وبلاگ

فروش پلی استیشن 5 از 17.3 میلیون دستگاه عبور کرد

با ادامه محدودیت های عرضه، فروش پلی استیشن 5 از 17.3 میلیون دستگاه عبور کرد. PS5 پیش از عرضه PSVR 2 به فروش 17.3 میلیون کنسول رسید.

سونی آخرین نتایج مالی خود را برای سه ماهه سوم منتهی به 31 دسامبر به اشتراک گذاشت.

3.9 میلیون کنسول پلی استیشن 5 در سه ماهه تعطیلات ارسال شد که در مجموع 17.3 میلیون واحد PS5 ارسال شد.

این سرعت کندتر از PS4 است که 20.2 میلیون دستگاه را به فروش رساند.

این کندی عمدتاً به دلیل مشکلات عرضه است که صنعت فناوری را با کمبود تراشه آزار می دهد.

سونی در آخرین نتایج مالی خود برای سه ماهه سوم منتهی به 31 دسامبر 2021 تأیید کرد که تعداد PS5 از 17.3 میلیون دستگاه عبور کرده است. این در حالی است که 3.9 میلیون دستگاه اضافی در سه ماهه تعطیلات گذشته پس از 13.4 میلیون دستگاه موجود ارسال شده است، اما نسبت به 4.5 کمی کاهش یافته است. میلیون دلار در سه ماهه عرضه PS5 به فروش رسید. همچنین در مقایسه با محموله‌های PS5 در همان بازه زمانی که 20.2 میلیون دستگاه فروخته شد، کاهش یافته است.

همانطور که دانیل احمد، تحلیلگر صنعت اشاره می کند، این مقدار تا حدودی از فروش 20.2 میلیون PS4 در همان بازه زمانی از زمان عرضه عقب تر است. گفته می شود، PS5 یکی از بسیاری از دستگاه های الکترونیکی است که در مواجهه با کمبود مداوم قطعات، از مشکلات تامین رنج می برد.

با این حال، فروش پلی استیشن 5 یک معیار مهم برای ردیابی تعداد هدست‌های PSVR 2 است که سونی ممکن است بتواند در زمان عرضه دستگاه بعداً در خط تولید، بفروشد. با دایهارد همراه باشید. دستگاه جدید که نام گذاری شده اما هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، با یک سیم به کنسول های PS5 متصل می شود و امکان پخش آن بدون سیم وجود ندارد. PSVR که به طور مشابه به PS4 متصل است، رسماً 5 میلیون دستگاه فروخت، اگرچه این تعداد احتمالاً طی دو سال پس از معرفی آن افزایش یافته است. خود PS4 تا سپتامبر 2021، 116.6 میلیون کنسول فروخته است.

ما در حال حاضر فقط مشخصات هدست PSVR 2 و اولین بازی معرفی شده آن، Horizon Call of the Wild را می دانیم. سونی تایید نکرده است که آیا این دستگاه در سال 2022 عرضه می شود – احتمالاً به دلیل محدودیت های عرضه مشابهی که PS5 با آن مواجه است – و نه قیمت، که مطمئناً عامل مهمی در تعداد افراد خرید کیت خواهد بود.

با ادامه محدودیت‌های عرضه، سونی پیش‌بینی‌های خود را به سمت جلو تنظیم کرد و شرکت اکنون قصد دارد تا 31 مارس 2022، 19.3 میلیون واحد PS5 به فروش برساند که از پیش‌بینی قبلی 22.6 میلیون دستگاه کمتر است. در همین حال، بخش بازی‌ها و خدمات شبکه سونی 7.1 میلیارد دلار درآمد گزارش کرد که اندکی نسبت به 7.7 میلیارد دلار در سال گذشته کاهش داشت.

سونی به تولید PS4 در میان کمبود PS5 ادامه می دهد

با نگاهی به آینده، سونی انتظار فروش قوی‌تری از بازی‌های اول شخص را برای سه ماهه آینده دارد، به طوری که بازی‌های Guerrilla Games Horizon Forbidden West و Polyphony Digital Gran Turismo 7 هر دو تا مارس 2022 عرضه خواهند شد.

سونی همچنین به توسعه خود ادامه می‌دهد و با امضای توافقی برای خرید بانجی توسعه‌دهنده Destiny به مبلغ 3.6 میلیارد دلار، حرکتی با هدف اجازه دادن به Bungie برای پشتیبانی از تلاش‌های آنلاین PlayStation Studios انجام می‌شود، زیرا سونی امیدوار است تا سال 2026 10 بازی خدماتی زنده را عرضه کند. جیم، مدیر عامل سرگرمی تعاملی Sony. رایان همچنین گفته است که در آینده منتظر خریدهای بیشتری از پلی استیشن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *