وبلاگ

آیا می توان از دو نوع پرداخت در پلی استیشن استور استفاده کرد؟

در پلی استیشن استور میتوانید با استفاده از کارت‌های هدیه شبکه پلی‌استیشن (کارت‌های PSN) یا افزودن وجه با کارت هدیه پیش پرداخت ثبت‌شده، از کارت‌های هدیه و کارت‌های اعتباری با هم استفاده کنید.

آیا می توان کارت های هدیه و کارت های اعتباری را در پلی استیشن استور ادغام کرد؟

کارت‌های PSN ساده‌ترین راه برای خرید بازی‌ها از طریق پلی استیشن استور برای کاربران PS4 و PS5 است. آنها را می توان به عنوان یک کارت فیزیکی یا یک کارت الکترونیکی دیجیتال به ارزش 10 تا 100 دلار خریداری کرد. کارت ها در زمان خرید فعال می شوند و دارای یک کد منحصر به فرد هستند. با دایهارد همراه باشید. کارت‌های فیزیکی دارای مواد خراش دار روی کد هستند، در حالی که کارت‌های الکترونیکی با یک کد دیجیتال ایمیل شده پیگیری می‌شوند. تنها نقطه ضعف کارت های PSN این است که استفاده از آنها در حساب هایی از همان کشور خریداری شده اند محدود شده است.

وقتی به پلی استیشن استور می روید، کد PSN خود را در قسمت Redeem Codes وارد کنید. با وارد کردن کد PSN، ارزش کارت به کیف پول حساب شما اضافه می شود، بنابراین وقتی به تسویه حساب می روید، گزینه ای برای استفاده از موجودی کیف پول خود قبل از سایر روش های پرداخت وجود خواهد داشت. بنابراین اگر می‌خواهید از موجودی کیف پول یا کارت اعتباری خود برداشت کنید، همه چیز به ترتیبی است که از آنها استفاده می‌کنید.

این کارت‌های اعتباری یک راه عالی برای هدیه دادن یک بازی دیجیتال به یک دوست هستند. از آنجایی که سونی هدیه دادن بازی های دیجیتال را در پلی استیشن استور مجاز نمی داند، می توانید به جای آن فقط یک کارت هدیه ارسال کنید. به این ترتیب، آنها همچنان می توانند بهترین بازی های موجود برای PS5 را ذخیره کنند.

آیا می توان یک کارت هدیه پیش پرداخت را با یک کارت اعتباری در پلی استیشن استور ادغام کرد؟

در حالی که پلی استیشن استور صراحتاً مشخص نمیمکند که کارت‌های هدیه پیش‌پرداخت را به عنوان نوعی پرداخت می‌پذیرد، این کارت‌ها پس از ثبت نام مانند کارت‌های نقدی محسوب می‌شوند. با این حال، آنها بدون ثبت نام در پلی استیشن استور کار نخواهند کرد. برای ثبت گیفت کارت اعتباری خود به وب سایت درج شده روی بسته بندی کارت مراجعه کرده و دستورالعمل ها را دنبال کنید.

اکنون که کارت شما ثبت شده است، می توانید با اضافه کردن وجوه به کیف پول فروشگاه پلی استیشن خود، از آن به همراه کارت اعتباری استفاده کنید.

1-روی Payment Management کلیک کنید.

2-به Add Funds بروید.

3-gift card number خود را مانند یک کارت نقدی سنتی، مطابق با اطلاعات ثبت شده وارد کنید.

اگر آدرس‌ها مطابقت نداشته باشند، در پلی استیشن استور کار نمی‌کند.

وقتی به مرحله تسویه حساب رسیدید، از وجوهی که به تازگی به موجودی کیف پول اضافه کرده اید، قبل از سایر روش های پرداخت استفاده کنید. اگر قبل از استفاده از کیف پول از کارت اعتباری یا نقدی استفاده می کنید، کارت ها تمام موجودی را پوشش می دهند، بنابراین مراقب سفارش پرداختی خود باشید! با کارت هدیه ثبت‌شده وجوه اضافه کنید، از کیف پول PS خود استفاده کنید و سپس موجودی را با کارت اعتباری پرداخت کنید.

با این کار، گرفتن بازی های پولی بسیار آسان تر است. تاپ ترین بازی‌های رایگان PS5 عالی هستند، اما در نهایت، احتمالاً میخواهید یک بازی را بخرید، بنابراین داشتن گزینه‌های پرداخت چندگانه ایده خوبی است.

کارت هدیه PSN

از 10 دلار در آمازون

بهترین خرید از 10 دلار شروع می شود

از 10 دلار در Walmart

شارژ حساب PSN در پلی استیشن استور

وقتی حساب PSN خود را شارژ می کنید، گیفت کارت شبکه پلی استیشن به شما امکان می دهد به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. گزینه دیجیتال بسیار مناسب و هدیه ای عالی برای گیمرهای PS است که می توانند بازی های PS4 و PS5 را خریداری کنند.

گیفت کارت های شبکه پلی استیشن دسترسی آسانی را هنگام اضافه کردن وجوه به حساب PSN خود فراهم می کنند. گزینه دیجیتالی بسیار راحت است و هدایایی عالی برای گیمرهای PS می سازد که می توانند عناوین PS4 و PS5 را تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *