وبلاگ

سرویس spartacus پلی استیشن

spartacus-پلی استیشن

طبق گزارش ها، سرویس spartacus پلی استیشن دارای سه سطح است.

گزارش: spartacus پلی استیشن می‌تواند سه سطح اشتراک داشته باشد، حداکثر تا 16 دلار در ماه

لایه اصلی اساساً جایگزین پلی استیشن پلاس خواهد شد که در حال حاضر، وجود دارد.

در دسامبر 2021، متوجه شدیم که سونی احتمالاً در حال برنامه‌ریزی یک سرویس اشتراک بازی جدید با نام رمز spartacus است.

گزارش جدید حاکی از آن است که spartacus دارای سه طبقه با گزینه های ماهیانه 10، 13 و 16 دلاری خواهد بود.

گفته می‌شود که سطح پایه جایگزین پلی‌استیشن پلاس می‌شود، در حالی که گران‌ترین رده در بازی‌های آزمایشی، استریم و بازی‌های کلاسیک اضافه می‌شود.

سرویس بازی آینده سونی “Spartacus” که شایعه شده است، می تواند سه سطح اشتراک داشته باشد که گران ترین گزینه آن 16 دلار در ماه است.

بر اساس گزارش جدید جف گراب از GamesBeat، سونی در واقع برنامه ریزی کرده است که spartacus مطابق با گزارش های قبلی سه لایه داشته باشد. سطح اول 10 دلار در ماه خواهد بود و در اصل جایگزین پلی استیشن پلاس می شود و بازی ها و تخفیف های ماهانه رایگان ارائه می دهد.

پلی استیشن در حال برنامه ریزی رقیب Xbox Game Pass برای اوایل سال ۲۰۲۲ است

سطح دوم 13 دلار در ماه خواهد بود و کاتالوگ بازی ها را به نمایش می گذارد. در نهایت، با 16 دلار در ماه، سومین و آخرین رده آزمایشی از بازی های جدیدتر، جریان بازی و کتابخانه ای از بازی های “کلاسیک” را ارائه می دهد. در حال حاضر، سونی قصد ندارد هر روز یک نسخه از استودیوی پلی استیشن ارائه دهد، که بزرگترین تفاوت بین این تعمیرات اساسی برنامه ریزی شده و Xbox Game Pass مایکروسافت است.

این گزارش همچنین بیان می‌کند که سونی قصد دارد این سرویس جدید را در چند هفته آینده به مرحله آزمایش برساند، به این معنی که اخبار رسمی قریب‌الوقوع است. این شرکت اخیرا بازی Guerrilla Games’ Horizon Forbidden West را برای PS4 و PS5 راه اندازی کرده است و در حال آماده سازی برای عرضه آتی Gran Turismo 7 است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *