مقاله

فروش پلی استیشن 5 از 40 میلیون فراتر رفت

فروش پلی استیشن 5 از 40 میلیون فراتر رفت-دایهارد

فروش پلی استیشن 5 پس از گذشت حدودا 3 سال از عرضه آن، از 40 میلیون دستگاه فراتر رفت. فروش سخت افزار PS5 در 16 جولای فروش پلی استیشن 5 از 40 میلیون فراتر رفت.

علیرغم اینکه PS5 با همه گیری COVID-19 مواجه شده است، به نظر می‌رسد که عملکرد بسیار خوبی دارد. مدیرعامل سونی اینتراکتیو انترتینمنت به چالش‌هایی که این شرکت به دلیل همه گیری جهانی با آن روبه‌رو بود اشاره کرد. اما اطمینان می‌دهد که PS5 اکنون “به خوبی ذخیره شده است” و بالاخره این تقاضا برآورده شده است. رایان همچنین فاش می‌کند که PS5 دارای بیش از 2500 بازی از جمله بازی‌های مستقل و عناوین پرفروش AAA است.

Sony Interactive Entertainment با آخرین کنسول بازی خود، PlayStation 5، به نقطه عطف قابل توجهی رسیده است و از مرز 40 میلیون واحد فروش در سراسر جهان از زمان عرضه در نوامبر 2020 عبور کرده است.

ما پلی استیشن 5 را در نوامبر 2020 راه اندازی کردیم و جهان در مکان عجیب و متفاوتی نسبت به زمانی که کنسول را در سال 2019 معرفی کردیم قرار داشت.

علیرغم چالش‌های بی‌سابقه کووید، تیم‌های ما و شرکای ما سخت کوشیدند تا PS5 را به موقع تحویل دهند. ما همچنان با همه‌گیری مواجه بودیم و ماه‌ها طول کشید تا زنجیره‌های تامین عادی شوند تا بتوانیم موجودی را داشته باشیم تا با تقاضا همگام شویم.»

Jim Ryan, President, and CEO of Sony Interactive Entertainment

فروش پلی استیشن 5 از 40 میلیون فراتر رفت

عرضه اخیر پلی استیشن 5 منجر به افزایش فروش قابل توجهی شده است. به طوری که از مارس 2023 به طور متوسط 1 میلیون کنسول در ماه فروخته می شود که مجموع فروش آنها به حدود 36 میلیون رسید. و اگر این فروش را با مدت مشابه سال قبل، 2022 مقایسه کنیم، افزایش چشمگیر 116 درصدی داشته است که محبوبیت کنسول را بولد می کند.

جیم رایان افزود،

بیش از ماه‌هایی که فکر می‌کنم به خاطر بسپارم، از جامعه خود به خاطر صبرشان در حین کار بر روی این مسائل تشکر می‌کنیم. اما اکنون عرضه PS5 به خوبی ذخیره شده است و ما شاهد این هستیم که این تقاضای سرخورده در نهایت برآورده شده است.

فروش چشمگیر پلی استیشن 5 را می توان به کاتالوگ بازی های گسترده آن نسبت داد که شامل بیش از 2500 عنوان از  بلاک باسترهای AAA است. با دایهارد همراه باشید. این پلتفرم در ماه‌های اخیر شاهد موجی از عرضه‌های هیجان‌انگیز بوده است. و بازی‌های موردانتظار مانند Final Fantasy XVI، Diablo IV و Street Fighter 6 توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده‌اند.

ما PS5 را توسعه دادیم تا به ارائه نوآوری هایی مانند محرک های تطبیقی و بازخورد لمسی در کنترلر DualSense و همچنین PlayStation VR2 سوق داد. استودیو پلی استیشن و شرکای شخص ثالث ما وارد عمل شده اند تا از این قابلیت ها بهره ببرند. و جعبه ابزار خلاقانه خود را گسترش دهند تا جهشی نسلی در تجربیاتی که برای گیمرها به ارمغان می آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *