وبلاگ

تاریخ انتشار Omno برای نسخه نینتندو سوییچ منتشر شد

بازی Omno برای نسخه نینتندو سوییچ در تاریخ 16 دسامبر در Single Player Adventure منتشر خواهد شد. Omno به صورت دیجیتالی برای سوییچ از طریق فروشگاه الکترونیکی فروخته می شود.

این بازی شما را به یک ماجراجویی جالب در روزهای کریسمس دعوت می کند. بازی Omno یک ماجراجویی 4-5 ساعته است که شامل پنج آب و هوا و گروهی از موجودات خارق العاده است. در حالی که شما می‌دوید، می‌چرخید، می‌چرخید، موج‌سواری می‌کنید و از طریق مناظر طبیعی خیره‌کننده عبور می کنید.

Omno در یک پازل دنیای باستانی، پر از اسرار و موانع تنظیم شده است. در بازی Omno، شما می توانید با انسان های جادویی دوست شوید که به گفته سازنده، از حشرات کوچک گرفته تا غول های عظیم الجثه هستند.

بدون مبارزه، طیف گسترده ای از حیوانات افسانه ای، از حشرات پر جنب و جوش گرفته تا لویاتان های غول پیکر را جادو کنید و با آنها دوست شوید.

پازل های گیج کننده – به راه خود از طریق مجموعه ای از چالش ها فکر کنید تا مسیری به سوی نور را باز کنید.

Omno سه بار برنده جایزه آلمانی Developer Award Recommended شده است. بازی Omno این پتانسیل را دارد که خود را در دسته بندی بهترین بازی آلمانی، بهترین بازی مستقل و بهترین گرافیک ثابت کند.

این بازی توسط سازنده انفرادی Jonas Manke (AKA Studio Inkyfox) است و بزودی برای نسخه نینتندو عرضه خواهد شد.

هر آنچه که باید درباره کنسول Genesis Mini بدانید

این بازی در تاریخ 16 دسامبر در کنسول نینتندو به صورت eShop عرضه خواهد شد. تریلر جدید را در اینجا ببینید.

Manke گفت: دیدن Omno که به عنوان یک بازی منتشر شده به دنیای واقعی می رود واقعا جادویی بود. با این پورت سوییچ، امیدوارم به گروه جدیدی از افراد برسد که اکنون این داستان بسیار شخصی را تجربه خواهند کرد.” با دایهارد همراه باشید.

داستان در دنیایی از شگفتی های باستانی اتفاق می افتد و شخصیت شما را در یک سفر در محیط های مختلف با استفاده از قدرت تمدن گمشده می بیند. هیچ مبارزه ای وجود ندارد، اما پازل های جذابی برای بازی کردن وجود دارد.

کریس دانلان ما در بررسی Omno نوشت: بازی “ترکیبی رویایی از پلتفرمینگ و گیج کننده ارائه می دهد.”

Future Friends Games و Studio Inkyfox تاریخ انتشار نهایی بازی ماجراجویی انفرادی سه بعدی Omno را تایید کردند. دو طرف امروز تایید کردند که در 16 دسامبر در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *