اخبار دنیای بازی

تاریخ انتشار بازی Jurassic World Evolution 2 اعلام شد

کمپانی Frontier Developments سرانجام تاریخ انتشار بازی Jurassic World Evolution 2 را اعلام کرد. گیمران می توانند این بازی را در 9 نوامبر بازی کنند. با دایهارد همراه باشید.

بازی Jurassic World Evolution 2 برای کنسول های PS5 ،Xbox Series X | S ،PS4 و Xbox One و رایانه های شخصی عرضه می شود.

این اعلامیه در جریان برنامه افتتاحیه گیمزکام 2021 اعلام شد. Jurassic World Evolution 2 (JWE2) دومین قسمت از مجموعه مدیریت پارک Jurassic World است که پس از نسخه قبلی آن منتشر میشود.

در تریلرهای منتشر شده این بازی، با تصاویری بسیار بهبود یافته و حضور صحنه های نمادین فیلم ها بسیار قابل توجه است. Jurassic World Evolution 2 بر اساس حق امتیاز فیلم های پرفروش، Universal Pictures و با همکاری Universal Games و Digital Platforms ایجاد شده است، بر اساس شبیه سازی مدیریت پیشرو و محبوب پارک دایناسورهای 2018 ساخته شده است.

بازی-Jurassic-World-Evolution-2

در تریلر بازی تنها تعدادی از دایناسورهای داخل گیم را نشان می دهد و راه هایی که می توانید پارک خود را سفارشی کنید می بینید، Jurassic World Evolution 2 شاهد حضور شخصیت های مجموعه فیلم های ژوراسیک، از جمله دکتر ایان مالکوم و کلر دیرینگ خواهید بود.

هنگام ایجاد پارک ژوراسیک خود، گزینه های سفارشی سازی بیشتری نسبت به بازی قبلی در اختیار شما قرار می گیرد. همچنین، طیف وسیعی از مکان های جدید وجود دارد به این معنی است که شما باید دنیای دایناسورهای خود را با محیط های مختلف وفق دهید.

قطعا بازی پارک ژوراسیک بدون دایناسورها چیزی نخواهد بود:) در Evolution 2 بیش از 75 گونه مختلف دایناسور وجود دارد. علاوه بر این، دایناسورهای مورد علاقه جامعه از تکرارهای گذشته بازگشت خواهند داشت. اگر این کافی نیست! شما حتی می توانید از مهندسی زیستی برای سفارشی کردن دایناسورهای خود از نظر رنگ، الگوها و باز کردن ویژگی های مختلف استفاده کنید.

جهت دیدن اطلاعات بیشتر از این بازی، می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *