وبلاگ

کنسول دستی جدید سونی اواخر امسال عرضه می شود

کنسول-دستی-جدید-سونی-دایهارد

کنسول دستی جدید سونی اواخر امسال با قیمت 199.99 دلار عرضه می شود، با دایهارد همراه باشید.

سونی یک کنسول بازی دستی جدید که به شما امکان می دهد بازی های پلی استیشن 5 را روی یک صفحه قابل حمل پخش کنید را معرفی کرد. اسم دستگاه PlayStation Portal نام دارد.

جیم رایان گفت که آن را با نام Project Q “اشخاص داخلی” میشناسند. اما همیشه قرار بود نام کاملی برای راه اندازی داشته باشد – پورتال پلی استیشن همان است.

کنسول دستی جدید سونی

پورتال پلی استیشن، دارای صفحه نمایش LCD هشت اینچی با وضوح Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه اجرا می شود. یک کنترلر داخلی DualSense در دو طرف صفحه با همه دکمه های یکسان از جمله محرک‌های تطبیقی (به‌علاوه بازخورد لمسی) و یک باتری است.

رایان گفت که Project Q “شما را قادر می سازد تا هر بازی را از کنسول PS5 خود با استفاده از Remote Play از طریق Wi-Fi استریم کنید.”

«PlayStation Portal می‌تواند بازی‌های پشتیبانی‌شده‌ای را که روی کنسول PS5 شما نصب شده‌اند و از کنترلر Dualsense استفاده می‌کند، اجرا کند».

در واقع بازی‌ها باید روی PS5 شما نصب شوند – و اتصال Wi-Fi با سرعت 15 مگابیت در ثانیه لازم است. در حال حاضر هیچ نشانه ای از سازگاری پورتال با یک سرویس پخش وجود ندارد.

کنسول دستی جدید سونی بلوتوث ندارد و به هدفون‌های بی‌سیم یا هدست  نمیتوان متصل شد. در عوض، از فناوری بی سیم PlayStation Link استفاده می کند – یک استاندارد اختصاصی جدید برای دستگاه های پلی استیشن. PlayStation Link برای ارائه صدای کم تأخیر و بدون اتلاف طراحی شده است و سونی همچنین یک هدست را عرضه می کند که از PlayStation Link پشتیبانی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *