اخبار دنیای بازی

هر آنچه باید درباره بازی Gran Turismo 7 بدانید

بازی Gran Turismo 7 برای PS5: تاریخ انتشار، تریلرها و هر آنچه که باید بدانید. یکی از بزرگترین فرنچایزهای سونی در واقع بازگشت کامل PS5 خواهد بود.

Gran Turismo یکی از بزرگترین فرنچایزهای سونی از زمان اولین پلی استیشن بوده است. شعار “شبیه ساز واقعی رانندگی” همیشه مستقیماً به هسته اصلی گرن توریسمو می پردازد و به طور کلی در طول سال ها مورد تحسین قرار گرفته است.

اما باور اینکه PS4 کاملاً بدون بازی جدید و کامل Gran Turismo از کار افتاده است نیز سخت است. Gran Turismo 6 بر روی PS3 راه اندازی شد، و در حالی که دارندگان PS4 حداقل GT Sport را داشته اند، منصفانه است که بگوییم واکنش ها گاهی اوقات متفاوت بوده است، و کاملاً مشابه یک دنباله کامل نیست. در اینجا همه چیزهایی است که در مورد بازی Gran Turismo 7 می دانیم.

تاریخ انتشار بازی Gran Turismo 7

بازی Gran Turismo 7 در اولین رویداد بازی‌های PS5 سونی بدون تاریخ انتشار عرضه شد، و باعث شد برخی حدس بزنند که ممکن است در زمان عرضه آن سال 2021 باشد. جهت دیدن اخبار روز دنیای بازی با دایهارد همراه باشید. همانطور که مشخص است، توسعه دهندگان به زمان کمی بیشتر از این نیاز داشتند. Gran Turismo 7 یکی از بسیاری از بازی هایی است که با تاخیر مواجه شده است. اکنون تاریخ انتشار آن ۴ مارس ۲۰۲۲ برای PS5 و PS4 است.

بازی Gran Turismo 7 رزولوشن و نرخ فریم

هدف Gran Turismo 7 رسیدن به نرخ 60 فریم در ثانیه با وضوح 4K و پشتیبانی از HDR در PS5 است. در حالی که PS4 از قدرت کمتری برخوردار است، همچنان بازی را با نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا می کند و همچنان وعده ارائه وضوح فوق العاده را می دهد.

GT Sport در PS4 Pro به کیفیت 1800p با ارتقاء به 4K رسید، و در حالی که 60 فریم بر ثانیه ثابت را مدیریت نمی کرد، مطمئناً به موفقیت رسید. عناوین مسابقه ای مانند بازی های تیراندازی اول شخص با نرخ فریم پایین تر آسیب نمی بینند، اما باید ثابت باشند.

بازی Gran Turismo 7 و PlayStation VR

تا کنون، اخبار کمی در مورد پشتیبانی از PlayStation VR در PS5 منتشر شده است، بنابراین هیچ چیز مشخصی در مورد اینکه کدام بازی‌ها به این دستگاه عرضه می‌شوند، وجود ندارد. با این حال، GT Sport از تجسم فعلی پشتیبانی می‌کند، البته به شکلی محدود، بنابراین با فرض اینکه آینده‌ای برای پلتفرم VR سونی وجود دارد، احتمالاً Gran Turismo 7 را بخشی از برنامه‌ها می‌دانید.

بازگشت یک مدار مورد علاقه هواداران

چیزی که طرفداران بلافاصله در تریلر اولیه آن متوجه شدند این است که Trial Mountain بازگشته است. مدار خیالی که مورد علاقه طرفداران است، برای GT Sport کوتاه نیامد، اما به وضوح برای دنباله کامل بعدی بازگشته است.

مسابقه انحصاری سونی امسال به حالت اولیه باز می گردد.

سری‌هایی که یک نسل کامل از اتومبیل‌رانی خانگی را خلق کردند، امسال با Gran Turismo 7 بازگشتی عظیم دارند.

برخلاف سایر عناوین، هیچ نسخه ای از بازی Gran Turismo 7 وجود ندارد که با دسترسی زودهنگام به بازی ارائه شود. اما آنها با چند ویژگی اضافی همراه هستند …

نسخه ها

دو نسخه Gran Turismo 7 وجود دارد. اینها نسخه استاندارد و نسخه 25 ساله هستند.

نسخه استاندارد فقط همین است، استاندارد. شما بازی را دریافت می کنید و هیچ چیز دیگری. اگرچه با دو قیمت متفاوت عرضه می شود.

نسخه PS4 59.99 پوند است در حالی که نسخه PS5 69.99 پوند است. با این حال، اگر هنوز PS5 ندارید، می‌توانید نسخه PS4 خود را با تنها 10 پوند به نسخه PS5 ارتقا دهید.

به نظر می رسد که آن را کاملا به یاد داشته باشید. با این وجود، طرفداران قدیمی سریال از دیدن بازگشت کوه خوشحال خواهند شد.

کوه تریال همچنین با مدارهایی که تاکنون با آنها آشنا شده‌ایم، مانند جاده شمالی جزیره، ویلو اسپرینگز، رینگ پرسرعت و یکی از سریع‌ترین مسیرهای سرعت روی زمین، دیتونا، ملحق می‌شوند. تهیه کننده سری Kazunori Yamauchi نیز اخیراً اعلام کرد که تمام محتوای GT Sport در عنوان جدید وجود خواهد داشت، بنابراین ما بسیاری از آهنگ‌هایی را می‌شناسیم که می‌توانیم در زمان عرضه آن‌ها را اجرا کنیم.

ماشین های گرن توریسمو 7

Gran Turismo 6 بیش از 1000 خودرو در گاراژ خود داشت، در حالی که GT Sport با کاتالوگ متمرکز تری کمتر از 200 دستگاه عرضه شد. از آنجایی که نسخه جدید یک دنباله کامل خواهد بود، شما می توانید کل آن را در قسمت بالاتر پیش بینی کنید، به خصوص وقتی که همه را در نظر بگیرید. خودروهای GT Sport حضور خواهند داشت.

بدیهی است که فهرست کامل هنوز کمی تا انتشار باقی مانده است، اما اولین تریلر حداقل مقداری از اسب بخار قدرتی را که ما قادر به مهار آن خواهیم بود به نمایش می گذارد. بازگشت مزدا RX-Vision GT3 از GT Sport است و خودروهایی مانند BAC Mono، استون مارتین DB11 و لامبورگینی دیابلو به آن خواهند پیوست.

از قبل می‌توانیم ببینیم که جزئیات دقیقی که در بازی‌های Gran Turismo در ماشین‌ها گذاشته شده است، همه وجود دارد و درست است. این باید یک آب نبات جدی در PS5 باشد.

ویژگی های بازی Gran Turismo 7

یکی دو چیز بلافاصله از اولین تریلر قابل توجه است. برای مثال، رابط کاربری در مسابقه اساساً همان چیزی است که در GT Sport دارد. این کاملاً خوب است، ممکن است کامل نباشد، اما در ارائه اطلاعات مهم به خوبی کار می کند و لزوماً نیازی به تغییرات بزرگ ندارد.

ماشین‌ها و پیست‌ها

بازی‌های Gran Turismo همیشه ماشین‌ها و مکان‌های زیادی برای مسابقه دادن شما داشته‌اند.

نکته مهمتر برای طرفداران این سری این واقعیت است که تیونینگ و سفارشی سازی کامل خودروها به روی میز بازگشته است. یکی از مناطقی که در خارج از دروازه تمرکز می‌کنید، فروشگاه قطعات بوده است، با طیف گسترده‌ای از قطعات که سواری شما را سریع‌تر می‌کند.

بدیهی است که یک سیستم ارز درون بازی وجود دارد که هزینه این قطعات را پرداخت می کند، و یکی از سوالاتی که در اینجا باقی می ماند این است که آیا تراکنش های کوچکی وجود خواهد داشت که به شما کمک کند بیشتر به دست آورید.

آیا بازی Gran Turismo 7 روی PS4 نیز عرضه خواهد شد؟

آره. اگرچه این بازی در ابتدا در نمایشگاه بازی های PS5 فاش شد و بسیاری معتقد بودند که انحصاری PS5 خواهد بود، Gran Turismo 7 در واقع راه خود را به PS4 باز خواهد کرد، همانطور که در مورد سایر انحصاری های پلی استیشن مانند Horizon Forbidden West و God of War بعدی وجود دارد. .

هرمن هالست، رئیس پلی‌استیشن می‌گوید: «در اینجا منطقی است که عنوانی برای PS4 و PS5 برای Horizon Forbidden West، God of War بعدی، GT7 توسعه دهیم.» و اگر دارندگان PS4 می‌خواهند آن بازی را انجام دهند، می‌توانند.

هنوز مشخص نیست که بازی باید چه امتیازاتی را برای نسخه PS4 خود قائل شود، اما به احتمال زیاد دارای وضوح تصویر پایین تری به همراه عدم وجود ردیابی پرتو خواهد بود.

Gran Turismo esports و Getty Images

مسابقات الکترونیکی Gran Turismo به رشد خود ادامه می‌دهد و احتمالاً سرعت آن در بازی Gran Turismo 7 کاهش نمی‌یابد. مسابقه‌دهنده سونی در حال حاضر از پشتیبانی FIA برخوردار است و جدیدترین پیشرفت این است که Getty Images تصاویر رسمی از GT Sport حرفه‌ای و احتمالاً Gran Turismo 7 ارائه خواهد کرد. رویدادهای ورزشی

برای GTPlanet

این مشارکت توسعه پروژه‌ای است که قبلاً دیده‌ایم. گتی این سرویس را در طول فصل تور جهانی قهرمانی آنلاین FIA 2019 با تصاویر ثابت از رویدادهای نوربرگ رینگ، نیویورک، سالزبورگ، توکیو و موناکو ارائه کرده است. در اوایل سال جاری نیز با عکاسان گتی که در رویداد تور جهانی سیدنی نماهای درون بازی را ثبت کردند، ادامه یافت.

علاوه بر رویدادهای زنده، Getty Images از رویدادهای آنلاین مانند پخش 16 سوپراستار برتر نیز عکس می گیرد. این همچنین برخی از برنامه‌های خلاقانه‌ای را که بازیکنان می‌توانند ارائه کنند و امکانات ویرایشگر لایو بازی را نشان می‌دهد.

این بسیار بزرگ است و فقط یک گام دیگر به جلو برای مسابقات مجازی است زیرا هرچه بیشتر به استانداردهای همتای واقعی خود نزدیک می شود.

بتا بازی Gran Turismo 7

هیچ چیزی به طور رسمی توسط سونی اعلام نشده است، اما GTPlanet صفحه ای را در وب سایت رسمی پلی استیشن مشاهده کرد که نشان می دهد Gran Turismo 7 ممکن است در آینده بتا دریافت کند. با تماشای نسخه ی نمایشی اولیه Gran Turismo 7 از طریق کوئست ها در وب سایت پلی استیشن، مردم توانستند به کلیدهای بتا دسترسی پیدا کنند. متأسفانه، در حال حاضر نمی‌توان این کلیدها را برای هیچ چیز بازخرید کرد زیرا به نظر می‌رسد که مکان‌هایی هستند.

پس از یک تاخیر از سال 2021، بازی Gran Turismo 7 قرار است جمعه آینده، 4 مارس (13 اسفند)، برای PS5 و PS4 عرضه شود.

مدیر عامل Polyphony Digital، Kazunori Yamauchi ادعا کرده است: «GT7 هم نقطه اوج این سری است که به انتظارات طرفداران GT در طول سال‌ها پاسخ می‌دهد و هم عنوانی است که آغازی برای یک ماموریت دشوار برای گنجاندن وسعت کامل است. فرهنگ ماشین از گذشته به یک بازی ویدیویی واحد.”

اوایل این ماه، سونی Gran Turismo Sophy را معرفی کرد که به عنوان یک پروژه پیشرفت در هوش مصنوعی معرفی می شود.

GT Sophy با استفاده از تکنیک‌های یادگیری تقویتی عمیق و آموزش دیده با زیرساخت‌های بازی ابری پلی‌استیشن برای آموزش در مقیاس عظیم، یک عامل هوش مصنوعی است که توانایی رقابت با برخی از بازیکنان برتر Gran Turismo Sport در جهان را به دست آورده و از آنها پیشی گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *