اخبار دنیای بازی

بازی های PS5 سال 2022 که تاریخ انتشار آنها به تعویق افتاده

همه گیری COVID-19 توسعه دهندگان را مجبور کرد تا خطوط کاری خود را تطبیق دهند و بازی ها را از خانه به پایان برسانند و به تاخیرهای متعدد منجر شده است.

شاهد بودیم که سال 2020 با تاخیرهای زیادی در بازی آغاز شد که مهمترین آنها Cyberpunk 2077 و Final Fantasy 7 Remake بودند. سپس، کووید-19 به صنعت بازی‌ها لطمه زد و تا سال 2021 به صنعت بازی‌ها وارد شد. با شروع سال 2022، تأخیرهای بیشتری همچنان به صنعت لط می‌زند.

ما فهرستی از تمام بازی‌هایی که از سال 2021 و بعد از آن به تعویق افتاده را تهیه کرده‌ایم. با دای هارد همراه باشید. برخی از این بازی ها به طور نامحدود متوقف شده اند، در حالی که برخی دیگر پنجره های انتشار یا تاریخ انتشار نهایی را تعیین کرده اند.

بازی هایی که تا سال 2022 و پس از آن به تعویق افتاد

Destiny 2: The Witch Queen

الحاقیه The Witch Queen از Destiny 2 قرار بود در سال جاری منتشر شود. با این حال، توسعه‌دهنده متوجه شد که باید یک فصل اعلام‌نشده دیگر را پس از گسترش Lightfall اضافه کند تا داستان را به‌طور رضایت‌بخش به پایان برساند، بنابراین The Witch Queen به سال 2022 رسید. زمانی که منتشر شود، نشان‌دهنده یک تحول مهم در داستان در حال انجام Destiny خواهد بود. 2.”

تاریخ انتشار: 22 فوریه 2022

Elden Ring

Elden Ring یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال‌های اخیر است که برگرفته از ذهن جورج آر آر مارتین و هیدتاکا میازاکی است و توسط توسعه‌دهنده Dark Souls، FromSoftware ساخته شده است. در حالی که تیم قصد داشت آن را در ژانویه 2022 عرضه کند، به دلیل “عمق و آزادی استراتژیک فراتر از انتظارات اولیه”، یک ماه به 25 فوریه 2022 به تعویق افتاد.

تاریخ انتشار: 25 فوریه 2022

Final Fantasy 16

Final Fantasy 16 هرگز تاریخ انتشار قطعی نداشت، اما این باعث نشد که توسعه‌دهنده به طرفداران اطلاع دهد که توسعه شش ماه عقب افتاده است. مشخص نیست دقیقا چه زمانی راه اندازی می شود، اگرچه مردم می توانند انتظار اطلاعات بیشتری را در اواخر سال 2022 داشته باشند. طبق معمول، این تاخیر به دلیل همه گیری جهانی است.

تاریخ انتشار: TBD

Ghostwire: Tokyo

این IP جدید از Tango Gameworks قرار بود در سال 2021 به طور انحصاری برای PS5 و PC عرضه شود. با این حال، توسعه دهنده اعلام کرد که اکنون آن را به اوایل سال 2022 انتقال داده است تا بر محافظت از سلامت تیم و ارائه “نسخه فراموش نشدنی” که استودیو روی آن کار می کرد تمرکز کند.

تاریخ انتشار: اوایل 2022

God of War Ragnarok

ما چیز زیادی در مورد God of War Ragnarok نمی دانیم به جز آنچه می توانیم از تریلر رونمایی آن به دست آوریم، اما می دانیم که طبق برنامه ریزی اولیه در سال 2021 منتشر نخواهد شد. در عوض، سونی سانتا مونیکا به زمان بیشتری نیاز دارد و تاریخ انتشار آن را به سال 2022 رساند.

تاریخ انتشار: 2022

Gotham Knights

عنوان موردانتظار بتمن WB Games Montreal در سال 2021 منتشر نخواهد شد. بنابراین برای ارائه بهترین تجربه ممکن، Gotham Knights به سال آینده موکول شد. هنگامی که این بازی روی PS5 راه اندازی شد، بازیکنان می توانند کنترل خانواده خفاش ها را در دست بگیرند و اسرار دادگاه جغدها را کشف کنند.

تاریخ انتشار: 2022

Gran Turismo 7

محصول بعدی در سری مسابقات سونی در ابتدا قرار بود امسال در قفسه‌های فروشگاه‌ها عرضه شود. با این حال، به دلیل بیماری همه‌گیر که بر توسعه تأثیر می‌گذارد و باعث ایجاد مشکلاتی در تولید می‌شود، رئیس پلی‌استیشن، جیم رایان، فاش کرد که Gran Turismo 7 تا زمانی در سال 2022 دچار مشکل شده است. این شرکت بعداً تاریخ انتشار 4 مارس را اعلام کرد.

هر آنچه باید درباره بازی Gran Turismo 7 بدانید

تاریخ انتشار: 4 مارس 2022

Hogwarts Legacy

WB Games از Hogwarts Legacy در کنفرانس مطبوعاتی سونی PS5 در سپتامبر 2020 رونمایی کرد. RPG آینده قرار بود ما را در اواخر امسال به دنیای محبوب جادوگران بازگرداند، اما برای ایجاد “بهترین تجربه ممکن” تا سال 2022 به تعویق افتاد. به نظر می رسد که باید کمی بیشتر صبر کنیم، اما امیدوارم ارزشش را داشته باشد.

تاریخ انتشار: 2022

Horizon Forbidden West

این تاخیر غیرمنتظره نبود، اما همچنان ناامیدکننده بود. Guerilla Games امیدوار بود Horizon Forbidden West را در سال 2021 منتشر کند، اما سونی فاش کرد که این بازی تا فوریه 2022 به تعویق افتاده است. بنابراین امیدواریم، این بدان معنی است که دنباله مورد انتظار انتظارات را برآورده خواهد کرد.

تاریخ انتشار: 18 فوریه 2022

Lego Star Wars: The Skywalker Saga

Lego Star Wars: The Skywalker Saga قرار است هر 9 فیلم را جمع آوری کند و حماسه اصلی لگو را در یک بسته جدید به طور کامل بازسازی کند، اما آنطور که برنامه ریزی شده بود به تاریخ اکران اولیه بهار 2021 نرسید. TT Games اعلام کرد که به تعویق افتاده است، و در Gamescom 2021، نشان داد که تاریخ انتشار جدید آن در بهار سال 2022 خواهد بود. TT Games در نهایت در تاریخ انتشار 5 آوریل تعیین شد.

تاریخ انتشار: 5 آوریل 2022

Prince of Persia: The Sands of Time

Ubisoft در حال بازسازی بازی کلاسیک Prince of Persia: The Sands of Time است، اما صادقانه بگویم، تریلر رونمایی … خشن به نظر می رسید. هیچ چیز شبیه آنچه که یک بازسازی مناسب باید باشد. اگرچه قرار بود در ژانویه 2021 منتشر شود، اولین تاخیر آن تا مارس 2021 و سپس به طور نامحدود بود.

تاریخ انتشار: TBD

The Lord of the Rings: Gollum

ارباب حلقه ها: گولوم بازی جالبی است. این به راحتی بزرگترین و جاه طلبانه ترین عنوان توسعه دهنده Daedalic Entertainment است، بنابراین منطقی است که برای اطمینان از برآورده شدن انتظارات به زمان بیشتری نیاز دارد. Daedalic گفت که باید “به طور کامل از قدرت نسل جدید کنسول ها استفاده کند” و “کیهان به طور صادقانه نشان داده خواهد شد” زمانی که در سال 2022 عرضه شود.

تاریخ انتشار: 2022

Saints Row

راه‌اندازی مجدد Saints Row برای فوریه 2022 در نظر گرفته شده بود، اما به آگوست 2022 منتقل شد. توسعه‌دهنده اعلام کرد این حرکت برای اطمینان از اینکه بازی فراتر از انتظارات است و استانداردهای بالای آن‌ها را برآورده می‌کند تا عدالت بینش را برآورده کند.

تاریخ انتشار: 23 اوت 2022

Skull & Bones

این اولین تاخیری نیست که Skull & Bones متحمل می شود و احتمالا آخرین هم نخواهد بود. انتظار می‌رفت این نسخه در سه‌ماهه سوم/چهارم سال ۲۰۱۸ منتشر شود و سپس به سال ۲۰۱۹ منتقل شود. ما می‌توانیم ببینیم که چگونه در سال ۲۰۲۱ به نمایش درآمد – و هنوز منتشر نشده است.

تاریخ انتشار: 2022-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *