اخبار دنیای بازی

انتشار بازی Assassin’s Creed Ezio Collection برای نینتندو

بازی Assassin’s Creed Ezio Collection برای کسانی که روی نینتندو سوییچ بازی می کنند منتشر شده است. مجموعه این بازی در فوریه امسال برای سوییچ معرفی شد.

مجموعه انحصاری شامل AC II، Brotherhood، Revelations، به علاوه موارد اضافی است. با دایهارد همراه باشید.

فرنچایز Assassin’s Creed بیش از یک دهه است که در پلی استیشن 3, 4 و 5 بسیار موفق بوده است و بدون شک مجموعه Ezio به عنوان بهترین بازی در این فرنچایز شناخته می شود.

شخصیت تخیلی Ezio Auditore یک قاتل استاد ایتالیایی است که گیمرها مانند بازی Assassin’s Creed اولیه بازی می کنند. این بازی که برای نینتندو سوییچ بازسازی می شود، کاربران برای انتشار آن بسیار هیجان زده شده اند و ما معتقدیم که در کنسول دستی موفقیت بزرگی خواهد داشت.

این مجموعه که مدت ها شایعه شده است شامل Assassin’s Creed II، Assassin’s Creed Brotherhood، و Assassin’s Creed Revelations، به علاوه Assassin’s Creed Lineage و Assassin’s Creed Embers، دو فیلم کوتاه با حضور اتزیو خواهد بود.

مجموعه بازی Assassin’s Creed Ezio Collection شامل:

Assassin’s Creed II. در این اپوس، بازیکنان تجسم اتزیو، یک قاتل جدید خواهند بود که دودمان مرگبار نیاکان خود را در ایتالیای رنسانس، از جمله فلورانس و ونیز، حمل می‌کند. با استفاده از سلاح ها و ابزارهایی که توسط خود لئوناردو داوینچی افسانه ای طراحی شده است. تمام DLC های انفرادی در طول کمپین تک نفره در دسترس هستند.

Assassin’s Creed Brotherhood. بازی در نقش اتزیو یک مبارزه پایدار علیه نظام قدرتمند تمپلار است، همه طرفداران به مشهورترین شهر ایتالیا، رم، مرکز قدرت، طمع و فساد سفر خواهند کرد. این نه تنها به قدرت، بلکه به رهبری نیاز دارد، زیرا آنها کل اخوان را فرماندهی خواهند کرد که به طرف آنها جمع خواهد شد. تمام DLC های انفرادی در طول کمپین تک نفره در دسترس هستند.

Assassin’s Creed Revelations. در این بازی اتزیو باید در جستجوی پاسخ زندگی خود را پشت سر بگذارد. بازیکن در سفری اکتشافی و مکاشفه در رد پای مربی افسانه ای خود، Altaïr قدم خواهد گذاشت. این مسیر خطرناک آنها را به قسطنطنیه، قلب امپراتوری عثمانی می برد، جایی که ارتش فزاینده ای از تمپلارها تهدید به بی ثبات کردن منطقه می کنند. تمام DLC های انفرادی در طول کمپین تک نفره در دسترس هستند.

تاریخ انتشار

به طور رسمی توسط توسعه دهندگان یوبی سافت تایید شده است که بازی Assassin’s Creed Ezio Collection در تاریخ پنجشنبه 17 فوریه 2022 بر روی نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

تریلر

هنگامی که این بازی برای سوییچ معرفی شد، بسیاری از دیدن آنچه که دوست دارد بسیار هیجان زده شدند. جامعه بازی‌ها در ماه می‌روند تا ببینند تریلر نسخه Nintendo Switch بازی Assassin’s Creed Ezio Collection منتشر شده است.

گیم پلی

با در دسترس قرار گرفتن این مجموعه از بازی‌های Assassin’s Creed روی نینتندو سوییچ، بسیاری کنجکاو خواهند شد تا ببینند گرافیک بازی چگونه است.

توسعه دهندگان در مناسب ساختن آن برای کنسول دستی کار بسیار خوبی انجام داده اند.

قیمت

بدیهی است که قیمت چیز مهمی برای بازیکنان است که قبل از خرید بازی بدانند و با توجه به این که مجموعه ای از بازی ها است، ممکن است کمی بیشتر از حد انتظار باشد.

شما قیمت نسبتا مناسبی برای این بازی دریافت می کنید زیرا از هر فروشگاهی فقط 32.95 پوند برای شما هزینه دارد.

مجموعه Ezio شامل بازی های زیر خواهد بود:

  • Assassin’s Creed II
  • Assassin’s Creed Brotherhood
  • Assassin’s Creed Revelations

این یک خبر بسیار هیجان انگیز برای طرفداران این فرنچایز است که صاحب کنسول دستی هستند و بدون شک یک بازی فوق العاده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *