وبلاگ

سرویس اشتراک +Ubisoft به کنسول های ایکس باکس می آید

سرویس اشتراک +Ubisoft به طور رسمی برای کنسول های ایکس باکس راه اندازی شده است.

یوبی سافت روز چهارشنبه گفت که این سرویس اشتراک “در آینده به ایکس باکس می آید”.

مدتی است که پیشنهاداتی مبنی بر اینکه یوبی سافت قصد دارد سرویس اشتراک +Ubisoft خود را به Xbox بیاورد، وجود دارد، و این دقیقاً همان چیزی است که قرار است اتفاق بیفتد، زیرا این شرکت برنامه‌هایی را برای اجرای آن در “آینده” تأیید کرده است.

سرویس اشتراک +Ubisoft که در سپتامبر 2019 برای رایانه های شخصی با نام Uplay+ عرضه شد، دسترسی به بیش از 100 عنوان یوبی سافت، از جمله بازی های جدید و DLC در زمان عرضه را با قیمت 14.99 دلار / 12.99 پوند / 14.99 یورو در ماه ارائه می دهد.

با پرداخت 17.99 دلار / 14.99 پوند / 17.99 یورو در ماه، مشترکین می توانند به +Ubisoft در پلتفرم بازی ابری Stadia و همچنین رایانه شخصی دسترسی داشته باشند.

جزئیات قیمت برای دسترسی به این سرویس در ایکس باکس در روز چهارشنبه فاش نشد، اما قبلاً ادعا شده بود که +Ubisoft می‌تواند به لایه Xbox Game Pass Ultimate اضافه شود، که شامل عضویت EA Play نیز می‌شود. با دایهارد همراه باشید.

یوبی سافت همچنین امروز اعلام کرد که Rainbow Six Extraction در روز انتشار این ماه، Xbox Game Pass را برای کنسول‌ها، رایانه‌های شخصی و Cloud عرضه خواهد کرد و Rainbow Six Siege نیز به PC Game Pass می‌رود.

هم چنین اعلام کرد: «با در دسترس قرار دادن Rainbow Six Extraction برای اعضای Xbox Game Pass و PC Game Pass در روز و تاریخ راه‌اندازی آن از طریق Xbox Game Pass، نشان می‌دهیم که به ارزش و انتخابی که اشتراک‌های بازی به بازیکنان ارائه می‌دهد اعتقاد داریم.» کریس ارلی، معاون ارشد مشارکت های استراتژیک و توسعه کسب و کار Ubisoft.

Rainbow Six Extraction برای اعضای Xbox Game Pass و PC Game Pass تازه شروع کار است. در نهایت، ما سرویس اشتراک +Ubisoft را به دارندگان Xbox ارائه می‌کنیم تا بتوانند از گستره کامل کتابخانه بازی +Ubisoft ما، از جمله نسخه‌های جدید، در کنسول‌های خود لذت ببرند.

سرویس اشتراک +Ubisoft که در حال حاضر بر روی رایانه شخصی در دسترس است، امکان دسترسی به بیش از 100 بازی یوبی سافت را با پرداخت هزینه ماهانه فراهم می کند، از جمله نسخه های اخیر Far Cry 6 و Riders Republic. هزینه استاندارد 12.99 پوند / 14.99 دلار در ماه است، اگرچه یک طرح دسترسی چندگانه با دسترسی Google Stadia برای 14.99 پوند / 17.99 دلار نیز وجود دارد.

آنچه یوبی سافت در مورد این اعلامیه اوایل امروز گفته بود:

سرویس اشتراک +Ubisoft که در ابتدا برای رایانه شخصی راه اندازی شد، امکان دسترسی به بیش از 100 عنوان یوبی سافت را با یک هزینه ماهانه به همراه بازی ها و DLC در روز عرضه و جوایز ماهانه شامل لوازم و تجهیزات، تقویت کننده ها، آیتم های درون بازی و موارد دیگر را می دهد.

در نهایت، ما سرویس اشتراک +Ubisoft را به دارندگان ایکس باکس ارائه می‌کنیم تا بتوانند از گستره کامل کتابخانه بازی +Ubisoft ما، از جمله نسخه‌های جدید، در کنسول‌های خود لذت ببرند.»

هنوز هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه سرویس اشتراک +Ubisoft به عنوان بخشی از Xbox Game Pass پیاده سازی خواهد شد، وجود ندارد، علیرغم شایعاتی که در گذشته حاکی از آن بود که مایکروسافت احتمالاً در تلاش برای دستیابی به نوعی معامله برای گنجاندن +Ubisoft در این سرویس است. با این حال، در حال حاضر، بهتر است فرض کنیم که با Game Pass در دسترس نخواهد بود – حداقل در زمان راه اندازی.

هیچ تاریخی برای آن نیز وجود ندارد، بنابراین “در آینده” واقعاً می تواند به معنای هر چیزی باشد. فقط باید صبور باشیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *