وبلاگ

انتشار بازی های پلی استیشن VR در ژانویه 2022

بازی های پلی استیشن VRدر ژانویه 2022 و بعد از آن منتشر می شوند.

پلی استیشن VR در حال تبدیل شدن به یک پلتفرم بزرگتر است، به خصوص با انتشار آینده PS5 VR. اما مهم نیست که بازی‌های واقعیت مجازی خود را در کجا بازی می‌کنید، چه در PS4 یا PS5، تجربه‌ای باورنکردنی را تجربه خواهید کرد. از آنجایی که PlayStation تقریباً هر ماه بازی‌های جدیدی را عرضه می‌کند، به راحتی می‌توانید غرق در مورد آنچه در آنجا وجود دارد، شوید. در اینجا برخی از بازی های VR منتشر نشده که قرار است در ماه های آینده به PSVR عرضه شوند، آورده شده است. با دایهارد همراه باشید.

آیا تا به حال فکر کرده اید که Mirror’s Edge در واقعیت مجازی چگونه خواهد بود؟ خوب، این نزدیکترین چیزی است که ممکن است به دست آورید. از آنجایی که احتمالاً نمی‌توانید در زندگی واقعی پارکور انجام دهید، این کار را در امنیت واقعیت مجازی با استراید انجام دهید. این به طور انحصاری در مورد پارکور نیز نیست، زیرا شما باید در پشت بام های کلان شهری که در حال تبدیل شدن به یک باشگاه ورزشی جنگلی با دشمنان هستید، مبارزه کنید. Stride دارای حالت Arena، حالت Time Run و حالت Endless با تولید سطح بی نهایت خواهد بود.

اگر مستعد بیماری حرکت یا سرگیجه هستید، این ممکن است بهترین بازی برای شما در VR نباشد. با این حال، اگر به دنبال عجله هستید و می خواهید یک بازی اکشن سریع انجام دهید، به نظر می رسد Stride مناسب است.

اوج Zenith

طرفداران JRPG می توانند منتظر حضور Zenith به PSVR باشند. این MMO دارای یک جهان باز رنگارنگ پر از محیط های زیبا، شهرهای آینده نگر و جانوران ترسناک است. توسعه دهنده مبارزه اول شخص خود را به عنوان “هیپر-غوطه ور” توصیف می کند و برداشتن آن را برای هر کسی آسان می کند.

برخی از محتوای چند نفره Zenith شامل باس‌های جهان، رویدادهای عمومی و سیاه‌چال‌ها می‌شود که اگر می‌خواهید بر چالش‌های پیش رو غلبه کنید، باید بهترین عملکرد را داشته باشید. در یک حرکت جالب که مطمئنم بازیکنان از آن استقبال خواهند کرد، کلاس‌ها نقش شما را در بازی مشخص نمی‌کنند. شما می توانید “تانک به عنوان یک جادوگر اسانس یا شفا به عنوان یک استاد بلید.” این یک بازی RPG است، انتخاب با شماست.

سرگردان Wanderer

Wanderer یک بازی اکشن-ماجراجویی است که اخیراً معرفی شده است که در یک جدول زمانی متناوب که در آن طبیعت تسلط یافته است و همه چیز در مورد جهان وارونه شده است. بازی شما را دقیقاً در میانه برخی از بزرگترین و مهم ترین لحظات تاریخ قرار می دهد. بازیکنان می‌توانند مجموعه‌ای از شخصیت‌های بدنام را تجسم کنند، از جمله بازدید از آزمایشگاه تسلا برای کمک به او در آماده‌سازی دستگاه قدرت خود یا حتی بازگشت به سال 1969 و تجربه روزی که انسان‌ها پا به ماه گذاشتند.

لحظات در Wanderer ادای احترام به رویدادهای واقعی است. مضامین بازی به بررسی موقعیت‌های تاریخی، آینده‌نگر و حتی پسا آخرالزمانی می‌پردازند و در حین بازدید از لحظات مختلف تاریخ به دهه 1960 می‌پردازند.

منتظر کدام بازی پلی استیشن VR هستید؟

اگرچه با شیوع بیماری همه گیر سرعت انتشار کاهش یافته است، اما هنوز چندین بازی هیجان انگیز در آینده ما وجود دارد، مانند After the Fall و Song in the Smoke. After the Fall یکی از آن بازی‌هایی است که قول می‌دهد ژانر VR را به جلو ببرد و به ما نشان دهد که در دنیای VR چه چیزی ممکن است، و همچنین با برداشتی منحصر به فرد از دنیای پسا آخرالزمانی. اینها هنوز تاریخ انتشار کلی 2021 دارند، اما در صورت تغییر، شما را در جریان قرار خواهیم داد.

در حالی که همه ما برای انتشار هر یک از این عناوین هیجان‌زده هستیم، ممکن است زمان آن رسیده باشد که بازی‌های آینده PS4 و PS5 را در حالی که منتظر بازی‌های بیشتری برای عرضه هدست خود هستید، بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *