اخبار دنیای بازی

فروش بازی Sea of Stars تنها در یک روز به 100 هزار رسید

بازی-Sea-of-Stars-دایهارد

استودیو Sabotage یک نقطه عطف فروش بزرگ بازی Sea of Stars را اعلام کرده است. جهت مشاهده اخبار روز دنیای بازی با دایهارد همراه باشید.

در توییتی که امروز در توییتر Sea of Stars منتشر شد، Sabotage اعلام کرد که Sea of Stars در اولین روز انتشار خود 100 هزار نسخه فروخت.

RPG Sea of Stars جدید این هفته برای اولین بار روی نینتندو سوییچ و چندین پلتفرم دیگر عرضه شد و در حال حاضر شروعی فوق العاده قوی دارد.

این رقم شامل تمام پلتفرم‌هایی که Sea of Stars روی آن‌ها در دسترس هست، از جمله: PC، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و نینتندو سوییچ.

بازی Sea of Stars هم در Xbox Game Pass و هم در کاتالوگ بازی‌های PlayStation Plus در دسترس است. اما این توییت به‌جای شماره بازیکنان به طور خاص به نسخه‌های فروخته شده اشاره دارد. بنابراین 100 هزار نفر Sea of Stars را خارج از خدمات اشتراک دریافت کردند.

بازی Sea of Stars ، یک ماجراجویی به سبک JRPG است که توسط استودیوی Sabotage ایجاد شده است

شما ممکن است نام Sabotage را از پلتفرم کننده سبک قدیمی The Messenger بدانید. در واقع، Sea of Stars در همان دنیای آن بازی اتفاق می‌افتد، اگرچه برای تجربه دیگری نیازی به بازی هر کدام ندارید.

Sea of Stars ماجراهای Valere و Zane را دنبال می‌کند، دو کودکی که در تابستان و زمستان متولد می‌شوند و باید با شرور معروف به Fleshmancer مبارزه کنند.

این بازی از RPG های کلاسیک دوران SNES مانند Chrono Trigger، Breath of Fire و Super Mario RPG الهام گرفته است و اگر از علاقه مندان به RPG هستید، احتمالاً متوجه شباهت های RPG های بعدی مانند Golden Sun نیز خواهید شد.

در نقد Sea of Stars، Tanushri Shah از TechRaptor امتیاز 7.5 از 10 را به بازی اعطا کرد و از مبارزات “شهودی” و موسیقی متن “شگفت‌انگیز” آن تمجید کرد، اما از روایت “کم‌شکل” و فقدان یک “تأثیر ماندگار” کلی انتقاد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *