وبلاگ

فیلم Streets of Rage توسط تیم سازنده Sonic در حال ساخت است

فیلم-Streets-of-Rage

طبق گزارش ها، فیلم Streets Of Rage از طریق همان کمپانی پشت فیلم های Sonic در حال ساخت است.

Sonic the Hedgehog 2 در حال حاضر یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۲۲ است، به همین دلیل است که پارامونت و سگا آماده هستند تا دوباره برای یک اقتباس از بازی ویدیویی دیگر با هم متحد شوند. تیتراژ قبلی کولستاد شامل هیچکس، یک فیلم اکشن با بازی باب اودنکرک است که سال گذشته اکران شد. او همچنین یکی از تهیه کنندگان اجرایی فیلم های شاهین و سرباز زمستانی مارول بود.

اولین Streets of Rage در سال 1991 بر روی سیستم جنسیس سگا منتشر شد. این یک بازی اکشن اسکرول جانبی بود که به بازیکنان اجازه می داد بین سه شخصیت یکی را انتخاب کنند: Blaze Fielding، Axel Stone و Adam Hunter. با دایهارد همراه باشید. این سه نفر افسران پلیسی بودند که تلاش‌هایشان برای سرنگونی آقای X و سندیکای جنایتکارش به دلیل فساد در این اداره متوقف شد. در پاسخ، بلیز، اکسل و آدام از نیروی پلیس استعفا دادند و برای نجات شهر خود مراقب بودند. دو دنباله در سال‌های 1992 و 1993 منتشر شد که هر دو طرفدارانی را به دست آوردند. جدیدترین بازی این فرنچایز، Streets of Rage 4، در سال 2020 منتشر شد.

این بازی ها به طور گسترده به عنوان برخی از بهترین عناوین بیت اسکرول کناری زمان خود در نظر گرفته می شوند و در حالت دو نفره در Mega Drive بسیار عالی بودند.

فیلم A Ghost of Tsushima در حال حاضر در سونی در حال ساخت است، در حالی که در صفحه کوچک، اقتباس تلویزیونی HBO The Last of Us در مرحله فیلمبرداری است.

کارگردان هر دو فیلم سونیک گفته است که دوست دارد یک فیلم Super Smash Bros را کارگردانی کند اما پذیرفت که از نظر لجستیکی دشوار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *