اخبار دنیای بازی

بازی Ascent رسما برای PS5 و PS4 تایید شده است و در ماه مارس منتشر می شود

بازی-Ascent-دایهارد

بازی RPG اکشن Cyberpunk The Ascent برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 به طور رسمی معرفی شد.

پس از طبقه‌بندی‌ها در تایوان و ایالات‌متحده، ناشر Curve Games ورود The Ascent به پلی‌استیشن 5 و پلی‌استیشن 4 را به‌عنوان بخشی از نسخه‌ای که از قبل شامل همه به‌روزرسانی‌ها می‌شود، رسمی کرد. با دایهارد همراه باشید.

بازی Ascent دارای مکانیک های جامد و سرگرم کننده به سبک شوتر دوقلو و اتمسفر سایبرپانک عالی است.

بازی Ascent که در کلان شهر آینده‌نگر ولز، مکانی تحت تسلط شرکت‌های بزرگ می‌گذرد، ما را فرماندهی کارگری قرار می‌دهد که در تلاش برای کشف آنچه اتفاق افتاده، مجبور است از منطقه خود در برابر حمله انبوهی از دشمنان دفاع کند.

The Ascent یک بازی RPG اکشن تیراندازی انفرادی و مشترک است که در Veles، یک دنیای سایبرپانک مملو از جمعیت می‌گذرد.

به آرکولوژی The Ascent Group خوش آمدید، یک کلانشهر که توسط شرکت ها اداره می شود و تا آسمان امتداد دارد و مملو از موجوداتی از سراسر کهکشان است. شما به عنوان یک کارگر بازی می کنید که توسط شرکتی که مالک شما و هر کس دیگری در منطقه شماست به بردگی گرفته شده اید. یک روز، شما ناگهان در گردابی از حوادث فاجعه بار گرفتار می شوید: گروه صعود به دلایل نامعلومی تعطیل می شود و بقای منطقه شما به خطر می افتد. شما باید اسلحه به دست بگیرید و ماموریت جدیدی را آغاز کنید تا بفهمید چه چیزی شروع شد.

کل بازی Ascent را به تنهایی بازی کنید یا با حداکثر سه دوست به صورت محلی یا آنلاین همکاری کنید. اسلحه ها را تغییر دهید و ابزارهای مرگبار را تجهیز کنید، از محیط های تخریب پذیر استفاده کنید و هنگامی که با دشمنان جدید روبرو می شوید، تاکتیک خود را تنظیم کنید.

کاراکتر خود را با نرم افزارهای سایبری متناسب با سبک بازی شما سفارشی کنید. با ارتقاء سطح، امتیاز مهارت های جدیدی را به خود اختصاص دهید و تقویت های مختلف را امتحان کنید تا دشمنان خود را با روش های خلاقانه جدید از بین ببرید.

در بازی Ascent بازیکنان انفرادی و تعاونی هم اکنون می‌توانند DLC CyberWarrior را تجربه کنند و همچنین به حالت کاملاً جدید، New Game+ دسترسی خواهند داشت.

DLC شامل سلاح ها و زره های جدید است و با قیمت 3.99 پوند / 4.99 دلار / 4.99 یورو در دسترس است.

آرکید برگ، یکی از بنیانگذاران و یکی از بنیانگذاران، می‌گوید: «ما از استقبال شگفت‌انگیز بازی The Ascent تا کنون بر روی ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی شگفت‌زده شده‌ایم، بنابراین از اینکه بازی را برای مخاطبان جدیدی از بازیکنان پلی‌استیشن ارائه می‌کنیم، هیجان‌زده هستیم. مدیر خلاق Neon Giant.

ما شروع به ساخت The Ascent کردیم زیرا عاشق ساختن بازی‌ها هستیم و می‌خواهیم آنچه را که ساخته‌ایم با هر چه بیشتر گیمرها به اشتراک بگذاریم، به این امید که مردم از بازی آن به همان اندازه که ما از ساخت آن لذت بردیم، لذت ببرند.

متأسفانه در پلتفرم‌های دیگر، همکاری متقابل با بازیکنان دیگر وجود نخواهد داشت.

The Ascent شخصیت‌های ترسناکی را دارد که شما از فضای سایبرپانک علمی تخیلی خود می‌خواهید، و یک سیستم رزمی عالی برای همراهی با آن وجود دارد.

The Ascent یک بازی RPG سایبرپانک تک‌نفره و تیراندازی co-op از استودیوی سوئدی Neon Giant است که در آگوست سال گذشته برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های Xbox منتشر شد. همچنین در رایانه شخصی و Xbox Game Pass موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *