اخبار دنیای بازی

هر آنچه که در مورد بازی Horizon Call of the Mountain می دانیم

Horizon Call of the Mountain که در نمایشگاه CES 2022 رونمایی شد، توسط Guerrilla Games که ساخت این سری را پشتیبانی می‌کرد و تیم جدید استودیو پلی‌استیشن، Firesprite، که در گذشته روی عناوین PSVR مانند The Persistence کار کرده است، توسعه داده شده است. واضح است که سونی Horizon Call of the Wild را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های هدست PSVR 2 در طول عمر اولیه‌اش قرار داده است.

دنیای Horizon به رشد و توسعه خود ادامه می دهد. در حالی که بازی های اصلی Horizon Zero Dawn و Horizon Forbidden West داستان Aloy را روایت می کنند، ماجراجویی جدیدی در این جهان پر جنب و جوش در راه است. در نمایشگاه CES 2022، سونی بازی Horizon Call of the Mountain را معرفی کرد که برای پلی استیشن VR2 یا PSVR 2 ساخته شده است.

Horizon Call of the Mountain اولین بازی ارائه شده برای سیستم جدید واقعیت مجازی و همچنین اولین بازی استودیو پلی استیشن است که برای PSVR 2 معرفی شده است.

بازی بازیکنان را مجبور می‌کند به جای Aloy، قهرمان دو بازی قبلی، به جای یک شخصیت جدید قدم بگذارند. ما صدای یک زن را در اولین تریلر بازی می شنویم، صدایی که به نظر می رسد شخصیت جدید باشد، اگرچه نام او در این بازی اولیه فاش نشد. Guerrilla Games تأیید می‌کند که بازیکنان واقعاً در کنار سایر شخصیت‌های جدید و بازگشته، با Aloy در بازی ملاقات خواهند کرد.

Horizon Call of the West از کنترلرهای جدید PlayStation VR2 Sense استفاده می کند. با دایهارد همراه باشید. برخلاف کنترل‌کننده‌های Move که با پلی‌استیشن VR اصلی استفاده می‌شوند، کنترل‌کننده‌های Sense دارای بازخورد لمسی DualSense و محرک‌های تطبیقی ​​هستند، بنابراین می‌توان از آنها برای ایجاد احساسات واقعی‌تر استفاده کرد و به تجربه کلی VR کمک کرد. بازخورد لمسی می‌تواند الگوبرداری از قطره‌ی باران یا عبور از لابه‌لای برگ‌ها را تقلید کند، در حالی که محرک‌های تطبیقی ​​می‌توانند کشش کشیدن یک ریسمان کمان را تقلید کنند.

در حالی که تریلر کاملاً مختصر است، دیدگاه اول شخص بازی را مشخص می کند. همچنین شخصیت‌هایی را نشان می‌دهد که در زیر یک رودخانه در زیر یک Tallneck بلند، یکی از نمادین‌ترین ماشین‌های سری و یکی از ماشین‌های متعدد در Horizon Forbidden West، پارو می‌زنند.

برخلاف این عناوین گذشته، یک بازی اکشن نقش آفرینی سوم شخص نیست. در عوض، این یک بازی اول شخص است که ماهیت یک بازی VR بودن را دارد. Horizon Call of the Mountain برای PSVR 2 که پلتفرم جدید واقعیت مجازی سونی برای PS5 است ساخته می شود.

بر خلاف Horizon Zero Dawn و Horizon Forbidden West که توسط استودیوی هلندی Guerrilla Games ساخته شده‌اند، Horizon Call of the Mountain به طور مشترک توسعه می‌یابد. Guerrilla Games و Firesprite توسعه بازی را برای PSVR 2 به اشتراک می گذارند.

Horizon Call of the Mountain برای PS4 یا PC عرضه می شود؟

این بازی برای PS4 نمی آید، زیرا با پلی استیشن VR اصلی سازگار نخواهد بود. با توسعه بازی صرفاً برای PS5 VR، تیم‌های Guerrilla Games و Firesprite در جلو بردن جلوه‌های بصری و مکانیک بازی تا جایی که ممکن است عقب‌نشینی نمی‌کنند. این همچنین به بازی اجازه می دهد تا از SSD فوق سریع داخلی PS5 که به طور جدی زمان بارگذاری را کاهش می دهد یا حتی حذف می کند، استفاده کامل کند.

در حال حاضر، هیچ نسخه رایانه شخصی Horizon Call of the Mountain اعلام نشده است، اگرچه ممکن است PSVR 2 در برخی مواقع با رایانه شخصی سازگار شود. اگر این اتفاق بیفتد، از نظر تئوری ممکن است شاهد آمدن آن برای رایانه شخصی باشیم. در حال حاضر، تنها بر روی PSVR 2 تا PS5 در دسترس خواهد بود.

تاریخ انتشار Horizon Call of the Mountain

Guerrilla Games در پست اعلامیه‌ای در بلاگ پلی‌استیشن اشاره می‌کند که «به زودی» موارد بیشتری به اشتراک گذاشته خواهد شد، به این معنی که این بازی در مراحل اولیه توسعه قرار ندارد.

به این ترتیب، این امکان وجود دارد که در اواخر سال 2022 راه اندازی شود، اما باید منتظر ماند و دید. همه گیری ادامه دار منجر به کندتر شدن توسعه بازی ها شده است، به این معنی که بسیاری از بازی ها همچنان به تاخیر می افتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *