اخبار دنیای بازی

یوبی سافت مدیر بازی Skull & Bones را از دست داد

بازی دزدان دریایی Skull & Bones یوبی سافت که مدت‌ها در حال توسعه بود، مدیر بازی خود را از دست داد و این ممکن است برای Skull & Bones خوب نباشد. یوبی سافت اخیراً علیرغم پیشنهاد هایشان برای ترغیب کارمندان به ماندن، کارمندان زیادی را از دست داده است. به حدی که برخی آن را خروج بزرگ نامیده‌اند.

شخص دیگری به پویش این پیوسته است و آن شخص آنتوان هنری است. هنری پانزده سال گذشته را در این شرکت گذرانده و روی پروژه هایی مانند Assassin’s Creed Vahalla از یوبی سافت کار کرده است.

Antoine Henry که طبق پروفایل لینکدین خود از سال 2014 در دو بخش روی پروژه Ubisoft سنگاپور کار کرده است، در ماه جاری اعلام کرد که از این شرکت خارج می شود.

خداحافظ یوبی سافت! بعد از نزدیک به 15 سال، امروز آخرین روز کاری من بود.

من از افرادی که ملاقات کرده ام و آنچه که آنها به صورت حرفه ای و شخصی برای من آورده اند سپاسگزارم. امیدوارم توانسته باشم کمی جبران کنم.

— آنتوان هنری (@bob2356) 23 دسامبر 2021

جدایی هنری آخرین شکست در تاریخچه توسعه آشفته عنوان دزدان دریایی یوبی سافت است.

Skull & Bones که در E3 2017 معرفی شد، اولین عنوانی است که توسط استودیوی سنگاپور Ubisoft پشتیبانی می شود. در ابتدا قرار بود در اواخر سال 2018 منتشر شود، اما اکنون در چهار سال متوالی به تعویق افتاده است.

یوبی سافت در سپتامبر 2020 اعلام کرد که با Skull & Bones “سبک جدیدی” را دنبال می کند. الیزابت پلن، مدیر خلاق جدید بازی، با تایید یک انحصاری قبلی VGC، گفت که یوبی سافت سنگاپور “رویای چیز بزرگتری را در سر داشته است” و طرفداران بازی را در سال 2021 دوباره ببینند.

اخیراً، یوبی سافت در ماه می اعلام کرد که Skull & Bones در سال مالی بعدی خود که در آوریل 2022 آغاز می شود، منتشر خواهد شد.

علاوه بر این، Skulls and Bones مشکلات زیادی در توسعه و توانایی آن برای انتشار داشته است. این بازی از ماه می 2019 در حال توسعه است و فقط از جولای 2021 به مرحله آلفا رسیده است. در حالی که یک نسخه بتا وعده داده شده بود، Ubisoft نتوانست آن را دنبال کند. بنابراین نشان می‌دهد که Skull & Bones می‌توانند تحت تأثیر کارمندانی قرار بگیرند که به سمت فرصت‌های بهتر حرکت می‌کنند.

این موضوع به هیچ وجه ربطی به خارج شدن هنری از یوبی سافت ندارد. هر احتمالی وجود دارد که هنری بخشی از پروژه خود را به پایان رسانده باشد، و اکنون که تقریباً در خط پایان است.

سال گذشته، Hugues Ricour، مدیر عامل Ubisoft سنگاپور، به دلیل اتهامات سوء رفتار، تغییر کرد و استودیو را ترک کرد، اما او همچنان در Ubisoft مشغول به کار بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *