوید، قابلیت بازی متقابل را دارد و به افراد در ایکس‌باکس و پلی‌استیشن اجازه می‌دهد با یکدیگر بازی کنند.

Destiny 2

زمانی که Destiny 2: Shadowkeep منتشر شد، بازی پایه، رایگان شد. اگرچه ممکن است محتوای زیادی نداشته باشد، اما همچنان یک بازی تمام عیار است که کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. علاوه بر محتوای PvE آن، می توانید PvP چند نفره را نیز در Crucible بازی کنید. به بیان ساده: همه محتوای سال اول و برخی از محتوای سال دوم آن را دریافت خواهید کرد. هیچ یک از محتوای سه ساله آن یا هر چیزی پس از آن در نسخه رایگان بازی گنجانده نخواهد شد.

بهترین بازی های ترسناک PS5

بازی های ترسناک در انواع و اقسام اشکال و اندازه ها عرضه می شوند. فرقی نمی‌کند به دنبال ترسناک روان‌شناختی، اسلشر، هیجان‌انگیز ماوراء طبیعی یا چیزی بین‌المللی باشید، ژانر وحشت شامل موارد زیادی است. متأسفانه، PS5 هنوز تعداد زیادی بازی ترسناک سطح بالا را ندیده است، اما در حال حاضر چند بازی عالی دارد.

Resident Evil Village

دهکده ی رزیدنت اویل زمانی که برای اولین بار اعلام شد، تا حدودی به خاطر لیدی دیمیترسکو، که او تنها بخشی از بازی است. اما کپکام می‌دانست که چگونه Village را به درستی بازاریابی کند. او و سه دخترش دائماً شما را در اطراف قلعه تعقیب می کنند، و ترس های زیادی وجود دارد، اما این فقط یک بخش است.

روستای اتان وینترز را پس از وقایع Resident Evil 7 دنبال می‌کند. وقتی کریس ردفیلد وارد زندگی او می‌شود و آن را وارونه می‌کند، اتان به یک دهکده مرموز اروپایی می‌رود که در آن لایکان‌ها، خون‌آشام‌ها و دیگر موجودات ناخوشایند حکومت می‌کنند. بررسی ما خاطرنشان کرد: “Resident Evil Village همه چیزهایی را که در مورد این فرنچایز دوست داشتید و با ادای احترام به سبک کلاسیک و مدرن ترکیب می کند تا چیزی منحصر به فرد در بازی های ویدیویی امروزی ایجاد کند. این یک منظره مطلق است که بهترین های موتور RE و موتورهای RE را به نمایش می گذارد. PS5 به عنوان یک جایزه.”

Alan Wake Remastered

این بازی، یکی از بهترین بازی های PS5 است. آلن ویک در نقش نویسنده، به همراه همسرش به برایت فالز سفر می کند و امیدوار است که بر یک مورد شدید انسداد نویسنده غلبه کند. با این حال همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست و به نظر می رسد کابوس های آلن زنده می شوند و او را عذاب می دهند و همسرش را اسیر می کنند. وقتی حضور تاریکی که در داخل دریاچه به دام افتاده است سعی می کند فرار کند، آلن باید هر کاری که می تواند برای جلوگیری از آن انجام دهد.

بهترین بازی های PS5 برای کودکان

هر بازی برای کودکان مناسب نیست. خوشبختانه هنوز گزینه های زیادی برای جوانان وجود دارد که از آن لذت ببرند. PS5 با چند بازی شگفت‌انگیز برای بچه‌ها راه‌اندازی شد. در اینجا برخی از بهترین بازی های PS5 برای کودکان را در نظر می گیریم.

Astro’s Playroom

Astro’s Playroom دنباله ای بر عنوان واقعیت مجازی Astro Bot Rescue Mission است، اما لازم نیست نگران نیاز به هدست واقعیت مجازی برای اجرای آن باشید. Astro’s Playroom یک پلتفرم سه بعدی است که برای نمایش قابلیت های کنترلر DualSense ساخته شده است و روی هر کنسول PS5 از قبل نصب شده است. از بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی خود نهایت بهره را می‌برد و به شما این امکان را می‌دهد که واقعاً اعمال خود را در بازی احساس کنید و تجربه‌ای فراگیرتر از همیشه ایجاد کنید.

Playroom Astro نیز با نوستالژی پلی استیشن پر شده است. نه تنها هر یک از چهار منطقه اصلی آن بر اساس بخشی از PS5 (جنگل GPU، SSD Speedway، Colling Spring و Memory Meadow) است و یکی از بهترین بازی های PS5 است.

Sackboy: A Big Adventure

Sackboy: A Big Adventure در حالی که توسط خالقان LittleBigPlanet Media Molecule توسعه نیافته بود، اما به لطف کار Sumo Digital توانست جذابیت این مجموعه را جلب کند. Sackboy در حال لذت بردن از زمان خود در Craftworld است، اما زمانی که Vex شرور صلح را به هم می‌زند و تهدید می‌کند که Craftworld و همه افراد در آن را نابود خواهد کرد، این به Sackboy است که روز را نجات دهد.

بر خلاف LittleBigPlanet، که به شدت بر روی محتوای ایجاد شده توسط کاربر تمرکز داشت، Sackboy: A Big Adventure دارای ده ها سطح طراحی شده توسط Sumo Digital است. این ها را می توان به صورت انفرادی یا با حداکثر چهار بازیکن به صورت کوآپ بازی کرد. بررسی ما Sackboy: A Big Adventure آن را «نسخه پلی‌استیشن بازی Super Mario 3D World» نامید که «کاملاً سزاوار جایگاهی در کتابخانه هر گیمر است».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *