اخبار دنیای بازی

فیفا می گوید به دلیل خرابی روابط EA آماده همکاری با توسعه دهندگان دیگر است

فیفا به دنبال همکاری با توسعه دهندگان دیگر است، نهاد حاکم بر فوتبال و مجوز پشت بزرگترین بازی ورزشی جهان، پیشنهاد کرده است که می تواند با شرکت های جدید بازی های ویدیویی همکاری کند. با دایهارد همراه باشید.

بیانیه جدیدی با عنوان “FIFA برای گسترش مجموعه بازی ها و esports” با این ادعا آغاز می شود: “FIFA به دنبال ارزیابی جامع و استراتژیک بازار بازی و سرگرمی های تعاملی، نسبت به آینده بلندمدت خود در بازی ها و eSports خوشبین است.”

در چیزی که فقط می توان آن را مستقیماً در EA دید، این پست ادامه می دهد: “آینده بازی ها و ورزش های الکترونیکی برای ذینفعان فوتبال باید بیش از یک طرف را تحت کنترل و بهره برداری از همه حقوق قرار دهد.”

این بیانیه با اشاره به پتانسیل همکاری با توسعه دهندگان دیگر بر روی بازی ها می افزاید: “شرکت های فناوری و موبایل در حال حاضر به طور فعال در رقابت با FIFA، پلتفرم های آن و مسابقات جهانی رقابت می کنند.”

در ادامه این پست آمده است که “فیفا با بازیکنان مختلف صنعت از جمله توسعه دهندگان، سرمایه گذاران و تحلیلگران درگیر است تا دیدی بلندمدت از بخش بازی، eSports و سرگرمی های تعاملی ایجاد کند.”

قابل ذکر است، FIFA 22، جدیدترین بازی این حق رای دادن، در نسخه به هیچ عنوان ذکر نشده است.

این آخرین مورد از سری بیانیه های رفت و برگشت بین FIFA و EA است، توسعه دهندگان بازی ویدیویی FIFA که دهه ها بر ژانر بازی های ویدیویی فوتبال تسلط داشته است.

در 7 اکتبر، بیانیه مطبوعاتی EA نشان داد که ناشر در حال بررسی قرارداد مجوز خود با فیفا است. این بیانیه نشان می دهد که اگر شرکتی که روابط خود را با فیفا قطع کرده و نام سریال را تغییر دهد، همچنان مجوز لیگ، بازیکنان و استادیوم های دیگر خود را حفظ خواهد کرد زیرا طبق گزارشات مجوزها از مجوز فیفا جدا هستند.

در این بیانیه آمده است: “طی سالها ساختن حق رای دادن جهانی ما، ما همچنین می دانیم که اصالت برای تجربه ضروری است.”

“به همین دلیل است که ما انرژی بسیار زیادی را بر قدرت جمعی بیش از 300 شریک شخصی مجوز می دهیم که به ما امکان دسترسی به 17000+ ورزشکار در 700+ تیم، در 100 ورزشگاه و بیش از 30 لیگ در سراسر جهان را می دهد.

“ما دائماً روی مشارکت ها و مجوزهایی که برای بازیکنان معنی دار است سرمایه گذاری می کنیم و به همین دلیل، بازی ما تنها جایی است که می توانید به طور معتبر در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا، CONMEBOL Libertadores، لیگ برتر، بوندس لیگا، و LaLiga Santander، و بسیاری دیگر. “

این امر در 11 اکتبر با انتشار اخباری مبنی بر ثبت چندین درخواست علامت تجاری برای “EA Sports FC” دنبال شد. همچنین مشخص شد که ناشر قرارداد خود را با اتحادیه بازیکنان فوتبال FIFPro تمدید کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *