اخبار دنیای بازی

رونمایی بزرگ بعدی برای بازی Final Fantasy 16 بزودی منتشر می شود

بازی Final Fantasy 16 یک بازی نقش آفرینی آینده است که توسط Square Enix ساخته و منتشر شده است. در حالی که تیم بازی را در سال 2021 قصد داشت به نمایش بگذارد، Square Enix آن را به اشتراک گذاشت و بخش هایی از توسعه به تعویق افتاد.

عنوان آتی Square Enix Final Fantasy 16 برای اولین بار در نمایشگاه بازی‌های PS5 در سپتامبر 2020 به نمایش گذاشته شد. از آن زمان تاکنون اطلاعات زیادی در مورد بازی منتشر نشده است و هیچ تریلر جدید یا جزئیات اصلی فاش نشده است. با دایهارد همراه باشید. نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده اسکوئر انیکس، روز دوشنبه گفت که مشکلات ناشی از همه‌گیری جهانی، Final Fantasy 16 را تقریباً شش ماه به تاخیر انداخت. در نتیجه، تیم اکنون به دنبال یک “افشای بزرگ” در بهار 2022 است.

مطالب مرتبط: ساخت بازی Final Fantasy 16 تقریبا تکمیل شده است

بازی Final Fantasy 16 حداقل به عنوان یک کنسول انحصاری زمان بندی شده PS5 در حال توسعه است. یوشیدا بیان می کند که تیم در تلاش است تا بازی را تا حد امکان توسعه دهد. بازی Final Fantasy 16 جدیدترین نسخه اصلی در فرنچایز طولانی مدت است که بر چندین پادشاهی در حال جنگ در دنیای Valisthea تمرکز دارد.

تاخیرات ناشی از همه گیر شدن، سایر عناوین Square Enix را تحت تاثیر قرار داده است، به طوری که بازی Final Fantasy 6 Pixel Remaster تا فوریه 2022 به تعویق افتاده است. در همین حال، راه اندازی الحاقیه Endwalker برای Final Fantasy 14 با فشار سرور مواجه شده است که بازی دیگر برای فروش نیست. در حالی که توسعه دهندگان برای بهینه سازی سرورها برای پایگاه پخش موجود، تلاش می کنند.

تحلیلگران خاطرنشان می کنند که تاخیرهای ناشی از همه گیری احتمالا تا سال 2022 ادامه خواهد داشت، در حالی که خرید کنسول های نسل فعلی دشوار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *