وبلاگ

انتشار آپدیت جدید بازی Genshin Impact

آپدیت جدید بازی Genshin Impact تاریخ انتشار، کاراکترها و … بازیکنان در زیر اعماق جزیره Watatsumi به ماجراجویی خواهند پرداخت. با دایهارد همراه باشید.

آپدیت جدید بازی Genshin Impact، به‌روزرسانی 2.4 که قرار است در 5 ژانویه عرضه شود، بازیکنان را در زیر اقیانوس به منطقه جدیدی از Enkanomiya می‌برد، جزیره‌ای شناور که در زیر Inazuma قرار دارد. همراه با بنرهای شخصیتی جدید، miHoYo رویدادهای جدیدی را برای بازیکنان اضافه می کند تا در آنها شرکت کنند و جوایزی کسب کنند. در اینجا چیزی است که تا کنون در مورد به روز رسانی 2.4 می دانیم.

آپدیت جدید بازی Genshin Impact از مکان مرموز Enkanomiya دیدن کنید

همانطور که درز کرده بود، به روز رسانی 2.4 Genshin Impact مکان جدیدی را در جزیره Watatsumi باز می کند. انکانومیا جزیره‌ای شناور در زیر اینازوما است که هزاران سال است که از آن دور شده است. از آنجایی که در زیر زمین مهر و موم شده است، چرخه طبیعی روز و شب وجود ندارد. در عوض، miHoYo می‌گوید که بازیکنان از Dainichi Mikoshi، خورشید مصنوعی که توسط تمدن باستانی ساخته شده است، هنگام کاوش در منطقه استفاده خواهند کرد.

کاراکترهای آپدیت جدید بازی Genshin Impact

یون جین و شنه دو شخصیت جدید هستند که قرار است اولین رویداد بنر آپدیت را که در 5 ژانویه آغاز می‌شود، عنوان کنند.

یون جین: یون جین یک خواننده و رقصنده محبوب در میان بندر لییو است و مدیر فعلی گروه اپرا یون هان است. او یک کاربر چهار ستاره Geo است که دارای یک قطب قدرتمند است. انفجار عنصری او، بنر Cliffbreaker، آسیب ناحیه اثر را وارد می کند و بر اساس آمار دفاعی یون جین به اعضای حزب خسارت پاداش می دهد. مهارت عنصری او به او این امکان را می دهد که سپری تشکیل دهد که آسیب های عنصری و فیزیکی را جذب می کند.

Shenhe: Shenhe یک کاربر پنج ستاره Cryo polearm است که از یک قبیله جن گیران می آید. او همچنین شاگرد Cloud Retainer است. انفجار عنصری Her, Divine Maiden’s Deliverance، از طریق طلسم روحی که در میدان جنگ پرسه می‌زند، آسیب گسترده‌ای به ناحیه اثر وارد می‌کند. احضار روح بهار، مهارت اصلی او، همین روحیه را آزاد می کند و اعضای حزب را مشتاق می کند.

Xiao، Ganyu و Zhongli نیز در نسخه‌های مجدد نمایش داده می‌شوند. اگر قبلاً این کار را نکرده اید، احتمالاً اکنون زمان خوبی برای شروع ذخیره Primogems است.

Xiao: Xiao یک Anemo Adeptus پنج ستاره قدرتمند است. او با دور ماندن از بیشتر مردم، وقت خود را در مسافرخانه وانگشو می گذراند.

گانیو: یکی دیگر از متخصصان پنج ستاره، گانیو کاربر کمان کریو است و دبیر کل Liyue Qixing است.

Zhongli: معمولاً به عنوان Geo Archon Morax شناخته می شود.

آپدیت جدید بازی Genshin Impact سلاح ها، هیولاها و رویدادهای جدید

در حالی که به روز رسانی 2.4 تعداد زیادی آیتم جدید اضافه نمی کند، هنوز بازیکنان زیادی برای بازگشت به جشنواره Lantern Rite به Liyue می توانند انجام دهند. و پس از اینکه اتاق جید در جریان یک Archon Quest قبلی نابود شد، بازیکنان می‌توانند با Ningguang همکاری کنند تا آن را بازسازی کنند.

مناسبت ها

رنگ‌های زودگذر در پرواز: بازیکنان باید با کمک به مردم محلی و نینگ‌گوانگ، برای جشنواره آیین فانوس آماده شوند. این شامل بازسازی اتاق جید، شرکت در مینی بازی های مختلف و حتی مبارزه با چند هیولا در طول مسیر می شود.

Windtrace: که به عنوان یک بازی کلاسیک از تاریخ Mondstadt توصیف می شود، Windtrace بازیکنان را به دو طرف تقسیم می کند (شکارچی ها و شورشیان) که سپس برای مناطق مورد بحث مبارزه می کنند.

Eight Locales Over Mountain and Seas: مشخص نیست که این رویداد به طور کامل شامل چه چیزی می شود، اما بازیکنان در طول آن در کنار یک تانوکی سفر خواهند کرد.

مطالعه در معجون ها: به یک کیمیاگر محلی در Mondstadt کمک کنید تا معجون جدیدی بسازد و برای کار سخت خود پاداش بگیرید.

Hangouts: Hangouts برای Yun Jin و Ningguang اضافه شده است.

سلاح ها

بلای کولر (قطب پنج ستاره)

هیولاها

ویشاپ های Bathysmal: این ویشاپ ها به صورت دسته جمعی شکار می کنند و در طول نبرد از محیط اطراف خود به نفع خود استفاده می کنند.

Abyss Lector: Fathomless Flames: این Abyss Lectors حملات Pyro قدرتمندی را انجام می دهند که می تواند به شخصیت ها آسیب برساند، چه محافظ باشند و چه نباشند.

تاریخ انتشار آپدیت جدید بازی Genshin Impact

MiHoYo به روز رسانی 2.4 را در 5 ژانویه 2022 منتشر می کند. طبق معمول، هر زمان که به روز رسانی منتشر شد، می توانید انتظار داشته باشید که تعمیر و نگهداری سرور در حدود ساعت 6 صبح به وقت استاندارد چین (5 بعد از ظهر به وقت شرقی / 2 بعد از ظهر PT) شروع شود، که بین 4 تا شش ساعت. بر این اساس، بازیکنان برای خرابی با Primogems غرامت دریافت خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *