مطالب آموزشی

آموزش ریست فکتوری PS3 | دایهارد

آموزش-ریست-فکتوری-PS3-دایهارد

اگر به دلیل خرابی اطلاعات یا خاموش کردن نادرست کنسول، کاری که باید انجام دهید بازنشانی کارخانه یا نرم افزاری است این راهنما را دنبال کنید، با دایهارد همراه باشید.

توجه به این نکته مهم است که ریست فکتوری PS3، تمامی اطلاعات، حساب‌ها و بازی‌های نصب شده را پاک می‌کند. بنابراین، قبل از انجام ریست فکتوری بر روی PS3، مهم است که از اطلاعات، بازی و عکس ها یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و رمز عبور حساب کاربری شبکه پلی استیشن خود را داشته باشید تا بتوانید تمام داده های خود را به یک فایل جدید بازیابی کنید.

مراحل ریست فکتوری PS3

مرحله 1

برای شروع به تنظیمات پلی استیشن 3 می رویم، در قسمت سمت چپ settings را انتخاب می کنیم که با نماد جعبه ابزار است. برای دسترسی، X را روی کنترلر PS3 فشار دهید.

مرحله 2

از طریق منوی تنظیمات به پایین می رویم تا قسمت “System settings” را پیدا کنیم. X را روی کنترلر PS3 فشار دهید.

مرحله 3

تنظیمات سیستم را به پایین اسکرول کنید تا به بخش “Restore PS3 System” برسید. برای دسترسی دوباره X را فشار دهید.

مرحله 4

یک پیام اطلاعاتی برای جلوگیری از رفتن به این تنظیمات و اجرای اشتباه آن ظاهر می شود. اگر از فروشگاه پلی استیشن خرید کرده اید، باید PS3 را قبل از بازیابی غیرفعال کنید.

مرحله 5

در این بخش دو روش برای ریست فکتوری PS3 می بینیم. روش سریع – تمام اطلاعات و تنظیمات هارد دیسک را برای بازگشت به حالت کارخانه پاک می کند. روش کامل – این روش فرمت کامل را انجام می دهد و از بازیابی اطلاعات با استفاده از آن جلوگیری می کند.

مرحله 6

یک پیام تأیید مجدد ظاهر می شود که نشان می دهد همه داده ها پاک می شوند و قابل بازیابی نیستند. اگر مطمئن هستید، “Yes” را انتخاب کنید و دکمه X را روی کنترلر PS3 خود فشار دهید.

هنگامی که ریست فکتوری PS3 تمام شد، مجدداً راه اندازی می شود. باید تا تکمیل فرآیند منتظر ماند و کنسول را در حین تنظیم مجدد خاموش یا جدا نکرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *