مطالب آموزشی

ریست ایکس باکس به تنظیمات کارخانه | دایهارد

در این مقاله نحوه ریست ایکس باکس به تنظیمات کارخانه را آموزش می دهیم. با DieHard همراه باشید.

مواقعی وجود دارد که ممکن است لازم باشد فضای کنسول ایکس باکس خود را پاک و بازیابی کنید، مانند زمانی که آن را می فروشید یا آن را به دوست خود می دهید. یا شاید بخواهید سیستم عامل (OS) کنسول ایکس باکس خود را به حالت پیش فرض کارخانه بازگردانید، اما می خواهید بازی ها و برنامه های نصب شده در آنرا نگه دارید. ایکس باکس راهی آسان برای انجام هر دو عمل ارائه می دهد.

نحوه ریست کنسول ایکس باکس

1-دکمه Xbox Press را فشار دهید تا راهنما باز شود.

2-گزینه های Profile & system > Settings > System > Console info را انتخاب کنید.

3-گزینه Reset console را انتخاب کنید.

4-در قسمت Reset your console? روی صفحه، سه گزینه را مشاهده خواهید کرد:

ریست-ایکس-باکس-به-تنظیمات-کارخانه

Reset and remove everything. این گزینه کنسول را به تنظیمات کارخانه باز می گرداند. همه اطلاعات کاربر، از جمله حساب ها، بازی های ذخیره شده، تنظیمات، انجمن های خانگی Xbox و همه بازی ها و برنامه ها حذف می شوند. هنگام فروش یا هدیه دادن کنسول یا به عنوان آخرین راه حل در موارد عیب یابی از این گزینه استفاده کنید.

Reset and keep my games & apps. هنگام عیب یابی از این گزینه به عنوان انتخاب اصلی خود استفاده کنید. سیستم عامل را بازنشانی می کند و همه داده های بالقوه خراب را بدون حذف بازی ها یا برنامه های شما حذف می کند. در برخی موارد، اگر یک فایل بازی خراب باعث ایجاد مشکل در عیب یابی شما می شود، ممکن است مجبور شوید Reset and remove everything را انتخاب کرده و همه چیز را حذف کنید، اما همیشه باید با Reset شروع کنید keep my games & apps را نگه دارید.

Cancel. برای عبور از این صفحه، فقط کافی است دکمه Cancel را انتخاب کنید. در این مرحله هیچ اقدامی صورت نمی گیرد. این یک خروج امن از این صفحه است.

پس از انتخاب یکی از گزینه ها، ریست ایکس باکس به تنظیمات کارخانه آغاز می شود.

مطالب مرتبط: نحوه آپدیت کردن سیستم ایکس باکس | دایهارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *