اخبار دنیای بازی

جدول فروش هفتگی انگلستان: Mario Kart، GTA 5 و Minecraft

طبق گزارش GfK که توسط GamesIndustry به اشتراک گذاشته شده است، سه بازی در قالب پرفروش ترین قالب فیزیکی در انگلستان، برای هفته منتهی به 14 اوت برای اولین بار به ترتیب در سالهای 2014، 2013 و 2011 منتشر شده اند. با دایهارد همراه باشید.

اینها نام های شناخته شده ای برای کسانی است که بازی های فروش هفتگی را دنبال می کنند: Mario Kart 8: Deluxe، بازی Grand Theft Auto V در نسخه خود برای PS4 و Xbox One؛ Y Minecraft: Nintendo Switch Edition، در ژاپن نیز پرفروش ترین بازی هفته قبل بود.

تنها بازی جدید که وارد صدر شده است هادس “Hades” است که مقام هشتم را به خود اختصاص داده است. این بازی با نسخه های PS5 ،PS4 ،Xbox Series X / S و Xbox One و همچنین نسخه ی فرمت فیزیکی توسط Private Division منتشر شده است.

در مورد سه بازی برتر، Mario Kart 8: Deluxe به دلیل افزایش 6 درصدی فروش نسبت به هفته قبل، این بازی مقام اول را به خود اختصاص داده است. بازی Grand Theft Auto 5، در رتبه ی دوم و با افزایش 44 درصد است. Minecraft، پس از افزایش 17 درصدی در فروش، رتبه سوم را دارد.

بازی F1 2021، با سری های Codemasters و Electronic Arts که از هفته قبل در صدر فهرست قرار داشت، پس از کاهش 34 درصدی فروش، در رتبه 6 قرار گرفت. بازیهای المپیک 2020 توکیو: بازی ویدیویی رسمی پس از افت 5 درصدی در فروش در جایگاه چهارم قرار گرفت. New Horizons در مقایسه با هفته قبل با فروش ثابت در رتبه 5 باقی ماند.

طبق گفته GamesIndustry، سونی در هفته قبل چند بازی دیگر پلی استیشن 5 را در انگلستان توزیع کرد که باعث شد فروش برخی از بازی ها سه برابر یا دو برابر شود.

در ادامه میتوانید جدول 10 بازی پرفروش هفته گذشته 14 اوت را در دایهارد مشاهده کنید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

1. (2) Mario Kart 8: Deluxe

2. (7) Grand Theft Auto V

3. (6) Minecraft: Nintendo Switch Edition

4. (3) Tokyo 2020 Olympic Games: The Official Video Game

5. (5) Animal Crossing: New Horizons

6. (1) F1 2021

7. (8) Assassin’s Creed Valhalla

8. (-) Hades

9. (5) The Legend of Zelda: Skyward Sword HD

10. (-) Ratchet & Clank: Una dimensin aparte

1 دیدگاه در “جدول فروش هفتگی انگلستان: Mario Kart، GTA 5 و Minecraft

  1. mariloublevins گفت:

    Greetings! Very useful advice within this post! It is the little changes which will make the biggest changes. Thanks for sharing!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *