اخبار دنیای بازی

انتشار بازی Two Point Campus

بازی Two Point Campus در ماه می در پلتفرم های PC، کنسول‌ها و Xbox Game Pass عرضه میشود.

از آنجایی که در اواخر سال 2021 فاش شد که بازی Two Point Campus با مضمون کالج وجود دارد، طرفداران برای دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این بازی کنجکاو شدند. تریلرهای اولیه فراوانی بین بازی‌های عجیب و غریب پیتزای غول‌پیکر، جوستینگ و درس‌های دلقک وجود داشت تا طرفداران را برای یک چرخش کاملاً جدید در شبیه‌ساز مدیریت کلاسیک آماده کند. سرانجام، پس از ماه‌ها انتظار، می‌دانیم که بازی چه زمانی عرضه می‌شود: 17 می 2022.

Two Point Campus در آن تاریخ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها (از جمله Nintendo Switch) عرضه می‌شود و مشترکین Xbox Game Pass می‌توانند در روز اول وارد آن شوند. جهت دیدن اخبار روز دنیای بازی با دایهارد همراه باشید.

عنوان اصلی Two Point Hospital با حس جذابیت و شوخ طبعی خود مردم را به خود جلب کرد و احتمالاً Two Point Campus نیز همین کار را خواهد کرد. هر دو عنوان الهام گرفته شده از بازی های مضحک سبک اسلپ استیک هستند و بر طنز پوچ متکی هستند تا مدیریت را بسیار سرگرم کننده کنند.

این بازی به شما این امکان را می دهد که دانشگاه خود را بسازید و مدیریت کنید. می‌توانید تیزر تریلر جدیدی از Two Point Campus را در اینجا مشاهده کنید.

در حالی که اداره بیمارستان جالب ترین ایده برای یک بازی به نظر نمی رسد، بیمارستان Two Point یک ماجراجویی درخشان و رنگارنگ پر از بیماری های خنده دار و طیفی از چالش های موضوعی است که شامل سفر در زمان می شود.

در این دنباله‌ای که مدت‌ها در انتظار آن بودیم، شما Two Point Campus را اداره خواهید کرد و تعیین می‌کنید که دانشجویان در چه کلاس‌هایی می‌توانند شرکت کنند و پتانسیل یادگیری آنها را به حداکثر می‌رسانند. شما می‌توانید دانشجویان خود را برای بازی فوتبال آمریکایی (که به عنوان gridiron نیز شناخته می‌شود)، یا به مدرسه سرآشپز بفرستید. آنها حتی می توانند جادوگر شوند.

به گفته Polygon، دانشجویان زمان زیادی را در محوطه دانشگاه می‌گذرانند، به این معنی که برخلاف بیمارستان Two Point، می‌توانید به صورت جداگانه با آنها آشنا شوید. همانطور که دوره های خاصی را ایجاد می کنید، می توانید یادگیری دانشجویان خود را به حداکثر برسانید و به آنها در مسیر زندگی خود کمک کنید.

در حالی که زندگی دانشجویان خود را شکل دهید تا یک ماجراجویی را برای آنها رقم بزنید، پر از روابط معنادار، فعالیت های فوق برنامه و البته … آموزش با کیفیت عالی. دانشجویان شاد و نمرات خوب منجر به افزایش اعتبار پردیس می شود، به این معنی که شما می توانید دانشجویان بیشتری را ثبت نام کنید و اتفاقاً درآمد بیشتری کسب کنید.

دانشجویانی که از نظر فناوری بیشتر فکر می‌کنند می‌توانند در کلاس‌های رباتیک شرکت کنند، جایی که دانش، استادان و دانشجویان گرد هم می‌آیند تا ربات‌های غول‌پیکر بسازند. هر دانشجو دارای ویژگی های شخصیتی منحصر به فرد خود است، بنابراین شما باید مطمئن شوید که تمام نیازهای منحصر به فرد آنها را برآورده می کنید تا آنها را به افراد کامل تبدیل کنید که میراث دانشگاه شما را با افتخار انجام دهند.

می توانید پردیس خود را از ابتدا بسازید. خوابگاه های شیک برای دانشجویان خود طراحی کنید، مسیرهای زینتی و جنگل ها را بسازید، و پردیس خود را با ابزارهای خلاقانه جدید و آسان برای ساختن شاهکار آموزشی خود، ایجاد کنید.

مارک وبلی، مدیر استودیو Two Point Studios به Polygon گفت: «شما در این بازی کمی آزادی خلاقیت بیشتری دارید. شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام دوره ها را می خواهید اجرا کنید. دوره های مختلف انواع مختلفی از دانشجویان را جذب می کند.

همچنین می‌توانید زمان‌بندی‌ها – از جمله استراحت‌ها – را تعیین کنید و محوطه دانشگاه خود را در محیط آموزشی رویایی خود بسازید.

هر چه را که انتخاب کنید، زمانی که Two Point Campus برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها در ماه مه عرضه شود، در طول راه چیزهای عجیب و غریب زیادی وجود خواهد داشت.

ناشر سگا اعلام کرده است Two Point Campus در 17 می 2022 و روز اول برای Game Pass روی کنسول و رایانه شخصی منتشر خواهد شد.

این بازی برای Steam، PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X/S و Nintendo Switch در دسترس خواهد بود.

Two Point Campus به طور رسمی در ژوئن گذشته، اندکی پس از افشای آن از طریق فروشگاه مایکروسافت، معرفی شد.

بازیکنان مسئول توسعه محوطه دانشگاه، ساختمان‌ها و محیط اطراف خواهند بود و می‌توانند خوابگاه‌ها، مسیرها و پرچین‌ها را برای برنامه‌ریزی چیدمان اولیه بگذارند.

دانشجویان می‌توانند در دوره‌های مختلفی شرکت کنند که مطابق با تم کمدی بیمارستان Two Point قبلی بازی هستند.

اینها عبارتند از مدرسه شوالیه، که در آن دانشجویان شجاعت و جوانمردی را یاد می گیرند، و فود، جایی که آنها یاد می گیرند که چگونه پیتزاهای عظیم درست کنند.

بازیکنان همچنین باید با اطمینان از داشتن دوستان فراوان و شرکت در رویدادهای فوق برنامه مانند کنسرت ها، بازی های ورزشی و اجتماعات، دانشجویان خود را راضی نگه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *