مطالب آموزشی

نحوه اتصال کنترلر نینتندو سوییچ در اندروید

اتصال-کنترلر-نینتندو-سوییچ-در-اندروید

بازی های موبایلی در گوشی های هوشمند و تبلت های اندرویدی روز به روز محبوب تر می شوند. در حالی که انجام بازی‌ها در دستگاه اندرویدی می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. تعداد زیادی کنترلر بلوتوث وجود دارد که می توانند به تلفن هوشمند یا تبلت شما متصل شوند. در این مقاله نحوه اتصال کنترلر نینتندو سوییچ در اندروید آورده شده است.

چه چیزی باعث می شود که کنترلر سوئیچ نینتندو در بین سایر کنترلرهای موجود مشهور باشد؟

اگر به وب‌سایت نینتندو مراجعه کنید، اولین چیزی که متوجه می‌شوید این است که نوشته است: «با استفاده از سیستم نینتندو سوییچ، می‌توانید در خانه با تلویزیون یا در حال حرکت با صفحه نمایش OLED هفت اینچی بازی کنید. با سوئیچ نینتندو – مدل OLED.

منحصر به فرد بودن کنترلرهای نینتندو سوییچ در این واقعیت نهفته است که به شما امکان می دهد بازی های مورد نظر خود را در هر کجا که هستید انجام دهید. با دایهارد همراه باشید. هر طور که دوست داری کنترلرهای مختلف دیگر به اندازه کنترلرهای سوئیچ نینتندو سازگار نیستند.

از آنجایی که این کنترلر از طریق بلوتوث متصل می شود، در واقع می توانید از آن برای اجرای بازی در هر تلفن یا تبلت اندرویدی یا حتی رایانه شخصی خود استفاده کنید.

یکی از معدود گیم‌پدهای بلوتوث موجود است که احتمالاً از USB-C برای شارژ استفاده می‌کند. درست مثل گوشی شما همچنین عمر باتری 40 ساعته واقعا شگفت انگیزی دارد، چیزی که تعداد کمی از پدهای دیگر می توانند با آن مطابقت داشته باشند.

اتصال کنترلر نینتندو سوییچ در اندروید

کنترلر Nintendo Switch Pro در ژوئن 2019 به اندروید 10 اضافه شد. فایل طرح بندی کلید به اندروید این امکان را می دهد تا فشارهای دکمه روی کنترلر Nintendo Switch Pro را به درستی تشخیص دهد و آن را به اکشن اندرویدی مناسبی که بازی ها می توانند به آن فرمان دهند و ارسال کند. اکنون کنترلر Switch Pro به طور یکپارچه روی دستگاه اندروید 10 شما کار می کند.

توجه: تنها در صورتی می‌توانید از یک Pro Controller استفاده کنید که گوشی شما دارای اندروید 10 باشد و بازی‌ای که در حال انجام آن هستید از کنترلرها پشتیبانی کند. علاوه بر این، روند همگام سازی کنترلر با گوشی شما از یک گوشی به گوشی دیگر متفاوت خواهد بود.

Nintendo Switch به خودی خود یک دستگاه بازی موبایل در نظر گرفته می شود، اما اگر شما صاحب داک برای اتصال سوییچ به تلویزیون و کنترلر Nintendo Switch Pro هستید، اکنون می توانید از همان لوازم جانبی برای متصل شدن با تلفن هوشمند یا تبلت استفاده کنید. در حال اجرا بر روی اندروید 10. در حالی که کنترلر Nintendo Switch Pro قادر به اتصال با دستگاه های اندرویدی قدیمی است، نقشه برداری دکمه همیشه کار نمی کند.

نحوه اتصال کنترلر نینتندو سوییچ در اندروید: کنترلر پرو را از طریق بلوتوث با گوشی خود همگام سازی کنید

به خاطر داشته باشید که برخی از بازی های اندروید – از جمله برخی از محبوب ترین عناوین مانند Genshin Impact – از کنترلرها گاهی اوقات پشتیبانی نمی کنند. بنابراین، احتمالاً ایده خوبی است که قبل از انجام فرآیند متصل کردن یک کنترلر سوییچ، بررسی کنید که آیا بازی‌ای که به آن علاقه دارید از کنترلر در دستگاه‌های Android پشتیبانی می‌کند یا خیر.

دکمه pair واقع در پشت کنترلر Nintendo Switch Pro (که در کنار درگاه USB-C قرار دارد) را فشار دهید.

در تلفن هوشمند Android 10 خود، با دو انگشت از بالای صفحه به پایین بکشید تا پنل تنظیمات سریع باز شود.

1-بلوتوث گوشی خود را روشن کنید.

2-دکمه همگام سازی یا sync button را در بالای کنترلر پرو نگه دارید تا دکمه های پایین شروع به چشمک زدن کنند.

3-سپس وارد برنامه های گوشی خود شده و منوی Settings را باز کنید.

4-Connected devices را انتخاب کنید.

5-Pair new device را انتخاب کنید. وقتی این اتفاق می‌افتد، مطمئن شوید که Pro Controller و تلفن خود را نزدیک یکدیگر دارید.

6-Pro Controller باید در لیست دستگاه های موجود نشان داده شود. برای شروع فرآیند اتصال، Pro Controller را انتخاب کنید.

7-هنگامی که Pro Controller به عنوان یک دستگاه متصل نشان داده شد، می توانید با آن بازی کنید. توجه داشته باشید که برخی از بازی ها از شما می خواهند که وارد تنظیمات شده و Pro Controller را به عنوان راه اصلی کنترل بازی انتخاب کنید.

اگر کنترلر به گوشی متصل نمی شود، ممکن است همچنان نیاز به پیکربندی و تنظیم مجدد دکمه های کنترلر Nintendo Switch Pro برای بازی های خاص داشته باشید. بسیاری از توسعه‌دهندگان بازی پشتیبانی از کنترلر بلوتوث را در بازی‌های خود گنجانده‌اند، بنابراین در اکثر بازی‌های مسابقه‌ای، مبارزه‌ای یا اسکرول جانبی مشکلی ندارید. تعداد کمی از بازی‌های پازلی وجود دارند که از ورودی کنترل‌کننده خارجی پشتیبانی می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *